اول با سبک و مدل ویلاهای شمال آشنا شوید، بعد اجاره کنید!

کد خبر: 1200467
اول با سبک و مدل ویلاهای شمال آشنا شوید، بعد اجاره کنید!

ویلاهای شمال در جاهای مختلف آن سبک و مدل‌های متنوعی دارند که بسته به محل قرارگیری آنها با هم تفاوت دارند. ویلاهایی که در شهرهای ساحلی شمال هستند، ممکن است لب ساحل و یا داخل شهر و شهرک باشند و یا در محیط خارج از شهر در روستاها قرار داشته باشند. ویلاهای نزدیک کوهستان‌های جنگلی شمال نیز ممکن است به صورت کلبه چوبی در دل جنگل، یا خانه‌های روستایی و یا ویلاهایی با ساختمان کاملا امروزی و مدرن ساخته شده باشند.

از سوی دیگر ویلاها را می‌توان بر اساس امکاناتشان نیز دسته‌بندی کرد: باغ ویلاها، ویلاهای مدرن و مبله با تجهیزات کامل، ویلاهای نیمه مبله دارای سرویس خواب و امکانات اولیه زندگی، ویلاهای استخردار، ویلاهای استخر آبگرم و ویلاهای فوق مدرن با امکانات رویایی. اگر قصد سفر به شمال و اجاره ویلا را دارید، اول با سبک و مدل ویلاهای شمال آشنا شوید، بعد اجاره کنید! 

 

اول با سبک و مدل ویلاهای ساحلی آشنا شوید، بعد اجاره کنید

دریا همیشه چیزی برای ارائه دارد و مهم‌ترین چیزی که به شما می‌دهد، آرامش است. چشم‌ انداز بدون انتهای دریا که ویوی ابدی نام دارد، بسیار دیدنی است. در ویلاهای ساحلی تا چشم کار می‌کند، آبی بی‌انتها و فضای باز دریا است که خودنمایی می‌کند و برای مردمان ساکن شهرهایی با آپارتمان‌های بلند غنیمت بزرگی است.

داشتن پنجره یا بالکن‌هایی رو به دریا و مناظری از جنس آب و آسمان، بزرگ‌ترین ویژگی ویلاهای ساحلی است. سبک این ویلاها به ویژه اگر تازه ساز باشند، مدرن و عموما مبله بوده و دارای سرویس خواب به صورت تختخواب، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سرویس آشپزخانه و... هستند. 

البته ممکن است ویلاهایی که امکانات کمتر و اجاره بهای کمتری هم دارند، دارای سرویس خواب به صورت کف خواب بوده، در آنها از سرویس بهداشتی فرنگی خبری نباشد و یا وسایل آشپزی نداشته باشند. البته بهتر است برای این که مشخصات و امکانات هر کدام از ویلاهای ساحلی مد نظرتان را بدانید، برای اجاره آنلاین ویلا از طریق سایت‌هایی نظیر ایران رنت، ویلاجار و یا جاباما اقدام نمایید و تمامی تجهیزات و امکانات ویلاهای ساحلی را بررسی کرده تا بهترین آنها را با توجه به شرایط خودتان انتخاب نمایید.

با مدل ویلاهای داخل شهر و شهرک آشنا شوید

ویلاهایی که در داخل شهرها قرار دارند، ممکن است ساحلی باشند و یا از ساحل فاصله داشته باشند. مهم‌ترین ویژگی آنها، نزدیک بودن به مراکز شهری مانند بازارهای روز، سوپر مارکت‌ها و هایپر مارکت‌ها، جاهای دیدنی شهر، داروخانه و بیمارستان و مراکز تفریحی شهرهای شمالی است. اجاره این ویلاها باعث می‌شود که شما زندگی مردمان شهرهای شمالی را تجربه نمایید.  

از سوی دیگر شهرک‌های فراوانی در شمال و در حد فاصل بین دو شهر وجود دارند که اقامت در آنها باعث می‌شود هم امنیت بالایی داشته باشید و هم از امکانات یک ویلای مدرن بهره ببرید. با این همه اگر دوست دارید که در سفر به شمال به بازار روز بروید و از آنجا سوغات و یا مایحتاج سفرتان را فراهم کنید، حتما هنگام اجاره ویلا شمال از طریق سایت‌هایی مانند املاک باشی، جاباما و یا هومسا، فاصله ویلا تا بازار روز و سایر مناطق خرید شهر را بررسی نمایید. نقشه تقریبی که در سایت‌ها قرار دارند در این کار به شما کمک می‌کنند.

با ویلاهای واقع در روستاهای نزدیک به شهر آشنا شوید

ویلاهای واقع در روستاها دارای دو سبک هستند: یکی سبک روستایی با خانه‌های روستایی و یکی دیگر ویلاهای مدرن مبله که در محیط‌های دنج و خلوت روستاها ساخته شده‌اند و این تنها تفاوتشان با ویلاهای مبله شهری است. البته به یاد داشته باشید اکثر افرادی که در سال‌های اخیر در روستاها ویلا ساخته‌اند، شهرنشینانی هستند برای فرار از زندگی شهرنشینی به سمت روستاها رفته‌اند، بنابراین غالب ویلاهای روستایی دارای امکانات و تجهیزات کافی و مدرن برای زندگی هستند.

 با کلبه‌های چوبی و ویلاهای واقع در ییلاقات آشنا شوید، بعد اجاره کنید

کلبه‌های چوبی و ویلاهای جنگلی، دو سبک و مدل ویلا هستند که در مناطق کوهستانی و ییلاقات شمال دیده می‌شوند. این ویلاها که در دل طبیعت هستند، یک اقامت رویایی و متفاوت در فضایی دنج و بکر را برای شما رقم می‎زنند و باعث می‌شوند که با طبیعت یکی شده و مناظر بکری را مشاهده کنیم.

از سوی دیگر زندگی در این کلبه‌های چوبی به ما امکان تجربه متفاوت و منحصر به فرد زندگی طبیعی را می‌دهد. البته ویلاهای جنگلی با امکانات کامل و به صورت تمام مبله نیز در مناطق ییلاقی و کوهستانی شمال به وفور یافت می‌شود. شما می‌توانید از گزینه‌های مختلفی که در سایت جاباما و جاجیگا وجود دارد، ویلای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. کافی است نام شهر مقصد و نوع اقامتگاهی که به آن علاقه دارید را در بخش‌های مربوطه وارد کنید و از میان صدها اقامتگاه، ویلایی که دوست دارید را انتخاب و اجاره نمایید. 

2

باغ ویلا چیست؟ 

باغ ویلاها اقامتگاه‌هایی برای زدن دو نشان با یک تیر هستند زیرا ویلاهای شیک و مدرنی که در درون باغ‌ها قرار دارند، باغ ویلا نامیده می‌شوند که هم دارای فضای سبز و هم ساختمانی امروزی و مبله هستند. باغ ویلاها به دلیل مدلشان دارای یک حریم خصوصی مناسب برای کسانی هستند که به جایی دنج و دور از دسترس علاقه دارند. برخی از این باغ ویلاها دارای درختان همیشه سبز مرکبات بوده و در همه فصول با رنگ سبز از شما پذیرایی می‌کنند. 

برخی از این باغ ویلاها دارای استخر هستند، برخی دیگر باربیکیو، تراس یا آلاچیق دارند، در برخی از آنها حیاط گلکاری شده است و در بعضی دارای امکانات و تجهیزات تفریحی و ورزشی نظیر میز بیلیارد هستند. هر کدام از این باغ ویلاها در یک دسته بندی قیمت قرار می‌گیرند که شما می‌توانید با انتخاب محدوده قیمت در سایت‌ میهمان شو و جاباما، ویلایی را انتخاب و اجاره کنید که در میزان قیمت تعیین شده از سوی شما جای می‌گیرد.

3

سبک و مدل ویلاهای اقتصادی و لوکس را بشناسید، بعد اجاره کنید

ویلاها را می‌توان بر اساس جای قرار گرفتن در شهر، متراژ، قیمت و امکانات به شکل‌های اقتصادی و لوکس تقسیم بندی کرد. ویلاهای اقتصادی آن دسته ویلاهایی هستند که امکانات کم و قیمت پایین‌تری دارند، کنار ساحل نیستند، سرویس خواب آنها معمولی و گاهی نیز کف خواب است. برخی از مسافران برای اجاره و خوابیدن در برخی از ویلاهای اقتصادی با قیمت بسیار پایین، با وجود آن که تمیز و بهداشتی هستند، با خودشان ملحفه و روبالشتی می‌برند. 

بر خلاف ویلاهای اقتصادی، ویلاهای لوکس، کاملا مبله بوده، متراژ بالایی دارند و تعداد اتاق خواب‌های آنها برای پذیرایی حداقل دو خانواده مناسب است. اتاق خواب‌ها دارای تختخواب و سرویس خواب مرتب و تمیز بوده و معمولا چند سرویس کف خواب برای مهمانان اضافی در نظر گرفته شده است. اکثر این ویلاها دارای استخر بوده و تراس‌هایی با مناظر زیبایی دارند. معمولا در این ویلاها وسایل آشپزی وجود دارد و دخانیات در فضای خارجی مجاز است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها