مولتی استایل جایگزین متریال های گران قیمت طراحی داخلی

کد خبر: 1204152

طراحی داخلی همیشه موضوع مهمی است وباعث می شود به محیط اطرافمان حس بهتری داشته باشیم. اما آیا می شود این کار را با هزینه کمتر هم انجام داد؟ با توجه به هزینه بالای متریال های مختلف در این زمینه، چه کاری می توان برای کاهش هزینه ها انجام داد؟ یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که ازورق های مولتی استایل استفاده کنید.

مولتی استایل جایگزین متریال های گران قیمت طراحی داخلی

 

 

مولتی استایل ارزان

شما می توانید با تهیه مولتی استایل ارزان و البته با کیفیت، هزینه های طراحی داخلی را کاهش دهید. معمولا از مولتی استایل طلایی برای طراحی داخلی استفاده می شود. فضایی از دیوار پذیرایی وطرحی طبق سلیقه خودتان را در نظر بگیرید که با مولتی استایل ها به زیبایی پیاده سازی شده است.

 

10 نکته استفاده ازمولتی استایل ها در طراحی داخلی

  • می توانید از انواع مختلف این ورق ها بدین منظور استفاده نمایید.
  • مولتی استایل سبک است و بنابراین استفاده از آن آسان می باشد.
  • جا به جایی این ورق ها به راحتی انجام می شود.
  • سعی کنید آن ها را به صورت افقی نصب کنید.
  • می توانید با چسب های مخصوص، این ورق ها را در هر قسمتی نصب کنید و البته نوع پشت چسب دار آن هم در بازار موجود است.
  • گرد و غبار وغیره به راحتی از سطح آن پاک می شود.
  • ورق مولتی استایل دچارخوردگی نمی شود و از این بابت خیالتان راحت است.
  • در برابر انواع مختلف مواد شیمیایی، عملکرد بسیارخوبی دارد.
  • مقاومت آن در برابر حرارت در سطح خوبی قرار دارد.
  • می توانید در قسمت های مختلف منزل و یا محیط کار از این ورق ها استفاده کنید.

قیمت مولتی استایل طلایی

مولتی استایل ها و از جمله مولتی استایل طلایی توسط برندهای مختلف تولید می شود که طبیعتا کیفیت و قیمت آنها می تواند متفاوت باشد. علاوه بر آن شما می توانید این ورق ها را به صورت جزئی و یا عمده خریدای نمایید که این موضوع هم در قیمت آن موثر خواهد بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان ما در پلکسی روژان (09128922633) مشورت نمایید تا بهترین پیشنهادات را بگیرید  و همچنین با کیفیت ترین ها را با ارزانترین قیمت مولتی استایل تهیه کنید.

قیمت مولتی استایل طلایی عمده نسبت به حالت جزئی آن ارزان تر است و این موضوع کاملا هم طبیعی است بنابراین اگرمی خواهید خریدی به صرفه داشته باشید می توانید خریدتان را به صورت عمده انجام بدهید.

ابعاد ورق مولتی استایل

درست است که مولتی استایل ها معمولا در ابعاد خاصی تولید می شوند اما شما می توانید به راحتی آنها را به ابعاد مد نظر خودتان در بیاورید. با کاتر و یا لیزر می توانید این کار را انجام بدهید که برش با لیزر دقیق ترو کم خطرتر از کاتر است.

معمولا این ورق ها در ابعاد 120*60 سانتی متر در بازار موجود است.

کاربردهای عمومی ورق های مولتی استایل

این ورق ها کاربردهای زیادی دارند که استفاده در طراحی داخلی از جمله مهم ترین کاربردهای آن ها محسوب می شود. مولتی استایل ها در انواع مختلف آینه ای، براق، خش دار و یا ساده مورد استفاده قرار می گیرد.علاوه بر دکوراسیون داخلی می توان برای ساخت جعبه های هدیه وگل، پلاک های تبلیغاتی و بسیاری موارد تزئینی دیگر از آنها استفاده کرد.

11

می دانید که می توانید روی این ورق ها حکاکی هم انجام بدهید؟ این ویژگی می تواند از مهم ترین دلایل گرایش به ورق مولتی استایل برای استفاده در دکوراسیون داخلی و دیگر زمینه ها باشد.

مولتی استایل طلایی

رنگ طلایی همیشه نمادی از شکوه و عظمت است. یکی از دلایل استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون های مجلل، همین موضوع است. مولتی استایل طلایی در حالت های مختلف براق، خش دار و ساده در دکوراسیون داخلی زیاد استفاده می شود. هم چنین می توان برای ساخت انواع لوح، جعبه های کادویی و غیره هم از این ورق ها استفاده نمود.

12

مولتی استایل براق

نوع براق ورق های مولتی استایل در طراحی کاربرد ویژه ای دارد. این ورق ها معمولا به خوبی نور را منعکس می کنند و به همین دلیل هم زیبایی بالایی دارد. معمولا برای دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی از این نوع ورق ها استفاده می شود که اکثرا هم رنگ آن طلایی یا نقره ای است. ورق مولتی استایل براق تا حد قابل ملاحظه ای به زیبایی و شکوه محیط اضافه می کند.

مولتی استایل خش دار

بسته به کاربرد می توان از این نوع ورق ها هم برای زیباسازی محیط استفاده کرد. خش داربودن این ورق ها باعث می شود حتی اگر دچارمشکلی هم بشود این مشکل به وضوح روی سطح آن دیده نشود. هم چنین این ورقها زیبایی خودشان را دارند و البته طول عمر آنها هم بالاست.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها