مزایا و معایب استفاده از اسپری دو فاز مو

کد خبر: 1202356
مزایا و معایب استفاده از اسپری دو فاز مو

اسپری مو یکی از محصولات مراقبتی است که می تواند سلامتی، نشاط و زیبایی را به موهای شما هدیه کند. این محصول می تواند خشکی موهای شما را تا حد زیادی از بین برده و آن را درخشان تر و نرم تر کند. آیا تا کنون از اسپری دو فاز استفاده کرده اید؟ از مزایا و معایب آن اطلاع دارید؟ با ما همراه شوید تا بیشتر با این محصول مراقبتی آشنا شویم.

اسپری مو دو فاز چیست؟

همان طور که از نام این محصول مراقبتی پیدا است، اسپری دو فاز دارای دو بخش و دو ترکیب اصلی است؛ اولین ترکیب آن آب و دیگری سیلیکون است. هنگام تکان دادن محصول این دو ماده با یکدیگر ترکیب شده و محصول از حالت تفکیک شده بیرون خواهد آمد. نکته قابل توجه درباره سرم مو آن است که هیچ گونه مواد شیمایی مضری برای مو نداشته و می توانید بدون نگرانی از اثرات جانبی منفی، بعد از هر بار استحمام از آن استفاده کنید.

این محصول وظیفه آب رسانی، تقویت، نرم کنندگی و ترمیم کنندگی موها را بر عهده دارد. فاز آبی آن پروتئین و مواد مغذی را به ریشه موها رسانده و مقاومت موها را در برابر حرارت بیشتر می کند. فاز سیلیکونی اسپری نیز باعث لطافت، درخشندگی و براق شدن موها خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با ترکیبات این محصول می توانید به مقاله اسپری دو فاز چیست مژیتو مراجعه کنید.

 

انواع اسپری دو فاز مو

اسپری موهای موجود در بازار انواع مختلفی دارند که هر کدام به طور تخصصی بر رفع یک یا چند مشکل مو متمرکز شده اند. از جمله انواع اسپری دو فاز مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسپری ضد وزی مو
  • اسپری تقویت کننده مو
  • اسپری ترمیم و بازسازی کننده مو
  • اسپری نرم کننده
  • اسپری مناسب موهای نازک و کم پشت
  • اسپری تثبیت کننده رنگ مو
  • اسپری حالت دهنده

فواید و مزایای استفاده از اسپری دو فاز مو

2

اسپری دو فاز در میان گزینه های مراقبتی مو دارای ویژگی ها و فوایدی است که شما را تنها چند بار بعد از استفاده وابسته خود خواهد کرد! این محصول دارای مزایایی است که در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهیم شد.

تغذیه موها

یکی از مزایای استفاده از اسپری دو فاز مو، تغذیه موها است. اسپری دارای مواد پروتئینه، روغن های مختلف و مغذی و کراتین هیدرولیز شده است که می تواند موهای شما را به طور عمیق تغذیه کند. این مواد رطوبت رسانی به موها را نیز افزایش داده و باعث شادابی آن ها خواهد شد.

باز کردن گره موها

اگر از جمله افرادی هستید که موهای شما گره خورده و شانه زدن آن برایتان به یک عذاب تبدیل شده است، اسپری دو فاز می تواند مشکل شما را تا حد زیادی برطرف کند. فرقی نمی کند که که گره موهای شما به خاطر نرمی بیش از اندازه و یا وزی آن ها باشد، اسپری مو در هر حالت می تواند این گره ها را باز کند.

زیباتر کردن و خوش حالت کردن موها

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، اسپری مو با داشتن مواد پروتئینه باعث می شود که موهای شما حالتی براق تر و درخشان تر پیدا کند. در نتیجه تنها چند بار بعد از استفاده شما متوجه زیباتر شدن موهایتان خواهید شد. همچنین استفاده از این محصول باعث می شود که حالت پذیری موهای شما نیز بیشتر شده و بتوانید موهایتان را به حالت دلخواه خود درآورید.

محافظت از آن در برابر حرارت و عوامل آسیب زا

اسپری مو دو فاز یک لایه محافظتی در اطراف موهای شما ایجاد می کند که باعث می شود هنگام استفاده از اتو مو و یا سشوار، موهای شما کمترین آسیب را ببیند. همچنین این لایه حفاظتی باعث می شود که موهای شما در برابر عوامل آسیب زننده مانند نور خورشید و یا آلودگی ها محافظت شود.

عدم ایجاد احساس چربی موها

استفاده از روغن های مخصوص شاید بتواند نرمی و زیبایی را به موهای شما هدیه کند اما باعث می شود موهای شما حالت چرب پیدا کرده و کم پشت تر نیز دیده شوند. یکی دیگر از مزایای اسپری دو فاز مو آن است که حالت چربی را به موهای سر شما نداده و باعث می شود که موها پر پرپشت تر نیز به نظر بیایند.

قابل استفاده برای تمامی موها

همان طور که در بخش بالا با انواع اسپری دو فاز مو آشنا شدیم، این محصول مراقبتی را با توجه به نوع مو و نیازی که دارید، می توانید استفاده کنید. در واقع فرقی نمی کند که موهای شما زبر، فر و یا صاف باشد، در اثر استفاده از مواد شیمیایی آسیب دیده باشد و یا دچار مو خوره شده باشید، در هر حالت استفاده از اسپری دو فاز می تواند مشکل شما را تا حد زیادی برطرف کند.

روش استفاده از اسپری دو فاز مو

3

استفاده از اسپری دو فاز بسیار ساده است. شما می توانید آن را هم روی موهای خیس و هم روی موهای خشک اسپری کنید. البته کارایی بهتر اسپری زمانی خود را نشان می دهد که بعد از حمام و زمانی که موهای شما کمی خیس است، از آن استفاده کنید. می توانید ابتدا با استفاده از یک حوله نم موهای خود را گرفته و سپس اسپری را بر موهای خود زده و سپس سشوار بکشید. این کار هم باعث می شود که اسپری از آسیب حرارت به موهای شما جلوگیری کرده و هم باعث خوش حالت تر شدن موهای شما بعد از استحمام شود. بهتر است اسپری را از فاصله 10 تا 15 سانتی متری بزنید. همچنین بهتر است قبل از استفاده، اسپری دو فاز را به خوبی بهم بزنید تا به خوبی ترکیب شود.

معایب استفاده از اسپری دو فاز مو چیست؟

اسپری دو فاز یکی از بهترین محصولات مراقبتی مو است که مزایای بسیاری برای آن دارد. بهتر است هنگام استفاده از این محصول، فقط روی ساقه مو اسپری کرده و از تماس با کف سر خودداری کنید. در صورتی که کف سر شما دچار زخم باشد، مواد اسپری شده می تواند باعث سوزش و خارش شده و زخم آن را بیشتر کند. از طرف دیگر در موارد نادری ممکن است برخی از افراد به مواد به کار رفته در اسپری حساسیت داشته باشند. بنابراین ابتدا یک بار از اسپری استفاده کنید تا خیالتان بابت حساسیت نداشتن به آن آسوده شود.

خرید اسپری دو فاز مو از مژیتو

اسپری دو فاز مانند بسیاری دیگر از محصولات آرایشی و بهداشتی با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود است. نکته مهم در خرید این محصول، آن است که شما بتوانید یک برند خوب و با کیفیت پیدا کرده، نمونه اصل و اورجینال را خریداری کرده و اسپری مخصوص و مناسب موهای خود را پیدا کنید. فروشگاه آنلاین مژیتو یکی از فروشگاه‌های محصولات آرایشی بهداشتی است که محصولات خود را به صورت اورجینال و با قیمتی مناسب به افراد ارائه می‌کند. کافی است اسپری های دو فاز موجود را بررسی کرده، ویژگی های هر کدام را خوانده و مناسب ترین محصول را برای موهای خود انتخاب کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها