بهترین سایت های خرید آنلاین از امارات

کد خبر: 1202489

مقصدی مدرن با بهترین مراکز خرید دنیا کجاست؟ دبی یکی از جذاب ترین مقاصد خرید برای هر کسی است که به دنبال خریدی باکیفیت و فوق العاده میباشد. علاوه بر این، تقاضای خرید از دبی و واردات کالا از امارات برای ایرانی ها در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته و با توجه به این که برای واردات و حمل بار از دبی نگرانی بابت تحریم ها نخواهید داشت، یکی از بهترین گزینه ها جهت واردات و خرید کالاست. البته شما برای خرید اجناس برند و باکیفیت حتما نیازی به حضور در امارات ندارید، خرید اینترنتی سال هاست که همه چیز را برای ما راحت تر کرده است. به دنبال خرید آنلاین از امارات به ویژه سایت های مانند خرید از آمازون امارات هستید؟ با شرکت ترخیص کالا و بازرگانی ققنوس همراه باشید.

بهترین سایت های خرید آنلاین از امارات

 

 

لیست بهترین سایت های امارات برای خرید آنلاین

خرید از امارات برای همه ما همیشه جذاب بوده است. از آنجا که بهترین کالاهای برند و باکیفیت اروپایی را در دبی میتوانید پیدا کنید، احتمالا خرید و حمل بار از دبی را ترجیح میدهید؛ اما خرید حضوری ممکن است کمی سخت و دشوار باشد. خرید اینترنتی سال هاست که بسیار بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده و باعث شده تا امکان خرید از هر نقطه ای از دنیا که میخواهیم، به آسانی فراهم شود. سایت های خرید آنلاین از امارات را میشناسید؟ شما عزیزان میتوانید با همکاری گروه ققنوس، خریدی ایمن و هیجان انگیز را مخصوصا جهت خرید از آمازون امارات تجربه کنید و حتی با استفاده از خدمات حمل بار از دبی، دیگر نگرانی از بابت خرید و حمل کالای مورد نظر خود به ایران نداشته باشد.

علاوه بر همه اینها، زمانی که تصمیم به خرید آنلاین از امارات میگیرید، قطعا به یک شرکت ترخیص کالا جهت ترخیص کالا در امارات و ایران نیاز خواهید داشت تا بتوانید مرسوله خود را به راحتی از گمرکات هر دو کشور خارج نمایید. ما در شرکت ترخیص کالای ققنوس همراه شما هستیم تا تمامی این مراحل را به انجام برسانیم. باید بگوییم که وبسایت های زیادی در امارات متحده فعال هستند که هر گونه کالایی را که بخواهید به فروش میرسانند. از لوازم دیجیتال، کفش و لباس گرفته تا انواع اسباب بازی ها را میتوانید از اکثر سایت های اینترنتی دبی خریداری نمایید. در صورتی که به دنبال خرید آنلاین از امارات هستید، لیست وبسایت های زیر را پیشنهاد میکنیم:

خرید آنلاین از سایت نونNoon

شروع کار برند noon که یک برند داخلی در خاورمیانه جهت خرید خرید آنلاین از امارات است، فعالیت خود را از سال 2017 آغاز کرده است. این برند توانسته به یکی از بهترین ها در زمینه تجارت الکترونیک در منطقه تبدیل شود و طیف متنوعی از انواع لباس ها و کفش ها از برندهای مطرح جهانی نظیر تامی هیلفیگر، آدیداس و نایکی را به فروش برساند. شما میتوانید تمامی وسایل مورد نیاز روزمره خود، حتی انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و اقلام سیسمونی و.. را از این وبسایت معتیر خریداری نمایید و با استفاده از خدمات حمل بار از دبی توسط گروه ققنوس، مرسوله خود را با کمترین هزینه ها در داخل ایران تحویل بگیرید.

خرید از آمازون امارات (فروشگاه سوق دبی)

آمازون یکی از معتبرترین و بزرگ ترین وبسایت های خرید و فروش کالاست که در سطح جهانی بسیار مطرح است. آمازون امارات را میشناسید؟ خرید از آمازون امارات یکی از بهترین روش هایی است که جهت واردات و خرید از امارات پیشنهاد میکنیم. فروشگاه سوق دبی که به عنوان آمازون امارات نیز شناخته میشود، یکی از بزرگترین وبسایت های خرید اینترنتی خاورمیانه در دبی و از زیرمجموعه های آمازون است که بیش از 400 هزار نوع کالا با برندهای مطرح جهانی را در اختیار مشتریان قرار میدهد.

بسیاری از ایرانی ها، خرید از آمازون امارات یا همان فروشگاه سوق دبیرا ترجیح میدهند؛ چرا که هزینه های خرید و حمل بار آن مقرون به صرفه تر است. لباس، کیف، کفش، مواد غذایی، لوازم الکترونیکی، لوازم اداری، لوازم خانگی و کلی جنس دیگر از جمله انواع محصولاتی هستند که میتوانید از این وبسایت خریداری نمایید.

خرید آنلاین از سایت اوک Awok

به دنبال سایتی ارزان قیمت از سایر فروشگاه های اینترنتی هستید؟ Awok از جمله ارزان ترین سایت ها حهت خرید آنلاین از امارات است که میتوانید انواع گوشی های موبایل، ساعت های هوشمند، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش و لباس و.. را در این سایت پیدا کنید. در رابطه با هزینه ارسال اجناس خریداری شده از Awok باید بگوییم که حدود 29 درهم و مدت زمان تحویل آن 3 الی 5 روز کاری میباشد. البته با خدمات حمل بار از دبی و شرکت ترخیص کالا ققنوس میتوانید با کمترین هزینه ها و درسریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید آنلاین از سایت نامشی Namshi

وبسایت namshi را در کنار خرید از آمازون امارات پیشنهاد میکنیم. وبسایت نامشی از جمله سایت های اینترنتی معروف دبی است که در زمینه لباس، کیف، کفش و اکسسوری های زیبا، بسیار فوق العاده عمل کرده است. شما میتوانید برندهای مشهوری نظیر نایک، پوما و آدیداس و صدها برند معروف دیگر را در این وبسایت مشاهده کنید و کالای مورد علاقه خود را بخرید. به علاوه، این وبسایت یکی از بهترین سایت ها برای علاقه مندان به مد و فشن است که کالاها را با قیمتی شگفت انگیز و خدماتی فوق العاده در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. امکان پرداخت وجه به روش های مختلف از جمله پی پال، ویزا کارت و مستر کارت نیز در سایت Namshi وجود دارد.

13

خرید از سایت دوبیزل Dubizzle

برای خرید آنلاین از امارات، سایت Dubizzle هم میتواند گزینه مناسبی باشد. اگر به دنبال خرید یا فروش اجناس و کالاهای دست دوم هستید، دوبیزل این کار را با بهترین شرایط برای شما فراهم کرده است. با توجه به این که امکان درج آگهی با تصویر و توضیحات کامل وجود دارد، میتوانید تمامی جزئیات را بررسی کرده و به راحتی با فروشندگان کالا در ارتباط باشید. شما میتوانید محصولات را با قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی پیدا کنید؛ چرا که اغلب آنها دست دوم میباشند.

به علاوه، این سایت از بهترین فروشگاه ها برای صاحبان کسب و کارهاست تا بتوانند با تبلیغات رایگان، محصولات خود را به فروش برسانند. اگر قصد خرید از این وبسایت را دارید، میتوانید جهت خرید و حمل بار از دبی روی کارشناسان گروه ققنوس حساب باز کنید.

حمل و نقل کالای خریداری شده از امارات به ایران چگونه انجام میشود؟

تجار و بازرگانان ایرانی میتوانند کالاهای خریداری شده از فروشگاه های اینترنتی دبی را به روش های هوایی و دریایی به ایران ارسال نمایند. زمانی که خرید آنلاین از امارات را به اتمام میرسانیم، باید به دنبال پیگیری های حمل بار از دبی باشم. گروه ققنوس با برخورداری از مجوزهای لازم و بهره گیری از تیمی متخصص، به عنوان شرکت ترخیص کالا و شرکت حمل و نقل بین المللی این شرایط را برای شما عزیزان فراهم میکند تا مرسوله خود را به صورت دریایی یا هوایی، با نرخی رقابتی وارد نمایید. دو نمونه از خدمات ویژه ققنوس جهت حمل بار از دبی عبارتند از:

  • حمل هوایی بار از امارات به ایران: مناسب برای حمل کالاهایی کم حجم و باارزش
  • حمل دریایی بار از امارات به ایران: مناسب برای بارهای حجیم در وزن بسیار بالا

مراحل خرید از آمازون امارات

با توجه به این که خرید از سایت های خارجی از جمله خرید از آمازون امارات یا همان فروشگاه سوق دبی، شرایط و قوانین خاص خود را دارد، لازم است برای تجربه خریدی امن و راحت، با مراحل خرید از این سایت ها آشنا باشید. برای خرید از آمازون امارات باید به ترتیب مراحل زیر را سپری کنید:

  • وارد صفحه اصلی سایت به آدرس uae.souq.com شوید.
  • در کادر جستجو، محصول مورد نظر خود را سرچ کنید.
  • کالای خود را انتخاب و تمامی جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهید.
  • بر روی گزینه add to card کلیک کنید.
  • در ادامه جهت نهایی کردن خرید خود بر روی گزینه procced to checkout کلیک کنید.
  • در مرحله آخر با انتخاب گزینه place order، وارد مرحله پرداخت خواهید شد.

14

ترخیص کالای خریداری شده از سایت های خارجی در گمرک ایران

با اتمام فرایند خرید آنلاین از امارات، پیش از آن که نسبت به حمل بار از دبی اقدام کنیم، باید مراحل ترخیص کالا از گمرک را طی کنیم. قطعا پروسه ترخیص کالا در امارات متحده و ایران با یکدیگر تفاوت هایی دارد؛ اما از آنجا که ققنوس ترخیص به عنوان شرکت ترخیص کالا دارای سابقه ای درخشان در این زمینه میباشد، صفر تا 100 مراحل ترخیص کالا را برای شما عزیزان به انجام میرسانیم. این مراحل به شرح زیر هستند:

  • ثبت داده ها در سامانه epl
  • احراز هویت و تعیین مسیر سبز، زرد یا قرمز گمرکی
  • کنترل و ارزیابی کالا توسط کارشناس
  • اخذ مجوزهای ضروری
  • تطبیق کالا با اظهارنامه توسط کارشناس
  • مراجعه به صندوق و صدور پروانه گمرکی
  • مراجعه به انبارداری و دریافت مجوز بارگیری
  • ترخیص کالا از گمرک

نتیجه گیری

در چند سال اخیر، واردات کالا از امارات بیشتر از گذشته مورد توجه تجار و وارد کنندگان ایرانی بوده است؛ چرا که شرایط راحت تری جهت واردات، ترخیص و حمل بار از دبی به ایران فراهم است. با توجه به این که حضور در امارات همیشه ممکن نیست، یکی از بهترین روش هایی که برای تامین و خرید کالا پیشنهاد میکنیم، خرید آنلاین از امارات است. شما عزیزان اگر تصمیم به خرید از آمازون امارات و سایر وبسایت های معتبر دبی دارید، تیم ققنوس به عنوان شرکت ترخیص کالا و حمل و نقل بین المللی این آمادگی را دارد تا تمامی مراحل خرید، حمل بار از دبی و ترخیص کالا از گمرک را به سرانجام برساند تا مرسوله خود را به راحتی تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافی است با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن 021 48000110 در تماس باشید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها