مزایای خرید قفسه های انباری دست دوم

کد خبر: 1204286

چه در حال راه‌ اندازی یک انبار جدید یا جایگزینی سیستم ‌های ذخیره ‌سازی قدیمی باشید، خرید قفسه‌ های ذخیره‌ سازی مستعمل مزایای زیادی در برابر خرید قفسه های نو و جدید دارد. قفسه های کارکرده یا دست دوم، با قیمتها و شرایط مختلفی عرضه می‌شوند. بر خلاف تصور عامه، اجناس دست دوم همیشه کهنه و غیر قابل استفاده نیستند.

مزایای خرید قفسه های انباری دست دوم

 

 

 

هنگام خرید از تامین کننده، باید چندین فاکتور کلیدی را در نظر بگیرید. قدمت مواد مورد استفاده، وضعیت و تعداد سالهای کارکرد آن جنس بسیار مهم است. اگر به دنبال راه حلی برای تجهیز انبار یا سوله خود هستید، قفسه های کارکرده را می‌توان به عنوان جایگزینی عالی و به صرفه در نظر بگیرید.

در زیر چند مزیت خرید قفسه کارکرده را ذکر میکنیم.

  • قفسه‌های دست دوم مقرون به صرفه هستند

    واضح ترین مزیت خرید قفسه های دست دوم، صرفه جویی در هزینه است. یک سیستم قفسه ‌بندی جدید برای زمانی که بودجه‌ محدودی دارید، ایده آل نیست. قفسه‌ های راک و ایزی راک که چند سال ‌کار کرده اند، از آنجایی که از مواد بسیار مقاوم و مستحکم ساخته شده‌ اند، می ‌توانند برای چند دهه دیگر کار کنند. حتی اگر نشانه ‌هایی از ساییدگی و رنگ رفتگی داشته باشند.

  • مرمت آنها بسیار ساده و کم هزینه است

    با توجه به ماهیت خشن و فرسایشی اکثر مشاغل حوزه صنعت، ممکن است قفسه بندیهای انبار دچار خراشهای تصادفی یا برامدگی و تو رفتگی هایی باشند. شاید حتی در اثر تغییرات جوی و شرایط آب و هوایی منطقه صدمات کوچکی دیده باشند. تمام این ایرادات به سادگی ترمیم و مرمت می‌شوند و پس از چندین مرحله بررسی و آزمایش این قطعات مجدد به وضعیت مشابه نو و قابل عرضه به بازار تبدیل می‌شوند.

  • کنترل کیفیت راحت و آسان

    به عنوان بخشی از سیستم مدیریت انبار خود، شما در حال حاضر یک فرآیند بازرسی منظم دارید. با بررسی قفسه های کارکرده مورد نظرتان در محل عرضه آنها، می توانید کیفیت قاب ها و قفسه ها را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آیا آنها برای نیازهای شما مناسب هستند یا خیر. در نهایت تصمیم با شماست.

    همچنین می توانید قبل از خرید اندازه گیری کنید و مطمئن شوید که سیستم قفسه بندی مورد نظرتان، در فضای موجود شما را پر می کنند. بنابراین شما فقط باید قفسه های ذخیره سازی را خریداری کنید که با کیفیت هستند و در اندازه‌های مورد نیاز شما هستند.

  • سریعتر صاحب قفسه میشوید!

    اگر قفسه‌ های انبار یا صنعتی نو می‌ خرید، ممکن است تامین‌ کننده نیاز داشته باشد آنها را قبل از ارسال تولید کند. اگر برای توسعه انبار خودعجله دارید یا به خاطر نوسانات قیمتهای بازار ترجیح میدهید هرچه سریعتر محصول خود را دریافت کنید، این کار آمد ترین روش برای خرید قفسه انباری برای شما است.

  • برای نیازهای کوتاه مدت عالی است

    ممکن است برای یک موقعیت اورژانسی به قفسه بندی نیاز داشته باشید، و در این ممکن است خرید یک سیستم جدید منطقی نباشد. با این حال، می ‌توانید قفسه‌ های دست دوم ارزان‌ تری بخرید، و سپس آن‌ ها را برای استفاده در آینده نگه دارید یا اگر دوباره از آن‌ ها استفاده نکردید، آنها را بفروشید. در حالی که برخی از مشاغل در یک مکان ثابت و مشخص فعالیت می کنند، برخی دیگر دارای انبارهای متعددی هستند که در آن فضای ذخیره سازی اضافی وجود دارد. برای مقرون به صرفه بودن، راحتی و توانایی برآوردن نیازهای کوتاه مدت، قفسه‌های کارکرده یک گزینه عالی هستند.

9

 

آیا خرید قفسه بندی انبار دست دوم کار درستی است ؟

از آنجایی که هزینه های نگهداری کالا در انبار خیلی بالا بوده و مستلزم توجه و دقت فراوانی است، بنابراین برای صرفه جویی در هزینه های لازم برای ایجاد یک انبار می توان برخی از وسایل و تجهیزات را به صورت دست دوم تهیه کرد. همانطور که اشاره شد سیستم قفسه بندی به عنوان یکی از بخش های اصلی انبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چنانچه افراد بتوانند قفسه های خوب، سالم و با کیفیت را برای انبار خود به صورت دست دوم تهیه کنند؛ از این طریق می توان بخشی از هزینه های اضافی خود را در این مورد برای قسمت های ضروری تر صرف کنند.

10

نکات ضروری هنگام خرید قفسه های انبار دست دوم

اگر قصد خرید قفسه دست دو برای انبار دارید، باید هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:  

  1. کیفیت مناسب و فرسوده نبودن قفسه‌ها
  2. بازبینی فضای انبار برای تناسب ابعاد و اندازه قفسه ها
  3. رعایت فاصله عرضی بین قفسه ها برای نقل و انتقال کالا
  4. طول و عرض استاندارد هر قفسه برای نگهداری کالا
  5. اطمینان از نصب صحیح پیچ و مهره های قفسه ها
  6. اطمینان از استحکام و دوام قفسه برای نگهداری کالا
  7. دسترسی راحت و آسان به کالا و محصولات جایگذاری شده

مجموعه قفسه بندی صدرا با بیش از ۱۰ سال فعالیت در زمینه تولید و پخش انواع قفسه و تجهیزات نو و کارکرده انباری، فروشگاهی و صنعتی از پیشتازان این صنعت است. ما در تلاش هستیم با جدیدترین و کارآمد ترین نوع قفسه به نظم دهی و افزایش فضا در انبارهای بزرگ و کوچک کمک کنیم  و با معرفی بهترین نوع قفسه فروشگاهی برای صاحبان هایپرمارکتها و سوپرمارکتها، خرید را برای مشتریان آسان و لذت بخش کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها