صندلی دانشجویی فایبرگلاس برای مدارس و دانشگاه ها

کد خبر: 1204038
صندلی دانشجویی فایبرگلاس برای مدارس و دانشگاه ها

 

 

 

 

صندلی دانشجویی دسته دار مدلی است که تقریباً در تمامی موسسات آموزشی مانند مدارس ودانشگاه ها و همچنین در برخی محیط های کاری یافت می شود. این صندلی محصلی بصورت متفاوت با جنس فایبرگلاس یا صندلی چوبیMDF  ساخته می شوند. اما تقاضای بسیار زیادی از مراکز آموزشی و دانشگاهی برای تهیه ی صندلی دانشجویی فایبر گلاس شیدکو به دلیل سهولت استفاده و جابجایی این صندلی ها در کنار وزن نسبتا سبک آنها وجود دارد. صندلی های دانشجویی فایبرگلاس  در شرکت شیدکوبه گونه ای طراحی شده اند که هم راحت و هم کاربردی باشند و برای استفاده در گروه های سنی و کلاس های مختلف در موسسات آموزشی مناسب باشند.

کاربردهای صندلی دانشجویی فایبرگلاس

دانشجویان یا دانش آموزانی که در برنامه های آموزشی تمام وقت ثبت نام می کنند ممکن است در مجموع هشت ساعت و یا ساعات بیشتری در روز را بر روی صندلی بنشینند. فقط به همین یک دلیل، صندلی در مدارس باید راحت و ماندگار باشد و بتواند در برابر فرسودگی ناشی از نشستن در طول زمان ناشی از حضوردر کلاسی پراز دانش آموزان فعال مقاومت کند. ضروری است که صندلی دانشجویی که برای مطالعه استفاده می شود باید نیاز دانش آموزان را به راحتی برآورده کند، بدون اینکه باعث شود تمرکز آنها بر روی درس و تکالیف، به دلیل خستگی ناشی از نشستن بر روی صندلی نا مناسب ،از بین برود.

کاربرد صندلی فایبرگلاس برای دانش آموزان

سلامتی و رشد کودکان در صورت عدم حفظ وضعیت مناسب می تواند به شدت آسیب ببیند. یادگیری فعال و نگرش مثبت کودک نسبت به آموزش، هر دو می توانند از تجهیز کلاس ها با بهترین تجهیزات آموزشی مانند صندلی بدست آیند. به دلیل بودن کودکان در سنین رشد، شکل گیری صحیح ستون فقرات آنها نباید از طریق نشستن بر روی صندلی های غیراستاندارد آسیبی ببیند. بنابراین مدیران مدارس ابتدایی باید توجه ویژه ای به خرید صندلی های تولید شده مطابق با اصول ارگونومی بدن انسان، برای مراکز آموزشی خود داشته باشند.

2

ویژگی های صندلی دانشجویی فایبرگلاس شیدکو

 درسال‌های اخیر، کسب ‌وکارها روی راه‌ حل‌ هایی برای بهبود وضعیت تجهیزات خود تمرکز کرده‌ اند و اصلاحاتی در آن‌ها انجام داده ‌اند تا  صندلی های راحت‌ تری را برای کارکنان خود فراهم کنند، که به نوبه خود نشان داده است که بهره‌ وری را افزایش می‌دهد. طولی نکشید که دانشگاه ها و مدارس نیز به آن توجه کردند و در نتیجه، اکنون صندلی های دانشجویی فایبرگلاس جای خود را در مراکز آموزشی به خوبی باز کرده اند. در شرکت شیدکو طیف گسترده ای از گزینه ها را برای شما فراهم می کنیم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، خواه به دنبال صندلی هایی هستید که برای مطالعه در یک محیط کلاس درس استفاده می شود، خواه برای دفتر کار شما. از جمله ویژگی های برجسته ی این صندلی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

  • مواد بکار رفته درتولید صندلی

در ساختار صندلی فایبرگلاس شیدکو از پروفیلی مقاوم  و محکم که دارای رنگ کوره ای الکترواستاتیک میباشد، برای تولید چهار چوب صندلی استفاده شده است. در تولید قسمت کفی و پشت صندلی از فایبرگلاسی که دارای منحنی متناسب با قرار گیری صحیح بدن انسان است، بکار برده شده که بسیار محکم و با رنگی با کیفیت می باشد. برای تولید قسمت دسته صندلی که به عنوان میز استفاده می شود، نیز متریالی با دوام بکار رفته که در استفاده های طولانی مدت به سادگی خراب نمی شود.

3

  • تجهیزات جانبی

در تولید صندلی دانشجویی شیدکو تجهیزات جانبی اضافه جهت سهولت استفاده دانشجویان بکاررفته  است. به عنوان مثال در قسمت زیر صندلی سبدی با ارتفاع مناسب از سطح زمین جهت قرار دادن وسایل اضافه دانش ‌آموزان و دانشجویان تعبیه شده است. که در این حالت دانش‌آموزان و دانشجویان وسایل اضافی خود را بر روی سبد و قلاب گذاشته و با خیالی راحت فکر خود را متمرکز درس خواهند کرد.

  • طراحی منحصر به فرد

تیم تحقیق و توسعه شرکت شیدکو در تولید صندلی های دانشجویی، به دلیل افزایش تقاضا برای این محصول در میان نسل جوان، توجه ویژه ‌ای به طراحی مدرن صندلی مبذول داشته است. این تیم با رصد به روز ترین صندلی های دانشجویی در بازارهای جهانی، صندلی دانشجویی فایبرگلاس خود را با به روزترین سبک و استایل، مطابق با استانداردها و اصول ارگونومی بدن انسان طراحی و تولید کرده است.

مزیت های استفاده از صندلی فایبرگلاس شیدکو

صندلی دانشجویی با کیفیت شیدکو که با دوام، با کیفیت و مخصوصا برای ماندگاری طولانی طراحی شده اند، باعث احساس عدم خستگی و افزایش رضایت کاربران که قشر تحصیل کرده ی جامعه هستند، می  شوند. صندلی های دانش آموزی و دانشجویی فایبرگلاس شیدکو بصورت تک نفره، دونفره و چندنفره برای دانشگاه، مرکز آموزشی، کالج، کارگاه های آموزشی، سالن های سخنرانی و کلیه ی آموزشگاه های آزاد مناسب هستند. درادامه به برخی دیگر مزیت های استفاده از این صندلی ها اشاره می شود:

  1. پایدار و بادوام، ضد رطوبت و ضد زنگ، مقاوم در برابر خراش.
  2. ساخته شده توسط تولید کننده حرفه ای، طرز کار خوب، با کیفیت بالا
  3. عالی از نظر کیفیت و معقول و رقابتی از لحاظ قیمت.
  4. تنوع طرح
  5. حمل و نقل به موقع و مرحله تولید کوتاه.
  6. خدمات پس از فروش مانند نصب صندلی های دوتایی و چند تایی

 

 

چرا از صندلی دانشجویی فایبرگلاس شیدکو استفاده کنید؟

از آنجایی که صنعت آموزش بسیار تخصصی است، در شرکت شیدکو تلاش براین بود که محصولی را توسعه دهیم که به طور خاص با هدف تامین نیازهای صنعت آموزش ساخته شده است. کالاها و خدمات ما مطابق با الزامات یک موسسه آموزشی، مدرسه یا  دانشگاه  طراحی شده است. تیم تحقیق و توسعه این شرکت همیشه در حال انجام تحقیقات در مورد محصولات جدید، و به روز کردن طراحی محصولات تولید شده ی قبلی است تا از بهترین انتخاب ممکن برای دانش ‌آموزان و دانشجویان در یک محیط آموزشی اطمینان حاصل شود.

ما بازرسی های کیفی را بر روی هرمتریال اولیه ای که خریداری می کنیم، انجام می دهیم تا مطمئن شویم که معیارهای تعیین شده رعایت شده است . سپس از این مواد در تولید محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب جهت کسب رضایت مصرف کنندگان استفاده میشود. چنانچه درمورد صندلی دانشجویی فایبرگلاس سوالی دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با شماره های تماس این شرکت تماس گرفته و با یکی از اعضای تیم فروش ما صحبت کنید. ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما در جهت ثبت سفارش و رسیدن به موقع محصول به دستتان انجام خواهیم داد.

 

 

 

 

.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها