راهنمای اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

کد خبر: 1199874
راهنمای اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

 

 

ایتالیا یکی از محبوب ترین و بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است که خیلی از افراد برای این که کسب و کار خود را ارتقا دهند، به این کشور مهاجرت می کنند.

 

برای اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری باید شرایط خاصی داشته باشد که ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم. ایتالیا اقتصاد رو به رشد دارد که به شما این امکان را می دهد با خرید بیزینس در ایتالیا  بتوانید به موفقیت قابل قبولی دست پیدا کنید.

 

روش های مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

روش های مختلفی وجود دارند که شما بتوانید به اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری دست پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که هر یک از این روش ها، نیازمند سرمایه به خصوصی هستند که برای راه اندازی آن ها باید در ابتدا مقداری پول داشته باشید. برای این که بدانید کسب و کار شما برای شروع در ایتالیا به چه مقدار هزینه اولیه نیاز دارد، می توانید با آژانس مهاجرتی چهره نگار تماس بگیرید.

با استفاده از روش های مختلف، شما می توانید اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری را با موفقیت انجام دهید و به این کشور مهاجرت کنید. البته توجه داشته باشید که بعد از دریافت اقامت سرمایه گذاری، می توانید به مدت 2 سال در این کشور بمانید.

سپس می توانید این زمان را به 3 سال دیگر هم افزایش دهید. ایتالیا به خاطر اقتصاد خیلی خوبی که دارد، یکی از بهترین کشورهایی بوده که بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری آن را انتخاب می کنند. در اینجا برخی از مهم ترین روش های اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری را برای شما توضیح می دهیم.

مهاجرت به استرالیا از طریق خود حمایتی

یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری این است که از روش خود حمایتی استفاده کنید. این روش که با نام تمکن مالی نیز شناخته می شود، به شما این امکان را می دهد که خانواده خود را نیز به ایتالیا ببرید. توجه داشته باشید که به ازای هر فرد از اعضای خانواده به جز همسر، باید 31,000 یورو پول داشته باشید.

این نوع مهاجرت مزایای بسیار زیادی دارد. مهم ترین مزیت آن هم این است که اگر به مدت 183 روز در این کشور باشید، می توانید برای اقامت دائم این کشور نیز اقدام کنید. همچنین هیچ گونه محدودیت سنی برای اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری و تمکن مالی وجود ندارد. علاوه بر این، مهم نیست که سابقه کاری شما در کشور خودتان چه بوده است و داشتن تمکن مالی، تنها شرط این نوع مهاجرت است.

مهاجرت به ایتالیا از طریق خرید و فروش ملک

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری که خیلی از افراد از این شیوه استفاده می کنند، خرید ملک است. بعد از این که این نوع اقامت را گرفتید، می توانید به مدت 2 سال در ایتالیا بمالید و بعد از گذشت این زمان، تا 3 سال دیگر نیز امکان تمدید اقامت خود را خواهید داشت. بعد از گذشت این 5 سال، می توانید اقامت دائم ایتالیا را نیز به دست بیاورید. البته این تنها زمانی است که در این کشور کار مفیدی انجام داده باشید و همچنین مدیریت خود را کاملاً پرداخت کرده باشید.

8

مهاجرت به ایتالیا از طریق ثبت شرکت

ایتالیا به افراد سایر کشورها این امکان را می دهد که با ثبت کشور، به ایتالیا مهاجرت کنند. به همین دلیل هم اگر شما نیز می خواهید برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید، ما ثبت شرکت را پیشنهاد می دهیم. دولت ایتالیا برای این که بتواند از مشاغل تازه تاسیس حمایت کند، هیچ گونه محدودیت زیادی برای حداقل سرمایه یا گردش مالی و حتی تعداد کارگران برای ثبت شرکت ایجاد نمی کند. با این حال، شرکتی که در ایتالیا تأسیس می کنید، باید توانایی مالی خوبی داشته باشد و در اداره مهاجرت ثبت شود.

از این رو، توصیه می کنیم که حداقل 10,000 یورو سرمایه اولیه برای ثبت شرکت داشته باشید تا بتوانید به اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری دست پیدا کنید. مطمئناً این هزینه کمی نیستند و برای این که مطمئن شوید هزینه شما هدر نمی رود و می توانید اقامت این کشور را با ثبت شرکت به دست بیاورید، موسسه مهاجرتی چهره نگار به شما کمک می کند.

مهاجرت به ایتالیا از طریق کارآفرینی

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری این است که با استفاده از استارت آپ و کارآفرینی اقدام کنید. مهم ترین شرط راه اندازی یک استارت آپ در ایتالیا و هر کشور دیگری، این است که یک ایده نوآورانه داشته باشید. حداقل سرمایه لازم برای ایجاد یک استارت آپ جدید در ایتالیا، 50,000 یورو است.

علاوه بر این، شما می توانید با شرکت های راه اندازی شده در ایتالیا همکاری کنید. برای انجام این کار، شما باید حداقل 100,000 یورو سرمایه اولیه داشته باشید تا بتوانید به یک استارت آپ موجود بپیوندید. مهم ترین شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی این است که ثابت کنید شرکت شما به اندازه کافی کارآمد است.

مهاجرت به ایتالیا از طریق خرید اوراق قرضه

یکی دیگر از روش های خیلی معتبری که به اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری منجر می شود، این است که اوراق قرضه بخرید و در این کشور سرمایه گذاری کنید. برای این که بتوانید در این زمینه فعالیت داشته باشید، باید حداقل 2 میلیون یورو سرمایه اولیه ارائه دهید.

از طرف دیگر، برای خرید اوراق مشارکت یا سهام شرکت های ایتالیایی، باید حداقل 1 میلیون یورو سرمایه داشته باشید. در صورتی که بخواهید در استارت آپ ها سرمایه گذاری کنید، این مبلغ اولیه به 500,000 یورو کاهش پیدا می کند.

نکته جالب توجه درباره اخذ قامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری و خرید اوراق قرضه این است که باید در طول مدتی که ویزای شما اعتبار دارد، سرمایه گذاری خود را در این کشور همچنان حفظ کنید. خوشبختانه برای بردن خانواده خود از طریق سرمایه گذاری، نیازی ندارید که مجددا سرمایه گذاری اضافی کنید.

9

سرمایه گذاری موفق در ایتالیا با چهره نگار

مطمئناً شاید ندانید که کدام یک از این روش ها برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری برای شما مناسب تر است. آژانس مهاجرتی چهره نگار به شما کمک می کند که از بین تمام این روش ها، یکی از بهترین و پرسودترین آن ها را برای خود انتخاب کنید و توضیحات درباره روش انتخابی شما، ارائه می دهد. متخصصان این آژانس مهاجرتی به خوبی در بازار تحقیق می کنند و بهترین کسب و کار را برای شما در نظر می گیرند که با سرمایه اولیه شما نیز متناسب است. همچنین برای مهاجرت به ایتالیا شما می‌توانید گزینه تحصیل در ایتالیا را انتخاب کنید که مشاوران ما در این زمینه نیز می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

 

سوالات متداول درباره اخذ اقامت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

مزایای سرمایه گذاری در ایتالیا چیست؟

مطمئناً هر کسی دوست دارد در یک کشور با فرهنگ غنی و رشد اقتصادی بالا زندگی کند. ایتالیا کیفیت بسیار بالایی برای زندگی دارد و به خاطر داشتن بازار کار بهبود یافته، بهترین کشور برای سرمایه گذاری است.

آیا با اجاره ملک در ایتالیا می توان اقامت این کشور را گرفت؟

خیر، برای این که بتوانید اقامت این کشور را بگیرید، باید از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک اقدام کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها