بررسی چند روش تولید میوه خشک در خانه

کد خبر: 1199939
بررسی چند روش تولید میوه خشک در خانه

یکی از اقداماتی که از هزاران سال پیش انجام می شده ولی در سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته، خشک کردن میوه و تولید میوه خشک است؛ این ماده غذایی بسیار مفید آنقدر خوشمزه بوده و طرفدار پیدا کرده که نمیتوان به سادگی از کنارش عبور کرد.

 

میوه خشک چیه؟

میوه خشک را می توان به یقین بهترین خشکبار حال حاضر در جهان دانست؛ این جمله یک سخن روی هوا نیست و منطق و پایه بسیار محکمی دارد.

با کمی سرچ و جستجو به راحتی می توانید انواع فواید و خواص میوه خشک را مشاهده نمائید؛ علاوه بر آن مزه فوق العاده و بی نظیر میوه های خشک می تواند دل هر بیننده ای را ببرد و او را مصر به خرید میوه خشک نماید.

دلیل دیگر و شاید مهمترین دلیلی که می توان برای آن ذکر کرد، همیشه در دسترس بودن این نوع خشکبار است. مزیتی که کمتر مواد غذایی از آن بهره مند است و میوه های تازه که به کل از آن محرومند.

 

6

 

بررسی چند روش تولید میوه خشک

اگر قصد حتمی این کار را دارید می توانید با کلیک روی لینک، به تفصیل در مورد طرز تهیه میوه خشک و خشک کردن میوه اطلاعات کسب کنید؛ ولی به صورت گذرا در ادامه به معرفی این روشها خواهیم پرداخت:

  1. تولید میوه خشک با نور خورشید

در این روش ابتدا باید میوه های تازه را شسته و ورقه ورقه نمائید، سپس آنها را در جای مناسبی که آفتاب به خوبی به آنجا بتابد قرار دهید و بین 2 تا 5 روز صبر کنید تا کار خشک کردن میوه به اتمام رسد.

  1. تولید میوه خشک با فر و مایکروفر

در مورد طرز تهیه میوه خشک با فر و مایکروفر هم باید بگوییم، خشک نمودن میوه ها در این روش محدود است و اگر مقداری زمان را مواظبت نکنیم ممکن است به خوبی میوه های تازه خشک نشوند و یا از آن طرف بسوزند.

پس حتما میوه ها را درست ورقه ای نمائید و با توجه به میوه ای که خشک می کنید، زمان تایمر را تنظیم نمائید.

  1. تولید میوه خشک با بخاری

مراحل ابتدایی این روش هم تقریبا مشابه روش های دیگر است، و باید ابتدا اسلایس های میوه تازه در ظرف مخصوص آماده شود.

ولی نکته ای که این روش دارد این است که هرگز به صورت مستقیم، سینی یا ظرف میوه ها را روی بخاری قرار ندهید و حتما بین آنها یک فویل آلومینیومی بگذارید؛ دلیل آن هم جلوگیری از رسیدن حرارت بیش از حد و سوختن میوه هاست.

  1. تولید میوه خشک با خشک کن میوه

راه آخری که شما می توانید برای خشک کردن میوه ها به کار برید، استفاده از دستگاه میوه خشک کن می باشد؛ در این لینک تمام اطلاعات مربوط به این روش اعم از اینکه میوه خشک کن چیست، انواع دستگاه های خشک کن میوه ایرانی و خارجی، و همچنین آموزش دقیق و گام به گام خشک کردن میوه با دستگاه آمده است که می توانید استفاده کنید.

ولی به طور خلاصه خدمت شما عرض کنیم که میوه خشک کن سریع ترین و بهترین راه خشک کردن میوه می باشد که با رشد تکنولوژی به این مهم دست یافته است.

هرچه شما دستگاه خشک کن میوه با کیفیت تری را با یک برند خوب خریداری نمائید، می توانید در کار خشک کردن میوه ها به نتیجه بهتری برسید.

هنگامی که پس از شستن میوه ها آنها را خیلی منظم به حالت ورقه ای درآوردید، آنها را در سینی مخصوص خود دستگاه میوه خشک کن قرار داده و سپس وارد خشک کن میوه نمائید.

حال به وسیله جدول مخصوص زمانبندی میوه ها که می توانید در وبسایت میوانوشاپ (Mivanoshop.ir) به صورت کامل آن را مشاهده کنید، تایمر دستگاه را تنظیم کرده و درنهایت از میوه های خشک شده تناول نموده و با خانواده لذت ببرید.

7

 

معرفی فروشگاهی مطمئن برای تهیه میوه خشک

درست است که روش های خانگی تولید میوه خشک به شما عزیزان معرفی شد، ولی از قدیم گفته اند که همیشه کار را به دست کاردان بسپرید.

ممکن است شما خود دست به خشک کردن انواع میوه بزنید ولی هرگز نمی توانید میوه خشکی به کیفیت کارخانجات تخصصی میوه خشک تهیه کنید.

مجموعه میوانو دارنده خط تولید بسیار حرفه ای با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های میوه خشک کن و اسلایسر، و با بکارگیری متخصصان این حوزه، تولید میوه خشک صادراتی و بسیار با کیفیت را برای شما تضمین می نماید.

فروشگاه میوانو (Mivanoshop.ir) به شما عزیزان تضمین می دهد که بهترین میوه های خشک را با سریع ترین روش های ارسال، درب منزلتان تحویل دهد و دیگر نیاز نیست شما ساعت ها وقت و انرژی برای تولید خانگی میوه خشک صرف کنید و آخر هم به نتیجه مطلوب نرسید!

کافیست یک بار به میوانو اعتماد کنید و برای همیشه خریدار محصولات این مجموعه حرفه ای و مشتری مدار شوید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها