عکاسی تبلیغاتی از لوازم و محصولات آرایشی

کد خبر: 1198875
عکاسی تبلیغاتی از لوازم و محصولات آرایشی

 

بدون شک در دنیای پررقابت امروز، کسب و کارها نمی توانند بدون بازاریابی و تبلیغات دوام چندانی بیاورند. اگر صاحبان کسب و کارها با سابقه چندین ساله و قدیمی، به روش درست تبلیغ محصولات خود را انجام ندهند، قطعا با شکست روبرو می شوند و از صحنه رقابت حذف خواهند شد. یکی از روش های بسیار مهم در زمینه عرضه و نمایش محصولات و معرفی کسب و کارها، عکاسی به روش تبلیغاتی می باشد که خود دارای انواع و اقسام متنوع با رویکردهای منحصر به فرد می باشد.

از نمونه های عکاسی تبلیغاتی، تصویربرداری حرفه ای و اغواگرانه از محصولات آرایشی می باشد که موجب بالا رفتن فروش و رونق کسب و کار افراد دخیل در این صنعت از پایین ترین تا بالاترین رده می شود. در این مطلب سعی داریم با عکاسی از لوازم و محصولات آرایشی بیشتر آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.

 

اگر شما می خواهید برای کسب و کار کوچک و یا بزرگ خود از روش های تبلیغاتی تاثیرگذار استفاده کنید، نیازمند آن هستید تا در این مسیر از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید تا در زمان مناسب و با صرفه هزینه ای معقول، به هدف خود نائل شوید. استودیو عکاسی لحظه نگاری با سابقه چندین ساله و با بکارگیری های ایده های نوین و خلاق، در زمینه بازاریابی محتوای تصویری و ویدیویی مانند تیزر تبلیغاتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

چرا عکاسی تبلیغاتی از لوازم آرایشی مهم است؟

یکی از نیازهای اساسی انسان ها زیباتر دیده شدن می باشد. از زمان های قدیم تا کنون آرایش مخصوصا در بین زنان به عنوان یک ابزار مهم برای پنهان کردن خمودگی صورت و نمایش جذاب تر چهره بوده است. در چندین سال اخیر، کمپانی های آرایشی متنوعی در سراسر جهان شروع به کار کرده اند و سالانه محصولات متنوعی را روانه بازار می کنند و از همین رو افراد زیادی در صنعت لوازم آرایشی جهت سرمایه گذاری و فعالیت در هر برند مشغول به کار هستند که هدف همه آنها جذب مشتری بالا و مطرح شدن در سطح داخلی و خارجی می باشد.

عکاسی تبلیغاتی به کمک صنعت لوازم آرایشی و افراد فعال در این حوزه آمده است تا با شیوه ای موثر، اعتماد مشتریان را به سوی خود جذب کند. در تصویربرداری تبلیغاتی از لوازم آرایشی، جزئیات به طور کامل به مخاطب نمایش داده می شود و مخاطب می تواند ارزش محصول را به خوبی درک نماید.

9

عکس های تبلیغاتی از لوازم و محصولات آرایشی در کجا نمایش داده می شوند؟

عکس های تبلیغاتی که از محصولات آرایشی گرفته می شوند در بروشورها، مجلات، کاتولوگ ها، بیلبوردهای تبلیغاتی، صفحات شبکه های اجتماعی و وب سایت ها به نمایش در می آیند. در مکان های عنوان شده جهت نمایش تصاویر تبلیغاتی از لوازم آرایشی، بیشترین سهم نمایش برای صفحات مجازی و وب سایت ها می باشد.

امروزه دنیای تجارت الکترونیک روز به روز در حال پیشرفت می باشد و اغلب افراد از طریق وب، محصولات آرایشی را انتخاب و خریداری می کنند. به نمایش گذاشتن عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصولات آرایشی در فضای مجازی موجب می گردد که تصاویر با درصد کیفیت بسیار بالاتر همراه با جلوه های بصری اغواگرانه به نمایش در بیایند.

برای عکاسی تبلیغاتی موفق و تاثیرگذار از لوازم آرایشی چه نکاتی باید رعایت شود؟

عکاسی تبلیغاتی نمی تواند به صورت مبتدی و توسط افراد بی تجربه و با وسایل و امکانات ابتدایی صورت بگیرد. تصاویر گرفته شده باید به نحوی باشند که مخاطب را در همان ثانیه اول به اصطلاح میخکوب کند تا ترغیب به خرید محصول و به اشتراک گذاری آن با دیگران گردد. جهت عکس برداری تبلیغاتی موفق از محصولات آرایشی رعایت موارد زیر مهم است:

  • هر محصول باید به صورت جداگانه به نمایش در بیاید.
  • نورپردازی باید به نحوی باشد که بر عنصر کلیدی تکیه داشته باشد. بسته به نوع محصول عکاس باید بداند که از نور مصنوعی یا طبیعی و یا تلفیقی از این دو استفاده نماید. استفاده از منابع نوری مختلف همچون فلاش ها، سایه ها و صفحات منعکس کننده برای عکاسی الزامی است. همچنین زاویه نورپردازی از سمت طرفین یا پشت محصول جهت نشان دادن بافت صحیح محصولات نسبت به زاویه جلو موثرتر است.
  • عکس برداری باید به نحوی باشد که برچسب محصولات و برند سازنده آن مشخص باشد تا اعتماد مخاطب جلب شود. همچنین درج لوگوی برند در کنار تصاویر نشان دهنده پرستیژ کاری می باشد.
  • چینش محصولات باید بسته به نوع لوازم آرایشی باشد. به طور مثال برای عکس برداری از کرم پودر نمایش آنها در سطح صاف بسیار موثر است یا برای نمایش دادن مداد ابرو یا رژ لب، نمایش مدل ها و یا سطوحی که با این لوازم کشیده یا پر شده اند، موجب جذب بالای مخاطب می گردد.
  • بی نظمی و بهم ریختگی در کنار محصولات آرایشی نباشد و حتی الامکان از پس زمینه های ساده استفاده گردد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها