عملکرد مطمئن و ایمن شیشه های لمینت و ضد گلوله و نرده شیشه ای

کد خبر: 1202167
عملکرد مطمئن و ایمن شیشه های لمینت و ضد گلوله و نرده شیشه ای

 

 

اگر به دنبال پیدا کردن قیمت نرده شیشه ای هستید، اول باید متوجه قیمت آن بشوید و اینکه چه عواملی در آن تاثیر دارد. شیشه های دیگری نیز وجود دارند مانند شیشه ضد گلوله آگاهی گلس که کاربردهای مخصوص به خود را دارند. شیشه لمینت هم که در واقع میتوان گفت نوعی از شیشه ضد گلوله است را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای را می توان در اندازه ها، سبک ها، پیکربندی ها و گرادیان های مختلف طراحی کرد. همین عامل باعث تغییر در قیمت شیشه ها می شود. نرده ها باید با شیب کمی به سمت آنها نصب شوند تا آب از شیشه خارج شود، کمترین شیب 5٪ است تا شیب کافی برای جریان آب فراهم شود. گاهی اوقات تمیز کردن نرده های شیشه ای ممکن است سخت باشد، به خصوص اگر نرده در مقیاس بسیار بزرگ طراحی شده باشد (معمولاً برای راهروهای سرپوشیده)، بنابراین می توان یک پوشش شیشه ای کم نگهداری را روی شیشه اعمال کرد که به کاهش میزان کثیفی و آلودگی کمک می کند. رسوباتی که به شیشه می چسبند - بنابراین سطح نگهداری مورد نیاز را کاهش می دهد.

مهندسی نرده‌ها از زمانی که برای اولین بار در قوانین ساختمانی مورد توجه قرار گرفتند، به طور کلی ساده بوده است. حتی اولین آیین‌نامه‌های ساختمانی، مانند آیین‌نامه یکنواخت ساختمان (UBC) و آئین‌نامه ملی ساختمان مقامات رسمی و مدیران قوانین ساختمان (BOCA) دارای الزامات بار زنده برای سناریوهای نرده‌ای معمولی و حفاظ بودند.

از لحاظ تاریخی، آیین نامه های ساختمانی به نرده های محافظ با این فرض که لوله های فلزی یا مجموعه های لوله فلزی ساخته شده بودند، خطاب می شد که برای هر سطح راه رفتن بیشتر از 30 اینچ از سطح زیرین، محافظت در برابر سقوط را فراهم می کرد. نرده های استاندارد لوله های فلزی دو خط برای چندین دهه در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته اند و نرده های فلزی زینتی تا به امروز به عنوان ویژگی های معماری ساختمان ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

معمول است که این نرده های فلزی معمولی حداقل بار زنده متمرکز 200 پوندی مورد نیاز کد و یک بار یکنواخت 50 پوندی در هر فوت را در بالای حفاظ اعمال می کنند. اگر حفاظ به عنوان یک نرده تزئینی در یک محیط مسکونی یا تجاری عمل می کرد، اغلب، یک بار اضافی 50 پوندی روی یک فوت مربع از پرکننده نرده محافظ اعمال می شد.

شیشه ضد گلوله آگاهی گلس

قیمت هر متر مربع شیشه ضد گلوله با توجه به ضخامت و نوع آن تعیین می شود. باید دقت کنید که شفافیت و وضوح بالا و لایه های PVB در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است.

ضخامت شیشه ضد گلوله

ضخامت در عینک های مقاوم در برابر گلوله بیشترین اهمیت را دارد و ارتباط مستقیمی با استحکام کلی دارد. شیشه ضد گلوله ضخیم‌تر حتی می‌تواند گلوله‌های شلیک شده از سلاح‌های خودکار و پیشرفته را تحمل کند. به طور معمول، این عینک های ایمنی به گونه ای طراحی شده اند که آسیب ناشی از یک گلوله را حفظ کنند. ضخامت شیشه های ایمنی بسیار متفاوت است و می تواند تا 3 اینچ ضخامت داشته باشد. به طور معمول 8 سطح ضخامت شیشه ایمنی وجود دارد. برای محیط های مدرسه و تجاری، شیشه سطح 3 برای محافظت در برابر حملات مسلحانه ایده آل و کافی است. شیشه مقاوم در برابر گلوله مدرن به گونه ای طراحی شده است که ضخامت آن را بدون به خطر انداختن استحکام و مقاومت کلی در برابر ضربه گلوله و پرتابه به حداقل برساند.

شیشه لمینت

چرا و چه زمانی از پانل های شیشه ای لمینت استفاده کنیم؟ شیشه لمینت یک محصول لعاب با کارایی بالا است که اغلب در پروژه های ساختمانی مسکونی و تجاری استفاده می شود. تقاضا برای شیشه‌های چند لایه نسبت به پانل‌های شیشه‌ای شناور سنتی به ویژه در پروژه‌های تجاری افزایش می‌یابد. از آنجایی که کسب‌وکارها به کشف مزایای بسیاری از شیشه‌های لمینت ادامه می‌دهند، ما تصمیم گرفتیم توضیح دهیم که چرا و چه زمانی باید از پانل‌های شیشه‌ای لمینت استفاده کنید.

عملکرد ایمن و مطمئن تحت ضربه یک ضرورت است

یکی از جذاب ترین ویژگی های شیشه لمینت، عملکرد بادوام آن در برابر ضربه است. ضخامت شیشه لمینت به حدی است که در اثر ضربه معمولی بدن شکسته یا فرو نمی ریزد. حتی زمانی که شکسته می شود، یکپارچگی خود را حفظ می کند زیرا لایه میانی لایه های شیشه را به هم متصل نگه می دارد. این کار از شکسته شدن شیشه به قطعات بزرگ تیز و آسیب جدی جلوگیری می کند. شیشه های لمینت سخت شده به ویژه در نورگیرها، نرده ها، شیشه های سقف و دیوارهای پرده ای که شکستگی شیشه می تواند منجر به افتادن شیشه شود، مورد علاقه است.

شما به حفاظت امنیتی بیشتری نیاز دارید

پانل های شیشه ای لمینت به دلیل خاصیت ضد سرقت و ضد خرابکاری خود مورد احترام هستند. استحکام شیشه لمینت به حدی است که می تواند به جلوگیری از نفوذ سارقان و خرابکاران کمک کند. شکستن درها و پنجره‌های شیشه‌ای لمینت برای مزاحمان دشوارتر است. حتی در صورت شکسته شدن شیشه، سارق یا خرابکار همچنان باید با بخش بین لایه ای شیشه ای لمینت باقی مانده مبارزه کند.

پانل های شیشه ای چند لایه نیز می توانند به گونه ای طراحی شوند که محافظت ضد گلوله و ضد بمب را ارائه دهند. شیشه‌های بالستیک و پانل‌های شیشه‌ای مقاوم در برابر انفجار را می‌توان با استفاده از لایه‌های چند لایه یا ضخیم شیشه چند لایه و مقاطع بین لایه‌ای ساخت. آنها می توانند حفاظت امنیتی بالایی را برای مشاغل در مناطقی که جرم و جنایت شهری یا تهدیدات امنیتی در آنها زیاد است ارائه دهند.

شیشه لمینت در ضخامت های مختلف در بازار موجود است. ترکیبات مختلفی از پوشش ها و شیشه برای شیشه های لمینت نیز موجود است. این ترکیبات مختلف کیفیت های مختلفی را به شیشه های لمینت اضافه می کنند، مانند عایق بهتر، تابش کم و غیره.

آگاهی گلسبرای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت agahiglass.com مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها