برای اولین بار کادوی جدیدی برای روز پدر بخریم !

کد خبر: 1201416
برای اولین بار کادوی جدیدی برای روز پدر بخریم !

هدیه روز پدر را متناسب با روحیه او خریداری کنید. در مورد خرید هدیه برای مردها باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. سن، روحیات و جایگاه اجتماعی سه معیاری هستند که شما را در جهت خرید هدیه‌ای مناسب برای مردان راهنمایی می‌کنند. هنگام خرید هدیه برای روز پدر لیستی بلند از هدایا در ذهن شما شکل می‌گیرد که برخی از آن‌ها به دلیل ناهماهنگی بودجه با هدیه کنار می‌روند و برخی دیگر باتوجه به ناسازگاری با روحیات پدر یا همسر شما خط می‌خورند اما هنوز اقلام زیاد دیگری وجود دارند که شما را برای خرید بهترین هدیه به تردید می‌اندازند. در ادامه چند پیشنهاد را در اختیار شما قرار داده‌ایم که کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن یک هدیه جذاب خریداری کنید.

کادو روز پدر را چگونه انتخاب کنیم؟

بهتر است انتخاب‌های خود را روی کاغذ بنویسید و به آن‌ها اولویت دهید تا انتخاب شما راحت‌تر باشد. سپس اولویت‌ها را براساس بودجه، روحیه، مناسبت‌های کلی سال، انتخاب سایر اعضای خانواده و ... خط بزنید تا به یک انتخاب مناسب و قطعی برسید. در مورد خرید کادو مهم‌ترین اولویت شما باید کاربردی بودن کالا برای شخص مقابل باشد. شاید ساعت بسیار هدیه لوکس و زیبایی باشد اما شخصی که به دستبند علاقه دارد،‌ به ندرت از ساعت در استایل خود استفاده می‌کند در نتیجه دستبند برای او گزینه مناسب‌تری است.

هدیه روز پدر را از کجا تهیه کنیم؟

اگرچه پدر و مادر صمیمی‌ترین افراد زندگی ما هستند اما بهتر است در مورد خرید کادو برای آن‌ها حساسیت به خرج دهیم و هدیه‌ای باکیفیت را خریداری کنیم. امروزه باتوجه به مشغله‌های کاری، خرید کادویی باکیفیت بدون گشت و گذار میسر نمی‌شود مگر اینکه از فروشگاه اینترنتی یا حضوری معتبر کادو خود را سفارش دهید. گیفت آس یکی از معتبرترین فروشگاه‌های خرید هدیه و کادو آنلاین است که شما می‌توانید مرغوب‌ترین کالا را از آن خریداری کنید. از طرفی چون تمرکز این مجموعه بر هدیه و کادو است، کادوها را به مناسب‌ترین شکل تزیین و ارسال می‌کند.

مزیت خرید اینترنتی هدیه روز پدر

گاهی مشغله‌های کاری برای ما فرصتی برای خرید هدیه پدید نمی‌آورد و ما را وادار می‌کند که به سراغ هدایای نقدی برویم. کارت هدیه و پول نقد ایده جذابی است اما نه برای تمامی مناسبت‌ها! در واقع آدم‌ها دوست دارند از عزیزان خود هدیه‌ای اختصاصی کادو بگیرند. خرید اینترنتی کمک می‌کند که شما بتوانید بدون این که از خانه یا محیط کار خود خارج شوید کادویی مناسب تهیه کنید. حتی اگر در شهر دیگری زندگی می‌کنید یا در مسافرت هستید نیاز نیست که تقدیم هدیه را به زمان بازگشت خود موکول کنید بلکه می‌توانید آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید تا به درب منزل پدر شما ارسال شود.

خرید هدیه ارزان برای روز مرد

اگرچه روز مرد فرصت خوبی برای میزان عشق و توجه به مرد مقابل است اما ابراز عشق همیشه نباید پرداخت مبلغی گزاف برای خرید هدیه را به ما تحمیل کند. معمولا هدیه‌هایی مناسبند که برای فرد کاربردی باشد. پس فرقی نمی‌کند شما یک لباس به پدر یا همسر خود هدیه می‌دهید یا اشتراک یک ماهه باشگاه بدنسازی. هرچه برای او کاربردی باشد مناسب به نظر می‌رسد. با این که همه ما دوست داریم که خاص‌ترین کادوها را به اطرافیانمان هدیه دهیم.

اما گاهی خرید کادویی گران قیمت در شرایطی خاص میسر نیست و ما باید از اقلام ارزان، گزینه‌ای را انتخاب کنیم. ما می‌توانیم با بودجه‌ای محدود در کنار چاشنی خلاقیت،‌ یک هدیه ماندگار را تهیه کنیم. برای خرید یک کادو ارزان قیمت می‌توانید به سراغ جاکلیدی یا جاسوییچی‌ها بروید یا حتی لوازم جانبی موبایل مانند قاب گوشی به او هدیه دهید. کادوهای دیگری در گیفت آس وجود دارد که اگرچه قیمت بالایی ندارند اما می‌توانند به اندازه کافی ارزشمند باشند.

هدیه روز مرد

معرفی چند ایده برای خرید کادو روز پدر

لازم نیست که خرید هدیه روز پدر را برای خود سخت کنید چون ما ایده‌هایی را پیش روی شما قرار می‌دهیم که خرید این هدیه را برای شما آسان می‌کند.

کیف دستی چرمی

اگر همسر شما شغلی اداری دارد، می‌توانید به عنوان کادو روز مرد برای او یک کیف چرمی تهیه کنید که با آن وسایل خود را حمل کند. سعی کنید این کیف را مطابق با سلیقه همسر خود سفارش دهید. اگر او هر روز با خود لپ تاپ جمل می‌کند، می‌توانید به جای کیف اداری برای او یک کیف لپ تاپ سفارش دهید یا کیف اداری را در ابعادی انتخاب کنید که لپ تاپ و کاغذهای او در کیف جا شوند.

لیوان آینه‌ای

هرکسی از گرفتن کادوهای خاص غافلگیر خواهد شد به خصوص ماگ و لیوان که در هر شرایطی کاربردی هستند. شما می‌توانید یک ماگ ساده را برای مرد مخاطب خود سفارش دهید تا در ماشین خود قرار دهد یا آن را در محل کار خود استفاده کند. لیوان اینه‌ای درواقع نوعی ماگ است که روی یک زیر لیوانی قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید یک طرح را در نظر بگیرید که با طرح خطای دید روی زیرلیوانی چاپ شود و زمانی که لیوان روی آن قرار می‌گیرد،‌ تصویر به درستی بازتاب شود. در واقع این لیوان‌ها جنسی آینه‌ای دارند که هرچه جلوی آن‌ها قرار بگیرد را منعکس می‌کنند.

کمربند چرمی

اگر برای کادو روز پدر خود به دنبال یک هدیه کاملا کاربردی هستید، کمربند چرمی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌تواند باشد. کمربندها سایزبندی دارند پس باید پیش از سفارش، به این نکته توجه داشته باشید یا اگر در این مورد در تردید هستید می‌توانید از کارشناسان گیفت آس کمک بگیرید.

چراغ تزیینی سه بعدی

هدیه روز مرد همیشه نباید از میان کادوهای مصرفی انتخاب شود چراکه مردان نیز زیبایی را دوست دارند و به نظم و زیبایی محیط اتاق خود اهمیت می‌دهند. چراغ تزیینی سه بعدی یکی از بهترین کادوها برای مردان است. شکل فضایی و سه بعدی چراغ خواب می‌تواند باتوجه به روحیات ان‌ها انتخاب شود. مثلا برای یک موزیسین یا عاشق موسیقی، طرح سه بعدی هدفون که در شب روشن می‌شود هدیه‌ای بی‌نظیر خواهد بود.

گردن آویز چوبی دست ساز

امروزه بیشتر آقایان نمادی را به شکل گردنبند در گردن خود دارند که به استایل آن‌ها زیبایی می‌بخشد. از این‌رو گردنبند دست ساز یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. گیفت آس تنوع بی‌نظیری از گردنبندها را به عرصه نمایش گذاشته است که شما می‌توانید براساس سلیقه مخاطب خود مدلی را انتخاب کنید.

پک سه تیکه چرمی

محصولات چرمی معمولا مبلغ بالایی دارند اما اگر بودجه شما کفایت می‌کند،‌ می‌توانید به جای یک کمربند، چند محصول چرمی را خریداری کنید. البته در مورد خرید کادو روز مرد نیاز نیست که خیلی حساس باشید و خود را به خرج بیندازید چون هرچه که شما تهیه کنید، پدر یا پارتنرتان با روی باز از آن استقبال خواهند کرد. اما به هرحال پک سه تیکه چرمی شامل کمربند، کیف پول و جاکارتی نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در گیفت آس تنوع بی‌نظیری از اقلام چرمی وجود دارد که می‌توانید به خواست خود آن‌ها را ترکیب کنید.

تخته نرد و بازی ۶ کاره

آقایان در هر سن و سالی که باشند به بازی کردن علاقه نشان می‌دهند. بهترین گزینه برای کادو روز پدر یک تخته نرد چوبی است که یک سمت آن شطرنج و سمت دیگر آن تخته نرد است. اما شما می‌توانید با خرید یک بازی۶ کاره به پدر یا همسر خود به نحوی متفاوت ابراز علاقه کنید. شما با خرید این سرگرمی به علایق او احترام می‌گذارید در حالی که به او ابراز عشق کرده‌اید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها