چگونه اتو بخار را جرم گیری کنیم؟

کد خبر: 1203422
چگونه اتو بخار را جرم گیری کنیم؟

 

 

به نظر شما چرا لباس‌ها بعد از اتوکشی همچنان چروک‌های قابل‌توجهی دارند؟ یکی از دلایلی که باعث چروک ماندن لباس بعد از اتوکشی می‌شود، رسوباتی است که به منفذهای اتو بخار چسبیده‌اند. رسوبات اتو بخار معمولا به‌‌دلیل وجود مواد معدنی مضر در آب شکل می‌گیرند و آسیب‌هایی به کف اتو بخار وارد می‌کنند. این رسوبات باعث می‌شوند، لباس‌ها به خوبی اتو نشوند. در این مقاله راهکارهای جرم گیری اتو بخار را بررسی می‌کنیم. با خواندن این مقاله به‌راحتی اتو بخار خانگی خود را جرم گیری کنید.

جرم گیری اتو بخار با استفاده از سرکه

برای باز شدن سوراخ های اتو بخار به وسیله سرکه در ابتدا باید سوراخ‌های اتو بخار را تمیز کنید. این کار را می‌توانید به وسیله یک خلال دندان انجام دهید. البته برای این کار هرگز از سوزن یا وسایل فلزی استفاده نکنید. سپس مخزن آبِ اتو را به‌صورت مساوی با آب مقطر و سرکه پر کنید. اتو را در حالت آماده به‌ کار قرار دهید و اجازه دهید اتو گرم شود.

دکمه بخار اتو را فشار دهید و به مدت 20 تا 30 ثانیه نگه دارید که بخار آب آزادانه از منفذهای بخار اتو خارج شود. این کار را چند بار تکرار کنید تا همه سوراخ‌های اتو از رسوبات خالی شود. اتو را می‌توانید روی یک حوله کهنه بکشید که جرم‌های خارج‌شده، مجدد به اتو نچسبد. زمانی که اتو خنک شد، آب داخل اتو را خالی کنید و دوباره با آب مقطر شست‌وشو دهید. گاهی اوقات تعمیر لوازم خانگی در منزل به‌همین راحتی و بدون دردسر انجام می‌شود.

معجزه لیمو برای جرم گیری اتو بخار

برای جرم گیری اتو بخار مخزن دار می‌توانید از خواص اسیدی لیموترش هم استفاده کنید. کف اتو را مانند روش جرم گیری اتو بخار با سرکه تمیز کرده و همه رسوبات را خارج کنید. یک تکه لیمو را به کف اتو بمالید و برای تمیز کردن منفذهای اتو از گوش پاک‌کن استفاده کنید. گوش پاک‌کن را به لیمو آغشته کرده و به صورت دقیق وارد سوراخ‌های اتو کنید تا همه رسوبات اتو گرفته شود. برای اینکه مدت طولانی به تعمیر اتو نیاز نداشته باشید، این کار را می‌توانید هر چند ماه یک‌بار انجام دهید.

جرم گیری اتو بخار مخزن دار با جوش شیرین

هرگز برای جرم گیری کف اتو بخار از ابزاری که باعث خراشیدگی می‌شوند، استفاده نکنید. پس از تمیز کردن کف اتو به وسیله یک پارچه نرم، جوش شیرین را با آب ترکیب کنید. با این کار خمیری درست می‌شود که غلظت معمولی باید داشته باشد. این ترکیب را می‌توانید روی منفذهای اتو بکشید. توجه کنید اتو باید روی کمترین درجه حرارت قرار داشته باشد و با استفاده از یک تکه حوله نرم، این خمیر را به کف اتو بکشید.

 برای اسیدی‌تر کردن این ترکیب، مقداری سرکه هم می‌توانید به آن اضافه کنید. در صورتی که نیاز به خدمات تعمیر اتو تفال، پارس خزر یا هر برند دیگری داشتید، از سرویس ارسال پیک تعمیر آنلاین استفاده کنید.

2

استفاده از خمیردندان؛ راه‌حلی عجیب اما فوق‌العاده برای جرم گیری اتوبخار

برای جرم گیری اتو می‌توانید از خمیر دندان هم استفاده کنید. بعد از تمیز کردن کف اتو، خمیردندان را روی منفذهای اتو قرار دهید. سپس با یک پارچه نرم یا پنبه، خمیر دندان را به کف اتو بمالید. البته نباید بیش از حد از خمیردندان استفاده کنید؛ به‌قدری که یک لایه خیلی کوچک از خمیر دندان روی کف اتو قرار بگیرد، کافی است. 

بعد از این مرحله اتو را روشن کنید و اجازه دهید اتو گرم شود. اتو را روی یک پارچه تمیز نم‌دار بکشید و مرتبا دکمه بخار اتو را چند ثانیه نگه دارید. با این کار رسوبات اتو به‌خوبی گرفته خواهد شد.

راه‌حل جدا کردن پلاستیک ذوب شده از کف اتو

زمانی که کف اتو بخار پلاستیک چسبیده باشد، مقداری کار سخت‌تر خواهد شد. اما نگران نباشید! مقداری یخ را داخل نایلون قرار دهید؛ سپس به‌صورتی‌که کف اتو خیس نشود، آن را روی قسمت‌های سوخته کف اتو بگذارید. به مدت 10 دقیقه این کار را انجام دهید و بعد از آن به‌وسیله یک کارت بانکی یا کاردک پلاستیکی، باقیمانده پلاستیک ذوب‌شده را بتراشید. بعد از تمیز کردن پلاستیک ذوب‌شده، از ترکیب آب و سرکه یا لیمو استفاده کنید تا باقی رسوبات ریز گرفته شود.

3

تعمیر و جرم گیری اتو را به تعمیر آنلاین بسپارید

در این مقاله راهکارهایی برای جرم گیری اتو بخار شرح داده و راه‌حل استفاده از ترکیب‌های خانگی را آموزش دادیم. با انجام روش‌های مطرح در این مقاله، به‌راحتی می‌توانید جرم گیری اتو بخار را انجام دهید؛ اما در مواقعی که آسیب‌های جدی به اتو بخار وارد شده است، برای رفع مشکل باید به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید. در این زمان می‌توانید از کارشناسان زبده و متخصص تعمیر آنلاین استفاده کنید.

تعمیر آنلاین مرکز تخصصی نصب، آموزش و تعمیرات لوازم خانگی در ایران است. این مرکز با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و کاربلد در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرات لوازم خانگی را انجام می‌دهد. یکی از مزایای ویژه تعمیر آنلاین، استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت است. همچنین همه قطعاتی که کارشناسان تعمیر آنلاین استفاده می‌کنند تا 6 ماه گارانتی دارند. برای ثبت سفارش و بازدید خدمات تعمیر آنلاین کافی است به‌نشانی اینترنتی tamironline.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02145396 تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها