فرکو رابطه عجیب آینه آرایشگاه و رونالدو را پیش از سفر عربستان فاش کرد

کد خبر: 1198870
فرکو رابطه عجیب آینه آرایشگاه و رونالدو را پیش از سفر عربستان فاش کرد

 

 

 

 

راز عجیب آینه آرایشگاه و رونالدو که فرکو پیش از سفر عربستان فاش کرد

 

فرکو : آینه آرایشگاه و کریستیانو رونالدو جنجالی شدند! کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از محبوب‌ترین و بهترین فوتبالیست‌های تمام دوران‌ها است که این روزها با انتقال به تیم النصر و کشور عربستان حسابی سر و صدا به پا کرد‌ه‌است! اما این بار نه به واسطه رکوردها! این اولین بار نیست که رونالدو بدون رکورد سر زبان‌ها قرار می‌گیرد! انتشار تصویر رونالدو در مقابل آینه آرایشگاه همه را به یاد مصاحبه سب بلاتر می‌اندازد! چند سال پیش از این رییس سابق فیفا یعنی سب بلاتر در مقایسه رونالدو و مسی گفته بود که رونالدو دایما در مقابل آینه در حال آرایش است! مشخص است که این جمله اغراق آمیز است و چیزی از ارزش رونالدو کم نمی‌کند اما باید قبول کنیم که رسیدگی به ظاهر برای شخصی مثل رونالدو چندان عجیب نیست و نباید خرده‌ای به آن گرفت.

 

چرا نباید به رونالدو ایراد بگیریم؟ امروزه برای همه مردم آرایشگاه بخشی مهم است. مخصوصا برای فوتبالیست‌ها. انقدر مهم که آرایشگاه‌های امروزی حتی تا چند صد میلیون برای خرید تجهیزات مختلف هزینه می‌کنند که برای درصد بزرگی از مردم شگفت آور است. مخصوصا موتور آرایشگاه‌های برند این روزها حسابی کار می‌کند. جوری که در سالن‌های امروزی دیگر نمی‌توان آینه لَب پَر ، میز شکسته با صندلی که پارچه‌اش از بین رفته است دید! اما با شنیدن هزینه‌هایی که در آرایشگاه‌های شمال تهران می‌شود احتمالا حسابی تعجب خواهید کرد! آرایشگاه‌ها برای جذب مشتری به دکور رسیدگی می‌کنند و حتی در این مورد رقابت دارند.

 

وقتی آینه آرایشگاه گران‌تر از آیفون 14 اپل می‌شود

 

یکی از وسایل مهم هر آرایشگاهی آینه است. قیمت آینه آرایشگاه هم قطعا طبق تورم بالا رفته است اما بعضا ارقام نجومی و غیر قاب باور دیده می‌شود. آینه‌های آرایشگاه متوسط معمولا در بازه قیمتی بین 2 تا 10 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند. اما این به هیچ وجه در مورد آینه آرایشگاهی لاکچری صدق نمی‌کند. جالب است بدانید که در شهر تهران قیمت آینه آرایشگاهی به صد میلیون تومان هم رسیده است. کارشناس فروش فرکو به ما می‌گوید که آینه آرایشگاه لاکچری و گران بیشتر در آرایشگاه‌های شمال تهران دیده می‌شوند.

 

چرا آینه آرایشگاه لاکچری انقدر گران است

 

تعداد آرایشگاه‌های کشور به نزدیک 46000 رسیده است و با توجه به رقابتی شدن ، سالن‌های شمال تهران سعی می‌کنند تا دکور خود را از رقبا متمایز کنند. برای این کار هم آینه یکی از بهترین موارد است. اما نه هر آینه معمولی! آینه آرایشگاهی لاکچری چه تفاوتی دارد؟ در مدل‌های گران و لاکچری آینه آرایشگاه اول از قاب عالی استفاده می‌شود. رایج‌ترین قابی که برای آینه استفاده می‌شود و کیفیت و به تبع آن قیمت آینه را بالا می‌برد استیل است. کارشناس فروش فرکو می‌گوید که آینه آرایشگاه قاب استیل بین مدل‌های لاکچری محبوب‌ترین انتخاب است.

 

تفاوت آینه‌های لاکچری و معمولی به این جا ختم نمی‌شود. در آینه‌های آرایشگاهی لاکچری بعضا از چندین آپشن هوشمند و مدرن هم استفاده می‌شود و دیگر کاربرد آینه محدود نیست!

 

وقتی آینه‌ها هم به تکنولوژی روز مجهز می‌شوند

 

موج استفاده از تکنولوژی روز به آینه‌های آرایشگاه هم سر زده است! جالب است بدانید که در مدل‌های مدرن آینه آرایشگاه نسبت به سفارش از چند آپشن ویژه هم استفاده می‌شود. مثل آینه تاچ ، آینه ریموت دار و آینه مجهز به سنسور تشخیص حرکت

 

آینه تاچ : سنسور تاچ فقط مختص به موبایل نیست! در آینه‌های تاچ می‌توانید به کمک دکمه لمسی ، نورپردازی آینه آرایشگاه را به شکل دلخواه خود فعال کنید.

 

سنسور تشخیص حرکت در آینه : کارشناس فروش فرکو به ما می‌گوید که آینه‌های آرایشگاه حتی به سنسور تشخیص حرکت هم مجهز می‌شوند! یعنی چه؟ یعنی اینکه در این مدل از آینه می‌توان با اشاره دست به آینه دستور داد و آینه را تنظیم کرد! مثلا با اشاره‌ای به آینه دستور می‌دهید که نورپردازی را فعال یا غیر فعال کند.

 

خرید آینه آرایشگاه

 

برای خرید آینه آرایشگاه تولیدی‌ها و سایت‌های مختلف دسترس هستند. مثل سایت‌های خارجی علی بابا و آمازون ، سایت فرکو هم در داخل کشور برای سفارش تخصصی آینه آرایشگاه در دسترس است.

 

آینه‌های آرایشگاهی انقدر متنوع هستند که نمی‌توان در چند خط به تفصیل آن‌ها را مورد بررسی قرار داد! برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با شماره 09101767773 تماس بگیرید.

 

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها