صابون ارگانیک حاوی گیاهان دارویی+ارسال رایگان

کد خبر: 1203108

صابون ارگانیک در مقایسه با صابون شیمیایی مزایایی دارد که کاربرد آن به دلایل مختلفی برای سلامت فردی و محیط زیست اهمیت دارد.

صابون ارگانیک حاوی گیاهان دارویی+ارسال رایگان

به گزارش خرید با حال، از قدیم استفاده از صابون ارگانیک در میان ایرانیان رواج داشت اما با ورود صابون‌های شیمیایی خارجی گرایش عمومی به سمت استفاده از آنها رفت. حال بعد از گذشت سال‌ها بسیاری از متخصصان پوست و مو بازگشت به صابون ارگانیک را توصیه می کنند. شاید اطلاعات چندانی به لحاظ علمی از خواص صابون ارگانیک در دسترس نباشد اما استفاده آنها نشان می‌دهد که هم با طبیعت سازگار هستند و موجب آلودگی آب و خاک نمی شود و هم عوارض کمتری برای مصرف کننده دارد. انواع صابون ارگانیک را می توانید از فروشگاه اینترنتی خرید با حال خریداری فرمایید.

بادام شیرین

صابون بادام شیرین

صابون بادام شیرین از جمله انواع صابون ارگانیک است و در فروشگاه اینترنتی خرید با حال در زمره محصولات پرفروش قرار دارد. این صابون بسیار زیبا با خواص مرطوب‌کنندگی و جوان‌سازی مناسب برای پوست‌های «نرمال و خشک» و سرشار از ویتامین A و E است. هم اکنون می‌توانید صابون بادام شیرین را با قیمت 105 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی خرید با حال خریداری کنید.

صابون جوجو با

صابون جوجوبا

صابون جوجو از جمله انواع صابون ارگانیک است و در فروشگاه اینترنتی خرید با حال در زمره محصولات پر متقاضی قرار دارد. این صابون بسیار شکیل با خواص جوان سازی و ضد چروک، مناسب برای انواع پوست و سرشار از ویتامین B و E است. هم اکنون می‌توانید صابون جوجوبا را با قیمت 110 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی خرید با حال خریداری کنید.

صابون ذغال فعال

صابون ذغال فعال

صابون ذغال فعال از جمله انواع صابون ارگانیک است و در فروشگاه اینترنتی خرید با حال در زمره محصولات پر متقاضی قرار دارد. این صابون با خواص کنترل‌کنندگی چربی و پاک کنندگی منافذ، مناسب برای پوست مختلط و چرب است. هم اکنون می‌توانید صابون ذغال فعال را با قیمت 110 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی خرید با حال خریداری کنید.

صابون زردچوبه

صابون زردچوبه

صابون زردچوبه از جمله انواع صابون ارگانیک است و در فروشگاه اینترنتی خرید با حال در زمره محصولات پر بازدید قرار دارد. این صابون بسیار قشنگ با خواص ضد لک خیلی قوی و مرطوب کنندگی، مناسب برای انواع پوست است. هم اکنون می‌توانید صابون زردچوبه را با قیمت 100 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی خرید با حال خریداری کنید.

صابون سیاه دانه

صابون سیاه دانه

صابون سیاه دانه از جمله انواع صابون ارگانیک است و در فروشگاه اینترنتی خرید با حال در زمره محصولات پر بازدید قرار دارد. این صابون بسیار جذاب با خواص مرطوب کنندگی، کنترل کنندگی چربی و آنتی اکسیدانی، مناسب برای پوست چرب و مختلط است. هم اکنون می‌توانید صابون سیاه دانه را با قیمت 110 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی خرید با حال خریداری کنید.

صابون نمک هیمالیا

صابون نمک هیمالیا

صابون نمک هیمالیا از جمله انواع صابون ارگانیک است و در فروشگاه اینترنتی خرید با حال در زمره محصولات پر بازدید قرار دارد. این صابون بسیار زیبا با خواص سم‌زدایی و ضدعفونی‌کنندگی، مناسب برای کنترل کردن جوش های روی بدن است. هم اکنون می‌توانید صابون نمک هیمالیا را با قیمت 110 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی خرید با حال خریداری کنید.

صابون هسته انگور

صابون هسته انگور

صابون هسته انگور از جمله انواع صابون ارگانیک است و در فروشگاه اینترنتی خرید با حال در زمره محصولات پر بازدید قرار دارد. این صابون بسیار زیبا با خواص روشن کنندگی قوی، آنتی اکسیدانی، کنترل کنندگی چربی، مناسب برای انواع پوست است. هم اکنون می‌توانید صابون هسته انگور را با قیمت 100 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی خرید با حال خریداری کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها