بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست سبزه و تیره چیست؟

کد خبر: 1199873
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست سبزه و تیره چیست؟

 

در حالی که اصلاح و اپیلاسیون راه حل‌های موثری برای رفع موهای زائد هستند، اما زمان بر هم هستند و نتایج آن مدت زیادی دوام نمی‌آورد. آیا از هزینه وکس‌های ماهانه و رشد موهای زیر پوستی و تیزی مو‌های تازه رشد کرده، خسته شده‌اید؟

وقت آن است که با این اصلاحات موقت خداحافظی کنید و لیزر موهای زائد را امتحان کنید. لیزر موهای زائد یک راه عالی برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن است. توصیه می‌کنیم لیزر سایناشور را امتحان کنید تا روال زیبایی خود را ساده کرده و زندگی خود را کمی آسان‌تر کنید.

 

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست‌های تیره و سبزه

دستگاه لیزر سایناشور می‌تواند به شما کمک کند تا با خیال راحت از شر موهای زائد صورت و بدن خلاص شوید. این درمان با استفاده از یک پرتو متمرکز نور برای از بین بردن موهای بدن کار می‌کند. در طول عمل، لیزر نور از خود ساطع می‌کند که توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب می‌شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود و باعث آسیب به فولیکول‌های مو خواهد شد.

از آنجایی که موها دیگر نمی‌توانند از فولیکول‌های آسیب دیده رشد کنند، این آسیب، از رشد مو در آینده جلوگیری می‌کند یا رشد آن را به تاخیر می‌اندازد. تنظیمات طول موج دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌های درمانی شخصی را بر اساس نوع پوست و نوع مو انجام دهید.

چیزی که لیزر سایناشور را از سایر روش‌های لیزر موهای زائد متمایز می‌کند، دقت آن است. این نور لیزر، خاص و نسبت به سایر روش‌های لیزر موهای زائد معمولی، کارآمدتر است. بنابراین، Cynosure می‌تواند موهای تیره و درشت را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف هدف قرار دهد و پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان آورد که ماندگار است.

 

 

5

 

 

ویژگی دستگاه سایناشور

  • بعد از اولین جلسه متوجه خواهید شد که ناحیه رویش موهای زائد شما کم‌تر و نازک‌تر شده است.
  •  Elite + این امکان را فراهم خواهد کرد تا با انرژی بیشتر، زود‌تر به نتیجه دلخواه برسید.
  • قابلیت تغییر بین دو طول موج این دستگاه، این امکان را به وجود می‌آورد که بهترین حالت را برای هر فرد با توجه به ویژگی‌های پوست‌ش داشت.
  • مشخصه طول موج 755 نانومتر این است که توسط ملانین جذب شده و علاوه بر از بین بردن مو‌های زائد، لک‌ها و ضایعات رنگی را نیز برای همیشه کاهش می‌دهد.
  • از طرفی طول موج 1064 نانومتر برای پوست‌های تیره استفاده می‌شود و از مزیت آن می‌توان به درمان رگ‌های عنکبوتی (آسیب عصبی) اشاره کرد.

مزایای لیزر کردن موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور

در اینجا مهم‌ترین مزایای انتخاب لیزر سایناشور برای رفع موهای زائد آورده شده است:

 

 

6

 

آسان

ما می‌دانیم که اصلاح و اپیلاسیون چقدر کثیف یا زمان بر است. با این روش، لازم نیست نگران آن باشید زیرا ساده و بدون دردسر است.

برای چندین ناحیه درمانی موثر است.

این لیزر تقریباً در هر قسمت از بدن کارایی دارد. از جمله برای لیزر موهای زائد صورت، شانه‌ها، گردن، پشت، سینه، بازوها، زیر بغل، شکم، خط بیکینی و پاها. از آنجایی که لیزر آسیب به پوست را به حداقل می‌رساند، پس از لیزر کردن می‌توانید از پوست لخت و صاف خود لذت ببرید.

یک راه‌حل دائمی

برجسته‌ترین مزیت لیزر موهای زائد این است که پس از غیرفعال شدن فولیکول‌های مو، چرخه رشد مو در آن ناحیه برای همیشه متوقف می‌شود. به خاطر داشته باشید که نتایج ممکن است متفاوت باشد و برخی افراد بیشتر از دیگران نتیجه دلخواه را دریافت کنند.

مناسب برای انواع پوست

Cynosure به طور منحصر به فرد با دو طول موج بهینه طراحی شده است. به این معنی که می‌تواند انواع پوست را از پوست روشن گرفته تا تیره و سبزه، همه را درمان کند. این اولین دستگاه در نوع خود است که برای هر نوع پوستی مناسب است.

روش سریع و ایمن

این روش بسته به اندازه ناحیه درمان، می‌تواند در 30 دقیقه یا کمتر انجام شود. لیزر با سایناشور مورد تایید FDA است و برای ایمنی و اثربخشی آن تحقیقات گسترده‌ای انجام شده است. همچنین اقداماتی برای به حداقل رساندن درد در طول جلسه درمان انجام می‌شود، از جمله استفاده از کرم بی‌حس‌کننده خاص، قبل از شروع به لیزر کردن.

نتایج طولانی‌مدت

با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور، دیگر نیازی نیست که زندگی خود را بر اساس جلسات اپیلاسیون خود برنامه‌ریزی کنید یا با مشکل تراشیدن موهای زائد یک روز در میان دست و پنجه نرم کنید. چون روشی موثر و ماندگار برای رفع موهای زائد است.

ملایم

اصلاح با ژیلت، موچین و اپیلاسیون می‌تواند روی پوست شما آزاردهنده و ساینده باشد، به خصوص اگر به طور منظم انجام شود. با لیزر سایناشور لازم نیست نگران این موضوع باشید، زیرا موهای زائد بدن را بدون ایجاد سوزش یا عفونت پوستی از بین می‌برد.

بدون نیاز به استراحت

صرف‌نظر از اینکه لیزر موهای زائد، روی کجای بدن شما انجام خواهد شد، اکثر بیماران می‌توانند بلافاصله پس از جلسه لیزر به محل کار یا فعالیت‌های روزانه خود بازگردند.

چند جلسه لیزر سایناشور لازم است؟

شما می‌توانید نتایج قابل مشاهده را تنها پس از یک جلسه مشاهده کنید. لیزر سایناشور فقط روی فولیکول‌های مویی که به طور فعال در حال رشد هستند کار می‌کند. از آنجایی که موهای ما در یک مرحله زمانی در حال رشد نیستند، فقط بخشی از فولیکول‌های مو تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد. بنابراین، ما 4-6 جلسه لیزر (بسته به ناحیه بدن) برای کسب نتایج  طولانی‌مدت یا دائمی توصیه می‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها