غرب عصبانی است چون سپاه جلوی زورگویی را می‌گیرد

کد خبر: 1201268

اسماعیل کوثری گفت: سپاه پاسداران جلوی زورگویی و غارتگری و چپاولگری غربی ها را می گیرد. به همین دلیل آمریکا و اروپا از این قضیه ناراحت هستند.

غرب عصبانی است چون سپاه جلوی زورگویی را می‌گیرد


ششمین برنامه جام انقلاب امروز ششم بهمن ماه با تهیه کنندگی فریدون ماهر، سردبیری مصطفی صادقی و سید مجتبی جلال‌زاده، احسان رستگار و امید کرمانی‌ها به عنوان اعضای تحریریه از رادیو انقلاب پخش شد. از موضوعات این برنامه بررسی هشتک حمایت از سپاه"ThanksIRGC" بود که مردم آن را در فضای مجازی برای دفاع از سپاه پاسداران ترند کردند تا به ایثارگری های پاسداران برای برقراری امنیت در منطقه مثل نابودی داعش در عراق و سوریه اشاره کنند و زندگی سخت پاسداران را در این راه به تصویر بکشند. در واقع هدف هشتک حمایت از سپاه"ThanksIRGC" این است که نباید سپاه به عنوان یک گروه تروریستی مطرح شود. به طور مثال کسی توئیتر نوشته بود «اگر سپاه نبود ایران، لبنان، عراق، سوریه و یمن نبودند و اگر هم کسی می بود داشت زبان عبری پاس می کرد».

 

 اسماعیل کوثری در همین رابطه میهمان تلفنی برنامه بود و درباره چرایی حملات ناجوانمردانه معاندان به سپاه گفت: این حملات یا به خاطر ناآگاهی است یا نادانی. نیرویی که برای حفظ امنیت ملت تلاش کند در هر کشوری مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرد. در ایران هم همین طور است و سپاه پاسداران مورد احترام مردم قرار دارد.

وی افزود: امام (ره) آمریکا و اذنابش مثل انگلیس را شیطان بزرگ خواند و رژیم صهیونیستی را نیز همان سال 1342 نامشروع دانست؛ آمریکایی ها، انگلیسی ها و صهیونیست ها همواره تفکر شیطانی خود را می خواهند ترویج دهند و برخی نیز در فضای مجازی دنباله رو این تفکر هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی آمد و سپاه پاسداران را بنیان نهاد تا جلوی زورگویی و غارتگری و چپاولگری غربی ها را بگیرد. حالا آمریکا و اروپا از این قضیه ناراحت هستند و می خواهند حاکمیت ما را به هم بزنند. این حق ملت ایران و سایر ملت هاست که از حقوق خود و مظلومان عالم دفاع کنند. از این رو می گوییم غرب از این موضوع ناراحت است و امیدواریم از این ناراحتی بمیرد.

کوثری درباره عقب نشینی اروپا از قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی افزود: وقتی کسی از موضوعی عصبانی می شود، توصیه به او آن است که در عصبانیت تصمیم نگیرد یا حرفی نزد. در واقع اروپایی ها الان فهمیدند که اگر این کار را انجام دهند قانون بین المللی که خودشان آن را نوشتند زیر سئوال می برند، لذا گفتند «این موضوع را به تأخیر می اندازند» اما معتقدم این رویه آنها ادامه خواهد یافت و شاید شکلش عوض شود مثل اقدامی که در سوئد شاهدش بودیم که قرآن سوزی انجام دادند.

راه‌های ارتباطی با برنامه جام انقلاب به شرح زیر هستند:

 رادیو انقلاب موج اف ام ردیف 99.5 دهم مگاهرتز

سامانه پیامکی 30000955

سایت رادیو انقلاب Radioenghelab.ir

فضای مجازی: پیامرسان های ایرانی بله و سروش  @enghelabradio

تلفن ارتباط با مخاطبین 02122044185

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها