معرفی 8 برند برتر تولید کننده مخزن آب

کد خبر: 1199554
معرفی 8 برند برتر تولید کننده مخزن آب

 

می‌توان گفت از ابتدا تاریخ بشریت، انسان به دنبال شیوه‌ای برای جمع‌آوری آب آشامیدنی بوده است. شکل‌های مختلفی از منابع آب گلی یا سازه‌های چوبی برای جمع‌آوری آب باران، این موضوع را ثابت می‌کند. امروزه با پیشرفت زیرساخت‌های تکنولوژی، توانسته‌ایم به متریالی دست یابیم که کار نگهداری از آب را به مراتب برای ما آسان‌تر می‌کند. اما به غیر از نگهداری آب شرب، مخازن آب کاربردهای دیگری نیز دارند.

 

شما می‌توانید برای آبیاری باغات یا زمین‌های کشاورزی خود، اقدام به خرید منبع آب کنید. با اینکار علاوه بر اینکه در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنید، مطمئن می‌شوید که آبی سالم و بدون جلبک به گیاهان و درختان می‌دهید. به علاوه از این مخازن برای جابه‌جایی انواع سیالات آشامیدنی و همینطور مواد اسیدی و بازی استفاده می‌کنند. پس اگر قصد دارید مواد مایع خوراکی یا شیمیایی را نگهداری یا جابه‌جا کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها خرید مخازن آب پلی اتیلنی است.

اگر کمی در مورد مخزن پلی اتیلن تحقیق کرده باشید، می‌دانید که این مخازن، بهترین گزینه برای ذخیره آب محسوب می‌شوند. وزن سبک، حفظ طعم و بوی آب و همچنین مقاومت زیاد در برابر عوامل محیطی، از جمله مزایای مخزن پلی اتیلن هستند. علاوه بر این، این مخازن ضد جلبک هستند و می‌توان آب را برای مدت بسیار طولانی در آن‌ها ذخیره کرد. اما با این وجود، خود مخازن پلی اتیلن نیز انواع مختلفی دارند و توسط برندهای متعددی تولید می‌شوند. این موضوع را با نگاهی به بازار فروش این محصولات می‌توانید متوجه شوید. گرچه حضور برندهای مختلف در این حوزه، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد، اما ممکن است باعث سردرگمی هم بشود. برای همین قصد داریم ۸ برند برتر تولید کننده مخازن پلی اتیلن را معرفی کنیم.

برندهای مخزن پلی اتیلن

گفتیم که برندهای مختلفی در حوزه تولید مخزن پلی اتیلن فعال هستند. اگر بخواهیم تمام این برندها را نام ببریم، احتمالاً لیست بلندبالایی درست می‌شود. اما بدون شک وقتی صحبت از معرفی بهترین برندها در میان باشد، باید کمی دقیق عمل کرد. برای همین، چند فاکتور مهم را در انتخاب و معرفی این شرکت‌ها در نظر گرفته‌ایم:

  • قیمت مناسب
  • مقیاس بالای تولید
  • طول عمر بالای مخازن
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت
  • تنوع بالا در فرم و شکل محصولات
  • گواهی‌های استاندارد ملی و بین‌المللی
  • تنوع زیاد مخزن‌ها از نظر حجم و اندازه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مخزن ها

تمام برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، ویژگی‌های ذکر شده را دارا هستند، برای همین با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.

1-آذین الوند آسیا

شرکت آذین الوند آسیا، یکی از برندهای مطرح در صنعت تولید محصولات پلیمری است. مخزن پلی اتیلن است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده و در همین مدت نسبتاً کوتاه، محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. مخزن آب افقی، منبع پلی اتیلن عمودی و مخزن زیرپله، بخشی از تولیدات این شرکت هستند که همه آن‌ها مطابق با استانداردهای کیفیت و سلامت تولید می‌شوند.

آذین الوند آسیا مخزان IBC یا حفاظ‌دار هم تولید می‌کند که گزینه خوبی برای حمل و نگهداری مایعات در صنایع مختلف هستند. مخازن آذین الوند آسیا در حجم‌های مختلفی در دسترس هستند و می‌توانید بسته به نیازی که دارید، بین ۱۰۰ تا ۲۰۰۰۰ لیتر انتخاب کنید. برند آذین الوند علاوه بر مخزن آب، محصولات پلیمری دیگری مثل وان پلی اتیلن و تجهیزات ترافیکی را هم تولید می‌کند.

2- بارز قطران

شرکت صنایع بارز پلاستیک تهران، از سال ۱۳۷۹ به صنعت محصولات پلیمری وارد شده است. تجهیزات ترافیکی، مبلمان شهری و مخازن آب، اصلی‌ترین تولیدات این برند هستند. تمام محصولات بارز قطران دارای گواهی استاندارد ISO 9001 ‌و ISO 9002 هستند و تحت لیسانس یوکاس انگلستان تولید می‌شوند. کیفیت و تنوع، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مخازن بارز قطران محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های متفاوت مخزن‌های بارز قطران، وجود درجه‌بندی برجسته روی بدنه مخزن است. مدرج بودن ارتفاع بدنه کمک می‌کند به راحتی بتوان از میزان باقیمانده آب درون مخزن اطلاع پیدا کرد. بارز قطران محصولات خود را نه تنها در سرتاسر ایران، بلکه در برخی کشورهای منطقه نیز عرضه می‌کند. رضایت مشتریان خارجی از محصولات این برند، گویای کیفیت بالای تولیدات بارز قطران است.

2

3- خزر منبع

شرکت خزر منبع بندر یکی دیگر از ۸ برند برتر تولید کننده مخزن پلی اتیلن است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۶۴ شروع کرد. خزر منبع بندر در ابتدا نمونه‌های دیگری از مخزن آب را تولید می‌کرد اما بعدتر مخازن پلی اتیلن را هم به لیست محصولاتش افزود. این شرکت تاکید زیادی روی کیفیت محصولات خود دارد؛ برای همین در کنار دستگاه‌های پیشرفته، از نیروهای متخصص در زمینه تولید استفاده می‌کند. مخزن آب پلی اتیلن افقی، مخزن عمودی، مخزن زیر پله، مخزن مکعبی و مخزن انبساط، از جمله تولیدات خزر منبع هستند. کیفیت بالای محصولات برند خزر منبع، زمینه صادرات آن‌ها به عراق و کشورهای آسیای میانه را نیز فراهم کرده است.

4- دماوند پلیمر

برند دماوند پلیمر، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ با تولید تجهیزات ذخیره‌سازی آب و مایعات آغاز کرد. بازار هدف این شرکت، در ابتدا کشورهای خارجی بودند؛ برای همین محصولات خود را در سطح بالایی از کیفیت تولید می‌کرد. بعدتر شرکت دماوند پلیمر کار خود را گسترش داد و تولیداتش را به بازارهای داخلی هم عرضه کرد. تنوع مخازن دماوند پلیمر در بین برندهای مطرح این حوزه، کم‌نظیر است. دماوند پلیمر انواع مخزن آب پلی اتیلن افقی، مخزن عمودی، مخزن زیر پله، مخزن قیفی و مخزن کروی را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند. این مخزن‌ها در حجم‌های متنوعی در دسترس هستند. برای همین هر نیازی که داشته باشید، می‌توانید مخزن پلی اتیلن مناسب برای خود را در بین محصولات این برند پیدا کنید.

5- رادمان پلاست

رادمان پلاست، یکی دیگر از تولید کنندگان مخزن پلی اتیلن است که از سال ۱۳۹۰ وارد این حوزه شده است. شرکت رادمان پلاست اهمیت زیادی برای کیفیت محصولاتش قائل است؛ برای همین کنترل کیفی دقیقی روی آن‌ها انجام می‌دهد. ظرفیت تولید شرکت رادمان پلاست، چیزی در حدود ۳۰ تن در روز است. برای همین هیچ نگرانی بابت تامین کالا حتی در تعداد زیاد وجود ندارد. مخزن افقی، مخزن عمودی، مخزن آب زیر پله، مخازن آسان رو یا اسلیم لاین، مخازن مکعبی، بیضی و همچنین مخزن کروی، از جمله تولیدات برند رادمان پلاست هستند. این مخزن‌ها در حجم‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند تا بتوانند تمام نیازهای خانگی و صنعتی را پوشش دهند.

6- شادمان مخزن

با وجودی که برند شادمان مخزن فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد؛ اما مدیران آن از سال‌ها پیش در زمینه تولید قطعات پلاستیکی تجربه داشتند. همین موضوع باعث شروع قدرتمند برند شادمان مخزن بود. یکی از ویژگی‌هایی که شادمان مخزن را با دیگر برندها متفاوت می‌کند، استفاده از دستگاه‌های قالب گیرزی اختصاصی است. در واقع شادمان مخزن تمام دستگاه‌های خط تولید خود را خودش ساخته است. تمام محصولات رایج مثل مخزن افقی و عمودی، مخزن زیر پله، مخزن مکعبی، مخازن نیسانی، کروی و حفاظ دار را می‌توان در بین تولیدات برند شادمان مخزن مشاهده کرد. حجم این مخزن‌ها نیز گستره وسیعی را شامل می‌شود که تمام نیازهای ممکن را پوشش می‌دهد.

3

7- طبرستان

برند طبرستان بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات پلیمری از جمله مخزن پلی اتیلن در ایران محسوب می‌شود. این شرکت در سال ۱۳۷۵ وارد این عرصه شد و در حال حاضر ۲۰۰ شعبه در سرتاسر کشور دارد. اهمیت به منابع انسانی و نیز رعایت دقیق حقوق مصرف کنندگان، از ویژگی‌های برند طبرستان است. مخازن پلی اتیلن طبرستان در فرم‌های مختلفی تولید می‌شوند که مخزن‌های افقی و عمودی، مخزن سوما، مخزن مکعبی، منبع آب بیضی و مخازن آسان رو از جمله آن‌ها هستند. برند طبرستان حجم‌های مختلفی را برای محصولاتش در نظر گرفته است. این تنوع در حجم و فرم در کنار قیمت مناسب، باعث محبوبیت تولیدات شرکت طبرستان شده‌اند.

4

8- هرمز برکه

برند هرمز برکه فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ شروع کرده و وارد عرصه تولید مخزن پلی اتیلن شد. مخازن این شرکت تنوع بالایی در فرم و حجم دارند و مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند. پیروی از استانداردهای روز، تولیدات این برند را در لیست بهترین و باکیفیت‌ترین مخازن پلی اتیلن موجود در بازار قرار داده است. هرمز برکه در واقع از ۳ واحد تولیدی تشکیل شده است که هرکدام در بخشی از کشور فعال هستند. در اختیار داشتن ۳ مجتمع تولیدی، امکان تولید محصولات برند هرمز برکه در مقیاس بالا را فراهم کرده است. این برند تمام انواع مخازن پلی اتیلن رایج را تولید می‌کند.

محصولات برندهای مختلف مخزن پلی اتیلن را از کجا بخریم؟

حالا که با بهترین برندهای منبع آب پلی اتیلن آشنا شدید، احتمالاً به زودی محصول مورد نظرتان را هم انتخاب می‌کنید. طبیعتاً برای تصمیم‌گیری در این زمینه، باید یک محصول خاص را در سایت تمام برندها پیدا کرده و پارامترهایی مثل حجم و قیمت را مقایسه کنید. اما انجام این کار، زمان و دقت زیادی می‌طلبد. به علاوه، هرکدام از این شرکت‌ها شرایط فروش خاص خود را دارند و زمان ارسال محصولاتشان نیز با هم متفاوت است. راه حل چنین مشکلی، خرید از فروشگاهی است که محصولات تمام این برندها را به صورت یکجا در اختیارتان قرار دهد.

مخزن مارکت یک فروشگاه اینترنتی است که امکان خرید مخزن پلی اتیلن در فرم‌ها و حجم‌های مختلف و از برندهای گوناگون را فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مخزن مارکت، محصولات این شرکت‌ها را به راحتی با هم مقایسه کنید؛ چرا که اطلاعات کاملی در مورد هرکدام از آن‌ها در سایت وجود دارد. مخزن مارکت سفارش‌های شما را در اسرع وقت به دست‌تان می‌رساند تا بتوانید پروژه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا کنید.

محصولات ارائه شده در مخزن مارکت(makhzanmarket.com) همگی با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند. اگر هم مشکلی در زمینه انتخاب مخزن پلی اتیلن مناسب دارید، می‌توانید با کارشناسان مخزن مارکت تماس گرفته و از راهنمایی‌های متخصصان این فروشگاه برخوردار شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها