هلدینگ لارا گروپ برترین موسسه مهاجرتی ترکیه در سال 2022 شد!

کد خبر: 1200451

هلدینگ لارا گروپ برترین شرکت مهاجرتی ترکیه در سال 2022 شناخته شده است. این شرکت جز برترین هلدینگ های ایرانی در ترکیه است.

هلدینگ لارا گروپ برترین موسسه مهاجرتی ترکیه در سال 2022 شد!

 

شرکت های بسیار زیادی در ترکیه در زمینه مهاجرت فعالیت دارند. یکی از این مجموعه ها هلدینگ لارا گروپ است. هلدینگ لارا گروپ یک موسسه مهاجرتی معتبر است که توسط بانوی موفق ایرانی بنیان گذاری شده است. مدیر عامل این شرکت بزرگ شخص خانم دکتر لاله وطن خوانی میباشد. لارا گروپ امروز بیش از 100 نفر نیرو تحت نظر خود دارد. همچنین این هلدینگ ایرانی در ترکیه خدمات متنوعی را برای ایرانیان مقیم ترکیه ارائه میکند. قالب ایرانیان مقیم کشور ترکیه به صورت کامل با شرکت مهاجرتی لارا گروپ آشنایی دارند. این شرکت بزرگ خدمات زیادی را در تمام کشور ترکیه برای مهاجرین ایرانی ارائه میکند. طبق اسناد و مدارک موجود شرکت مهاجرت به ترکیه لارا گروپ در سال 2022 موفق شده است تا به بیش 1000 نفر در کشور ترکیه خدمات متنوعی را ارائه کند. هلدینگ مهاجرت به ترکیه لارا گروپ در سال 2022 برترین شرکت مهاجرتی ترکیه شد.

هلدینگ لارا گروپ:

لارا گروپ توسط یک موسس ایرانی با نام خانم لاله وطن خوانی بیش از 15 سال پیش تاسیس شده است. این مجموعه بزرگ خدمات را نظیر خدمات مهاجرت به ترکیه، سرمایه گذاری در ترکیه، تحصیل در ترکیه، کار در ترکیه، دریافت فرانچایز برند های خارجی، خرید ملک و خودرو در ترکیه و تمامی خدمات حقوقی را برای ایرانیان ارائه میکند. هلدینگ لارا گروپ امروز بیش از 100 نیرو متخصص در حوزه های مختلف را تحت نظر خود دارد. شرکت های بسیار بزرگ مهاجرتی ایرانی در سراسر جهان فعالیت دارند که یکی از ان ها لارا گروپ است. از این شرکت ها میتوان به go2tr، پارسی کانادا، رویزا گروپ و لارا گروپ اشاره کرد.

شرکت go2tr یکی از متخصصین مهاحرت به کشور آلمان است. مجموعه پارسی کانادا نیز توانسته عملکرد تخصصی و مناسبی در زمینه مهاجرت به کشور کانادا داشته باشد. رویزا گروپ هم یک مجموعه مهاجرتی بزرگ به کشور رومانی است. همچنین در کشور ترکیه، لارا گروپ توانسته عملکرد بسیار ایده ال و مطلوبی را از خود به جای بگذارد. طبق نظر سنجی که در سال 2022 انجام شده است بیش از 95 درصد مشتریان هلدینگ لارا گروپ از خدمات این شرکت کاملا راضی بوده اند. در ادامه به خدماتی که مشتریان این شرکت از آن استفاده کرده اند به وضوح خواهیم پرداخت.

خدمات لارا گروپ:

لارا گروپ به صورت اختصاصی خدمات مهاجرت به ترکیه را انجام میدهد. اما این شرکت ضمن این خدمات تمامی فعالیت های حقوقی را توسط کارشناسان قدرتمند حقوقی خود انجام میدهد. قالب این خدمات در حوزه خرید و اجاره ملک بوده است. نزدیک به 44 درصد از خدمات ارائه شده توسط مجموعه لارا گروپ مربوط به خرید ملک ایرانیان در کشور ترکیه بوده است. اما 23 درصد امار دیگر، امار موفق این شرکت در حوزه کار ایرانیان در کشور ترکیه بوده است. 21 درصد نیز امار تحصیل در ترکیه برای ایرانیان بوده است و در رده سوم قرار میگیرد. 7درصد دیگر مرتبط با فعالیت های حقوقی برای دریافت برند های معتبر و بزرگ در دنیا بوده است. 4 درصد هم مرتبط با خرید خودرو در ترکیه میشود. ضمن این موضوعات دیگر مرتبط با فعالیت های حقوقی ایرانیان نیز میباشد.

خرید و اجاره ملک در ترکیه:

خرید ملک در کشور ترکیه یکی از فعالیت های است که با آن میتوان اقامت ترکیه را دریافت کنید. در واقع می توان گفت خرید ملک در ترکیه یکی از خدماتی است که هلدینگ لارا می تواند در اداره مهاجرت ترکیه ارائه دهد. طبق قوانین ترکیه، هر شخصی می تواند با خرید ملک در ترکیه اقامت دائم ترکیه را دریافت کند. اما گرفتن این اقامت برای ترکیه کار ساده ای نیست، هرکسی که بخواهد می تواند به راحتی در ترکیه ملک خریداری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران لارا تماس بگیرید.

خرید ملک لارا گروپ

خرید خودرو های لوکس:

بازار خودرو در ترکیه در سال های اخیر رو به رشد بوده است. معمولاً مارک های اروپایی درجه دو فروش خوبی در این کشور دارند. البته امکان خرید خودروهای جدید و بسیار متنوع در این کشور هم وجود دارد. از مدل ها و برندهای مختلفی که خودروسازان اروپایی در آن نقش عمده ای دارند. آسیایی ها و آمریکایی ها در این بازار حضور دارند. خرید این خودروها از برندهای مختلف از طریق نمایندگی ها، نمایشگاه ها و بازار خودرو امکان پذیر است. اما اگر ماشین نو نمی خواهید، می توانید ماشین دست دوم بخرید. زیرا خرید خودرو در ترکیه به خودروهای دست دوم نیز دسترسی دارد. و اگر می خواهید ماشین دست دوم بخرید. خرید آن در بازار خودروهای دست دوم از طریق سایت ها و آگهی های روزنامه امکان پذیر است. همچنین هلدینگ لارا گروپ میتوان در خرید خودرو صفر تا صد همراه شما باشد.

تحصیل در دانشگاه های اروپایی ترکیه:

در ترکیه امکان تحصیل در بسیاری از رشته ها وجود دارد. از آن جمله می توان به مواردی مانند پزشکی، گرایش های مهندسی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و ... اشاره کرد. شما می توانید هر یک از این مناطق تحصیلی را در ترکیه انتخاب کنید. ادامه تحصیل و اخذ اقامت ترکیه. طبق استانداردهای بین المللی معاهده بولونیا امکان تحصیل به زبان رسمی ترکیه و به زبان بین المللی وجود دارد. به این ترتیب می توانید به زبان ترکی یا انگلیسی با اخرین متد روز اروپا تحصیل کنید. اگر مقاله تا اینجا برای شما جالب بود؛ پیشنهاد می کنیم بقیه مطالب را مطالعه کنید. همچنین تمامی شرایط مهاجرت تحصیلی به ترکیه را ذکر خواهیم کرد.

دریافت فرانچایز:

گروه لارا یکی از بزرگترین هلدینگ های ترکیه است که خدمات زیادی را به ایرانیان ارائه می دهد. یکی از این خدمات اخذ امتیاز از یک برند خارجی است. اخذ نمایندگی از برندهای خارجی یکی از پرطرفدارترین خدمات هلدینگ گروه لارا می باشد. بسیار آسان است به اطلاع شما برسانیم که گروه لارا این امکان را دارد که حق امتیاز و نمایندگی کلیه برندهای معتبر خارجی مانند اپل، استارباکس، نایک، مک دونالد، زارا و ... را دریافت کند. در کمترین زمان ممکن اخذ نمایندگی برای شما عزیزان می تواند از تمامی کشورها و برند مورد علاقه و محبوب شما باشد. با توجه به شرایط موجود، تصور اینکه گروه لارا چه برندهایی ممکن است برای شما نمایندگی کند، ممکن است قابل قبول نباشد. اما می توانید به گروه لارا اعتماد کنید و در کمترین زمان ممکن و با خیالی آسوده نمایندگی برند مورد علاقه خود را دریافت کنید.

ریمکس و لارا گروپ

لارا گروپ و شرکت آمریکایی ریمکس:

مجموعه Remax یکی از بزرگترین مجموعه املاک و مستغلات در جهان است. مفتخریم به اطلاع شما برسانیم که هلدینگ لارا با سالها تجربه یکی از نمایندگان شرکت بزرگ ریمکس است. گروه لارا اولین نماینده رسمی ریمکس ایرانی در ترکیه می باشد. امروزه هلدینگ لارا که یکی از بزرگترین تاجران صنعت املاک در ترکیه محسوب می شود. توجه بسیاری از شرکت ها و سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در ترکیه را به خود جلب کرده است. لارا گروپ با پشتکار، درستی و رضایت مشتریان خود، موفق به دریافت نمایندگی ریمکس در ترکیه شده است. شرکت ریمکس به نماد اعتماد گروه لارا و سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری در ترکیه هستند تبدیل شده است. سرمایه گذاری در ترکیه یکی از کوچکترین خدماتی است که لاراگروپ امروزه ارائه می کند.

مهاجرت به ترکیه با لارا:

ترکیه کشور همسایه ایران با شرایط زندگی ایده ال است. لارا گروپ یک شرکت بزرگ در حوزه مهاجرت به ترکیه است. راه های مختلفی برای مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه وجود دارد. سه روش اصلی برای اخذ اقامت ترکیه وجود دارد. سرمایه گذاری، کار و تحصیل در ترکیه. لارا گروپ میتواند بهترین مشاور و وکیل مهاجرتی شما برای اخذ اقامت ترکیه باشد. ترکیه به دلیل داشتن فرهنگ اصیل و بسیار نزدیک به فرهنگ ایرانی همواره یکی از مناسب ترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان بوده است. ترک ها مردمانی خونگرم با اخلاق و فرهنگ متفاوت، اما بسیار نزدیک به ایرانیان هستند. همچنین ایرانیان مقیم ترکیه هرگز در این کشور احساس بیگانگی نمی کنند و به دلیل حضور ایرانیان مقیم ترکیه و خون گرم ترک ها همیشه از زندگی در این کشور احساس خوبی دارند.

راه های زیادی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که در سایت لارا گروپ بیشتر به آنها پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت لارا گروپ به نشانی اینترنتی https://www.holdinglara.com مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها