قیمت های گزاف و دردسر های خرید لوازم جانبی موبایل بصورت حضوری!

کد خبر: 1201690

دردسر های خرید حضوری لوازم جانبی بسیار زیاد است. با ما همراه باشید تا بهترین روش خرید لوازم جانبی موبایل را به شما معرفی کنیم.

قیمت های گزاف و دردسر های خرید لوازم جانبی موبایل بصورت حضوری!

 

 

شاید تجربه کرده باشید که از یک فروشگاه حضوری برای گوشی خود لوازم جانبی مثل هندزفری، گلس یا پاوربانک تهیه کرده باشید و بعد از آن از خریدتان پشیمان شوید چرا که با نصف قیمتی که برای آن محصول پرداخت کرده اید میتوانستید محصول مشابه را خریداری کنید. اما داستان جایی عجیب می شود که بتوان همان محصول و همان مشخصات کالا را با قیمت بسیار پایین تر خرید کرد!

اگر جای شما بودم و تازه داشتم این مقاله را میخواندم، سوالی که به ذهنم می رسید این است که شاید محصول ارزان تر بی کیفیت باشد که ارزان تر است اما با تجربه ای که پس از این نوع خرید ها کسب کرده ام میتوانم با اطمینان کامل بگویم که این محصولات نتنها تفاوتی با نسخه ای که خرید میکنید ندارد بلکه ممکن است حتی با گارانتی و خدمات پس از فروش بهتر در دسترس باشند.

اما چگونه ممکن است؟ بگذارید از یک خاطره خیلی کوتاه از تجربه خودم شروع کنم. برای گوشی ای که تازه تهیه کرده بودم بدنبال خرید گلس راهی مغازه ای شدم که از قبل میشناختم. چون عجله داشتم فرصت اینکه بتوانم در گوگل سرچ کنم که چه نوع محافظ صفحه ای برای من خوب است را نداشتم و از خود فروشنده سوال کردم که کدام برای من بهتر است و وی با اطمینان کامل گلس سرامیکی نشکن را برای گوشی من پیشنهاد کرد و گفت گران ترین گلس های من این گلس هست. با تا کردن و ضربه زدن به گلس مرا قانع کرد که این گلس کاملا نشکن است و من هم با تخفیف زیاد با قیمت 120 هزار تومان (درسال 98) آن را خریداری کردم.

پس از چندماه در یک اتفاق غیرمنتظره گوشی از جیب شلوارم افتاد. اما بعد از اینکه گوشی را از روی زمین برداشتم با صحنه ای بسیار عجیب روبرو شدم. گلس گوشی کاملا سالم بود اما صفحه نمایش به صورت وحشتناکی شکسته شده بود. در آن لحظه فقط توانستم برای اموات فروشنده گلس دعا کنم. راست گفته بود گلس نمی شکست اما ضربه را کاملا به صفحه نمایش منتقل میکرد و صرفا بعنوان ضدخش می شد از آن استفاده کرد. اما نکته اینجاست، همان گلس در سال 1401 با قیمت 4 هزار تومان در فروشگاه اینترنتی دایان کالا موجود بود!

البته آن صدو خورده ای هزار تومان ضرر فقط یک درس عبرتی برایم شد که این نوع کالا ها را باید از طریق فروشگاه اینترنتی خرید کنم و درب منزل تحویل بگیرم. سو تفاهم نشود، فقط به فروشگاهای معتبری مثل دایان کالا می شود اعتماد کرد. فروشگاهی که نماد اعتماد داشته باشد و با مجوز رسمی فعالیت کند.

اگر بخواهم در ارتباط با دیگر محصولات هم بنویسم، بازهم تجربه ثابت کرده خرید مجازی از دایان کالا بسیار بهتر از خرید حضوری است. بعنوان مثال محصولات پرووان که در حال حاضر یکی از برند های قدرتمند و پیشرو در حوزه لوازم جانبی است در همین سایت فروشگاه اینترنتی دایان کالا موجود است و میتوان آن را با گارانتی کاوان خریداری کرد. خرید هندزفری، خرید پاوربانک و هر محصولی دیگری بخواهم بشخصه در همین سایت سرچ میکنم تا مطمئن شوم که سرم کلاه نرود!

بجز برند پرووان که همه محصولاتش را میتوان در دایان کالا خریداری نمود، این امکان برای خرید لوازم جانبی موبایل دیگر مثل محصولات کانفلون، WUW و کلومن هم وجود دارد. علاوه بر این میتوانید از خدمات مشاوره از طریق چت آنلاین سایت دایان کالا هم استفاده کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

لوازم جانبی موبایل در دایان کالا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها