سفارش انواع جعبه هارد باکس با قیمت مناسب + طراحی اختصاصی

کد خبر: 1199306
سفارش انواع جعبه هارد باکس با قیمت مناسب + طراحی اختصاصی

 

 

امروزه تمامی فروشگاه‌های لوازم لوکس برای ارائه کالاهای خود از جعبه‌های مخصوص استفاده می‌کنند که ارزش محتوای درون جعبه را بالا برده و سبب ایجاد جذابیت بصری شوند تا مشتری را به خرید محصول ترغیب کنند. اکثر جعبه‌های موجود در بازار برای جابه‌جایی و یا نگهداری محصول هارد باکس بوده و کم‌تر از جعبه‌های مقوایی نازک گذشته و یا نایلون‌های بی‌کیفیت استفاده می‌شود. هارد باکس با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته روز دنیا برای تمامی سلیقه‌ها طراحی خواهد شد، توجه داشته باشید که ساخت هارد باکس در تعداد کم در خانه نیز مقدور بوده و شما فقط نیازمند الگو خواهید بود اما ساخت این جعبه‌های سخت در تعداد بالا فقط با داشتن دستگاه امکان‌پذیر خواهد بود. جعبه‌های سخت موجود در بازار انواع بسیار مختلفی داشته که سبب خواهد شد توجه سلیقه‌های مختلف را به خود جلب کند حتما برای سفارش و طراحی اختصاصی جعبه سخت مدنظر خود از کارگاه‌های تولیدی معتبر کمک بخواهید تا جعبه مدنظر شما علاوه‌بر داشتن کیفیت بالا کم‌ترین خطای اندازه گیری را داشته باشد.

هارد باکس چیست؟

هارد باکس چیست؟

هارد باکس یک جعبه مقاوم بوده که از چندین لایه مقوای ضخیم ساخته شده است، کلمه هارد باکس یک کلمه انگلیسی به معنی جعبه سخت بوده است که در بین مردم رواج یافته است. جعبه هارد باکس به دلیل زیبایی خیره کننده و ویژگی‌های خاصی که دارد بسیار محبوب شده و افراد ترجیح می‌دهند هدایای خود را درون این جعبه‌ها قرار داده و به عزیزان خود هدیه بدهند. این جعبه‌ها تنوع بسیار زیادی داشته و شما می‌توانید به خواست و سلیقه خود یک طرح اختصاصی بر روی بدنه و یا درب جعبه تعبیه کنید. معمولا استفاده از جعبه‌های سخت برای جابه‌جایی و یا نگهداری لوازم قیمتی و با ارزش مانند طلا و جواهرات، عطر و یا ساعت‌های گران قیمت توصیه می‌شود، زیرا با داشتن بدنه بسیار مقاوم از محتوای درون خود محافظت خواهد کرد و در هنگام جابه‌جایی کوچک‌ترین فشار و یا ضربه به این وسایل وارد نخواهد شد زیرا برای بالا بردن افزایش ایمنی جعبه‌ها درون آن‌ها را با فوم پلی اتیلن محفوظ خواهند کرد. همچنین برای زیباتر کردن جعبه از روکش‌های مختلفی نظیر کرافت، سلفون مات، گالینگور، کاغذ رنگی، کاغذ فانتزی و سلفون مخملی، چرم و پارچه استفاده می‌کنند.

انواع مختلف هارد باکس کدام اند؟

انواع هارد باکس

هارد باکس‌ها در انواع بسیار مختلف طراحی خواهند شد تا افراد را به خرید ترغیب کنند برخی از  انواع بسیار مختلف هارد باکس شامل:

جعبه تلسکوپی:

در بین تمامی جعبه‌های موجود این جعبه بسیار معروف بوده و به نوعی ساده‌ترین هارد باکس می‌باشد، معمولا زمان ساخت این جعبه بسیار پایین بوده است و تمامی جعبه‌های بزرگ از این نوع هستند.

جعبه سه تکه:

تنها تفاوتی که جعبه سه تکه با جعبه درب و کف ساده  دارد اضافه بودن یک کفه به قسمت انتهای جعبه است، از نظر استحکام و زیبایی بسیار زیباتر بوده و مقاومت بسیار بالاتری دارد.

جعبه کشویی:

هارد باکس کشویی امن ترین جعبه سخت بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد و به‌راحتی برای نگهداری و جابه‌جایی انواع محصولات استفاده خواهد شد، اما برای جابه‌جایی محصولات با وزن بالا شما دچار محدودیت خواهید شد در واقع جعبه کشویی برای جابه‌جایی وسیله با وزن بالا مناسب نبوده است.

جعبه کتابی:

جعبه کتابی در سه نوع مختلف وجود دارد:

  1. جعبه ساده: که برای هدیه دادن بسیار مناسب بوده است و فقط با یک ربان بسته خواهد شد بسیار ارزان قیمت بوده و زمان ساخت و طراحی بسیار پایینی نسبت به سایر جعبه‌های کتابی داشته اما امنیت بالایی ندارد.
  2. قفلی: جعبه قفلی دارای یک قسمت اضافه در قسمت درب جعبه بوده که سبب باز و بسته شدن راحت جعبه خواهد شد اما این جعبه نیز امنیت بالایی نداشته و نسبت به جعبه مگنتی قیمت مناسب‌تری دارد.
  3. مگنتی: یک مگنت در قسمت جلو و یا درب جعبه مگنتی تعبیه شده است که سبب افزایش جذابیت بصری جعبه خواهد شد، این جعبه امنیت بسیار بالایی داشته و بسیار راحت باز و بسته خواهد شد اما از نظر قیمتی مناسب نبوده و نسبت به سایر جعبه‌های ساخته شده قیمت بالاتری دارد.

جعبه‌های خاص:

جعبه‌ هارد باکس طراحی شده فقط محدود به موارد بالا نبوده است بلکه جعبه‌های سخت با طرح‌های متفاوت و اختصاصی برای سلیقه‌های خاص قابل سفارش بوده و شما می‌توانید طرح و یا لوگوی مدنظر خود را به‌صورت اختصاصی بر روی درب و یا بدنه این جعبه‌ها تعبیه کنید.

هارد باکس چه کاربردی دارد؟

 

جعبه هارد باکس

در حالت کلی از هارد باکس در تمامی صنایع مختلف استفاده خواهد شد که برخی از این صنایع‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • شرکت‌های آرایشی و بهداشتی: معمولا شرکت‌های آرایشی و بهداشتی از هاردباکس کتابی برای جابه‌جایی محصولات آرایشی لوکس خود استفاده می‌کنند تا علاوه‌بر حفاظت بیشتر، ارزش محتویات درون جعبه را بالاتر ببرند.
  • شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند: جعبه هارد باکس در این صنعت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است به‌صورتی که برای تعیین اصالت کالا شما باید این جعبه را همیشه به‌همراه خود داشته باشید و هنگام فروش گوشی تلفن همراه آن را به خریدار تحویل دهید.
  • صنایع الکترونیک و لوازم جانبی: قطعات الکترونیکی و جانبی بسیار حساس بوده و باید از هرگونه گزند و آسیب دور باشند به همین علت از هارد باکس کشویی برای مقاومت در برابر عوامل تخریب استفاده خواهند کرد.
  • صادرات: معمولا تولیدکنندگان داخلی برای صادر کردن محصولات خود به سایر کشورها علاوه‌بر کیفیت بالای محصول نیاز به بسته‌بندی شکیل دارند تا بتوانند نظر کشورهای صادرکننده را به خود جلب کنند.
  • صنایع مواد خوراکی و غذایی: برای نگهداری انواع مختلف محصولات خوراکی و برای جلوگیری از فساد مواد غذایی در انبار از جعبه سخت مخصوص استفاده خواهند کرد تا در مقابل عوامل تخریب مواد غدایی را حفظ کنند.

جعبه های سخت چه ویژگی‌هایی دارند؟

  • داشتن ظاهری ساده و در عین حال جذاب و زیبا
  • محافظت کردن از محصول و بالا بردن امنیت محتویات درون جعبه به کمک فوم پلی اتیلن
  • حفظ کردن برند و تبلیغ به سبب داشتن عمر طولانی
  • قابلیت چاپ طرح‌های اختصاصی
  • داشتن مقاومت و ماندگاری بسیار بالا و داشتن استحکام بالا
  • یکی از ویژگی‌های جعبه سخت داشتن قیمت مناسب در قبال کیفیت بالای جعبه بوده است که نظر هر خریداری را به خود جلب خواهد کرد.
  • شما می‌توانید برای سازگاری با محیط زیست از روکش‌های بهداشتی مناسب در ساخت و طراحی جعبه استفاده کنید.

 هارد باکس را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به تمامی صحبت‌های بالا برای هدیه دادن وسایل به عزیزان و یا فروش بیش‌تر محصولات شما به جعبه سخت نیاز خواهید داشت اما این جعبه سخت را از کجا باید تهیه کرد؟ یکی از کارگاه‌های تولیدی جعبه در ایران کارگاه تولیدی آنباکس بوده که با داشتن چندین سال تجربه در ساخت و طراحی جعبه سبب افزایش اعتماد خریداران شده است. کارگاه تولیدی آنباکس به کمک دستگاه‌های پیش‌رفته روز دنیا جعبه‌های اختصاصی شما را با کم‌ترین خطای اندازه‌گیری برش داده و در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد داد، انباکس برای راحتی خریداران خود امکان ثبت سفارش به‌صورت غیرحضوری را فراهم کرده است و همچنین امکان پرداخت درب منزل برای افزایش اعتماد مشتری ممکن شده است برای سفارش جعبه اختصاصی خود فقط کافی است به وب‌سایت آنباکس (https://unboxpack.com) مراجعه کنید و سایز و طرح مد نظر خود را در اختیار مشاورین این مجموعه قرار دهید تا در اسرع وقت جعبه مدنظر شما طراحی شود.

 مراحل تولید هارد باکس در کارگاه تولیدی آنباکس به چه صورت است؟

جعبه‌های سخت ساخته شده موجود در بازار ظاهری بسیار ساده و مقاومت بسیار بالایی دارند، همانطور که در بالاتر اشاره شد بدنه این جعبه‌ها از چندین لایه مقوای ضخیم ساخته شده است، همچنین برای زیبایی بخشیدن به جعبه‌های سخت از یک لایه کاغذ طرح‌دار یا انواع مختلف روکش استفاده می‌کنند. ساخت جعبه‌های سخت دشوار نبوده است در ادامه مراحل ساخت هارد باکس را برای شما شرح خواهیم داد، این مراحل شامل:

شما با مراجعه به کارگاه تولیدی آنباکس و یا ثبت سفارش از طریق وب‌سایت طرح اولیه جعبه با سلیقه شما و طرح دلخواه شما ثبت خواهد شد، در مرحله دوم طرح سفارش داده شده توسط شما پس از تایید به قسمت تولید رفته تا بعد از الگو کشی از قسمت خطوط تا و برش داده شود، در انتها و مرحله سوم بعد از آماده شدن چهارچوب نوبت به استفاده از روکش‌های مختلف با جنس‌های متفاوت برای زیباتر کردن جعبه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها