فروش بهترین روتختی های ترک از فروشگاه کالای خواب ژرمن کالا

کد خبر: 1198934
فروش بهترین روتختی های ترک از فروشگاه کالای خواب ژرمن کالا

 

شاید متوجه شده باشید که لحاف و روتختی برند ترک در چند سال گذشته از کالای خواب زمستانه جهت خواب گرم، به اقلام تزئینی و جزئی از هنر مدرن تبدیل شده اند. به صورتی که در دیزاین و دکوراسیون داخلی اتاق خواب نقش مهمی ایفا می کنند. بسیاری از روتختی ها دارای پیشینه ای غنی هستند و یک تکه از تاریخ فرهنگی محل ساخت را بدوش میکشند، در حالی که برخی دیگر استایل مدرنیته را به تخت خواب سنتی شما اضافه می کنند.

امروزه، بازار پررونقی برای لحاف‌ و روتختی های ترکیه ای وجود دارد و اگر واقع بینانه به آن نگاه کنیم، برند های ترک مدرن ترین و شیک ترین نمونه های تولیدی صنایع کالای خواب را عرضه می کنند.

 

چه به دنبال اضافه کردن یک لایه لحاف روی تخت خود باشید یا به یک ست روتختی گرم و جذاب برای خواب راحت نیاز داشته باشید، مجموعه لحاف و روتختی های ترک ژرمن کالا را امتحان کنید. روتختی های ترک از کالای خواب فروشگاه ژرمن کالا با ارائه مجموعه‌ای از الگوها، رنگ‌های متنوع و مجموعه‌ای از مواد اولیه مجلل، نه تنها به عنوان راه حلی برای خواب گرم در این زمستان سرد است، بلکه زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق خواب شما می دهد. برای مشاهده روتختی های ترک فروشگاه کالای خواب ژرمن کالا به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.germankala.ir/دسته-محصولات/کالای-خواب/سرویس-روتختی/

ست های روتختی به نرمی و راحتی کالای خواب افزوده و با طرح و رنگ خود، نمایی جدید به تختخواب  و دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما می بخشند. در واقع استفاده از ست های روتختی، ساده ترین روش برای تغییر استایل اتاق خواب به اتاق دخترانه، پسرانه، اسپرت و … است.

 

تخت خود را با لحاف و روتختی های باکیفیت آراسته کنید

لحاف‌ و روتختی‌های ترک علاوه بر کالای خواب راحت، آثار هنری بی‌نظیری هستند که هرکدام راهی زیبا برای القای طرح، رنگ و بافت اتاق شما دارند. این لحاف و روتختی ها به اندازه کافی سبک هستند تا در ماه های تابستان نیز بتوان از آن ها استفاده کرد و برای حفظ گرما بیشتر در زمستان نیز کاملا مناسب هستند.

روتختی های ترک سبک های متنوعی برای انواع سلیقه ها ارائه می دهند؛ از گل‌های روشن و راه راه‌های ماندگار گرفته تا طرح‌های هندسی جسورانه و مدل‌های سنتی شیک. ست های ترک روتختی با جزئیات سنتی یا گلدوزی مدرن برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان و برای تم های پسرانه یا دخترانه کاملا مناسب هستند. روتختی های ترک مادام کوکو و انگلیش هوم بسیار نرم و با طرح‌های زیبا، یک کالای خواب لوکس برای هر چهار فصل هستند.

از ویژگی روتختی های ترک اصلی تنفس پذیری و گردش هوای مناسب جهت دفع رطوبت می باشد. طول عمر بالا، ظاهر مناسب و عدم رنگ پریدگی بعد از شستشو، از دیگر دلایل محبوبیت لحاف و روتختی های ترک می باشد. در نتیجه اگر در این بازار به دنبال کالای خواب خارجی هستید، برند های ترکیه ایی بهترین انتخاب شما می باشند.

8

بهترین انتخاب روتختی برای زمستان سرد امسال با وجود محدودیت گاز، کدام است؟

با وجود محدودیت گاز و سرد بودن زمستان امسال، انتخاب یک پتو یا لحاف گرم و مناسب بسیار مهم و موثر است. از نظر جنس لحاف و روتختی ها، برای زمستان های سرد لحاف پر بهترین گزینه است. مدل های پنبه ای ست روتختی نیز گزینه مناسبی برای حفظ گرمای شبانه است. نکته ای که باید هنگام خرید لحاف و روتختی به آن دقت کنید، جنس، دوخت و مغزی دوزی است. به ترتیب جنسهای پر، پنبه و پلی استر، بهترین متریال برای لحاف و روتختی هستند. از روتختی های کتان میتوانید برای یک اتاق مهمان و خنک استفاده کنید.

طول استاندارد ست‌های روتختی و لحاف 260 سانتی متر و عرض آن برای ست های دو نفره 240 است. عرض استاندارد روتختی های یک نفره 140 سانتی متر می باشد. البته بسته به ساید تشک تخت خواب شما می تواند متفاوت باشد.

بهترین لحاف‌ها و روتختی‌های مدرن برای خانه‌تان در سال 2023 را از مجموعه‌ ژرمن کالا خرید کنید. چه به دنبال لحاف‌ها و روتختی‌های مدرنی باشید که بتوانند رنگ‌ها، مواد، سبک‌ها را با هم ترکیب کنند، یا لحاف‌ها و روتختی‌هایی را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد می‌خواهید، می‌توانید مدل مناسب را در اینجا با قیمت مناسب پیدا کنید. این فروشگاه محصولات خود را از برند های خارجی تهیه و توزیع می کند.

در مورد لحاف ها، هیچ ماده ای بهتر از دیگری نیست و بیشتر به ترجیحات شخصی بستگی دارد. از آنجایی که لحاف را می توان برای دکوراسیون یا به عنوان یک لایه اضافی برای شب های سرد تر استفاده کرد، کارشناس فروش کالای خواب ژرمن کالا می گوید؛ یکی را انتخاب کنید که مکمل طراحی بقیه اجزای تخت و سرویس خواب شما باشد و البته روکش ضد حساسیت داشته باشد.

در مورد ژرمن کالا بیشتر بدانید

ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب اورجینال، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و لوازم آشپزخانه، توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند.

9

آدرس وب سایت: https://www.germankala.ir/

آدرس اینستاگرام: germankalagroup

آدرس جیمیل: info@germankala.ir

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها