در برنامه جام انقلاب بررسی شد؛

از پشت‌پرده فضاسازی‌های عجیب علیه ساترا تا اعترافات پهلوی

کد خبر: 1201778

برنامه جام انقلاب امروز به نقد و بررسی برخی شبهات سیاسی، فرهنگی، تاریخی و اقتصادی مربوط به رژیم پهلوی پرداخت.

از پشت‌پرده فضاسازی‌های عجیب علیه ساترا تا اعترافات پهلوی


هشتمین برنامه جام انقلاب امروز نهم بهمن ماه با تهیه کنندگی فریدون ماهر، سردبیری مصطفی صادقی و سیدمجتبی جلال‌زاده و امید کرمانی‌ها به عنوان اعضای تحریریه از رادیو انقلاب پخش شد. نخستین موضوع مورد بررسی در این برنامه حواشی مربوط به ارسال نامه رئیس صداوسیما به رئیس جمهور برای تعیین تکلیف نحوه نظارت بر پلتفرم‌های برخط بود. در همین راستا محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری ساترا روی خط ارتباط تلفنی برنامه آمد از پشت پرده فضاسازی عجیب رسانه ای درباره نامه رئیس صداوسیما به رئیس جمهور با هدف اعمال نظارت بر سریال‌های تولیدی پلتفرم‌های برخط گفت. به گفته او هدف ساترا فیلترینگ یا محمدودسازی پلتفرم ها در ساخت سریال نیست بلکه نیت ساخت آثار حلال و سالم برای خانواده است تا مبادا از آسیب های فرهنگی متضرر شوند.

 

موضوع دوم برنامه پاسخ به شبهاتی بود که معاندان نظام سعی دارند در ذهن نسل جوان نهادینه کنند. در همین رابطه محمدصادق کوشکی میهمان تلفنی برنامه مطالعه کتاب خاطرات درباریان و اعضای خانواده پهلوی و تماشای فیلم های تولیدی زمان شاه به ویژه مستندها را برای یافتن پاسخ چرایی سقوط رژیم پهلوی مهم و کلیدی خواند. او با استناد به قضاوت جمعی از اندیشمندان آمریکایی و انگلیسی این نکته را یادآور شد که حکومت پهلوی 53 سال برای توسعه و پیشرفت کشور فرصت داشت و مانعی در برابرش نبود، با وجودی که نفت زیاد داشت اما 65 درصد مردم ایران بی‌سواد بودند.

 

 

 

موضوع آخر برنامه بررسی حمله پهپادی به یک مرکز صنایع دفاعی در اصفهان بود که محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور مجلس در همین رابطه به عنوان میهمان روی خط برنامه آمد و ضمن تشریح پیشرفت های نظامی، دفاعی، علمی و فناوری کشور و ناموفق خواندن این حمله، تأکید کرد که اقدام دشمنان بی پاسخ نخواهد ماند.

 

 

راه‌های ارتباطی با برنامه جام انقلاب به شرح زیر هستند:

 
 

 

 رادیو انقلاب موج اف ام ردیف 99.5 دهم مگاهرتز

 

 

سامانه پیامکی 30000955

 

 

سایت رادیو انقلاب Radioenghelab.ir

 

 

فضای مجازی: پیامرسان های ایرانی بله و سروش  @enghelabradio

 

 

تلفن ارتباط با مخاطبین 02122044185

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها