بلیط چارتر چه مسیر هایی را بخریم؟

کد خبر: 1204532

آیا برای شما هم سوال است که بلیط چارتر چه مسیرهایی را بخریم؟ در پاسخ باید بگوییم که آژانس‌های مسافرتی معمولا صندلی هواپیمای مسیرهای پر رفت و آمد را چارتر می‌کنند. چرا که مسافر برای این مسیرها در طول سال زیاد است و احتمال کمی وجود دارد که آژانس ضرر کند. در نتیجه به دلیل تعداد بالای مسافران در مسیرهای پر رفت و آمد، تنوع روز و ساعت پروازها هم زیاد است. اگر در تعطیلات یا مناسبت‌های خاصی قصد سفر نداشته باشید، خرید بلیط چارتر مسیرهای پرطرفدار ایده خوبی است. اینگونه گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. برای آشنایی با برخی از این مسیرها در ادامه با ما همراه باشید.

بلیط چارتر چه مسیر هایی را بخریم؟

 

مسیر هوایی تهران تا کیش

کیش، آشنای همگان بوده و یکی از ۲۱ جزیره ایرانیست که در خلیج‌فارس جا خوش کرده است. این روزها سفر به کیش خصوصا از مبدا تهران خیلی زیاد شده است. این جزیره هم شیک و مدرن است و هم یک شهر ساحلی فوق‌العاده به شمار می‌رود. البته از آنجایی که کیش در آب‌های خلیج ‌فارس، یعنی جنوبی‌ترین نقطه کشور، قرار دارد دسترسی به این جزیره از بیشتر شهرها و همین‌طور تهران، بسیار زمان‌بر است. مسافت زیاد موجب شده سفر با بلیط هواپیما کیش اولویت اول مسافران باشد.

سفر به جزیره کیش با هواپیما هم در وقت گردشگران صرفه‌جویی می‌کند و هم کیفیت سفر را افزایش می‌دهد. فاصله زمینی جزیره کیش تا تهران ۱۶۰۰ کیلومتر است و باید به مدت ۲۰ ساعت متوالی با اتومبیل شخصیتان رانندگی کنید تا به جزیره کیش برسی. همچنین به دلیل محبوب بودن جزیره کیش، گزینه‌های چارتر زیادی مطرح هستند. در فصول خلوت سال می‌توانید با بلیط چاتر کیش سفر کنید.

2

مسیر هوایی تهران تا مشهد

مشهد که شهری تاریخی و فرهنگی است، یکی از شهرهای پرگردشگر کشور محسوب می‌شود. این شهر هر ساله بیش از ۲۷ هزار مسافر را از همه جای ایران به خود جذب می‌کند. مشهد در شمال شرقی کشور قرار دارد و از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی آن آرامگاه فردوسی و حرم امام رضا هستند. علاوه بر این، بناها و مقبره‌های تاریخی، پارک‌های مختلف، طبیعت زیبا، بازارها و مراکز خرید هم از جاذبه‌های دیدنی مشهد هستند. بسیاری از مسافرانی که به مشهد می‌روند از مبدا تهران سفر می‌کنند. فرودگاه هاشمی نژاد مشهد پروازهای زیادی را از تهران به خود می‌بیند. فاصله هوایی تهران تا مشهد ۷۴۱ کیلومتر است و این سفر هوایی در حدود یک ساعت و نیم زمان می‌برد. برای سفر به این شهر می‌توانید بلیط چارتر را از طریق وارد شدن به این لینک https://safarmarket.com/flights/charter از سفرمارکت بخرید.

3

 

مسیر هوایی تهران تا شیراز

شیراز به مهد فرهنگ و تمدن معروف است و در جنوب غربی کشورمان واقع شده است. این شهر جاذبه‌های تاریخی مشهوری مانند تخت جمشید و آرامگاه شاعرانی چون سعدی و حافظ را در خود جای داده است. شیراز همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. البته جذابیت شیراز فقط به جاذبه‌های تاریخی آن نیست. موزه‌ها، باغ‌های بی‌نظیر، شاهچراغ، آب و هوای بهاری با عطر بهار نارنج و طبیعت زیبا و دیدنی این شهر هم آن را به شهری پرگردشگر و پرطرفدار به خصوص در عید نوروز تبدیل کرده است.

 

گردشگران زیادی هستند که از تهران راهی شیراز می‌شوند. مسیر هوایی تهران به شیراز یکی از مسیرهای شلوغ و پر رفت و آمد است که آژانس‌های مسافرتی زیادی در این مسیر پرواز چارتر ارائه می‌دهند. گردشگران زیادی هستند که همیشه برای سفر به شیراز اقدام به خرید بلیط چارتر می‌کنند. فرودگاه شیراز یعنی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب دومین فرودگاه مجهز کشور بعد از فرودگاه امام خمینی است. برای سفر با تور شیراز می‌توانید هواپیما را انتخاب کنید و سفری بدون خستگی جاده داشته باشید. فاصله هوایی تهران تا شیراز در حدود یک ساعت و ۱۵ دقیقه است.

 

مسیر هوایی تهران تا بندرعباس

بندرعباس را همه به عنوان بزرگ‌‌ترین بندر ایران می‌شناسند. این بندر مرکز استان هرمزگان است که حتی در اقتصاد کشور هم نقش مهمی ایفا می‌کند. آب و هوای بندر عباس به دلیل موقعیت آن گرم بوده و دارای رطوبت است. دمای هوا در تابستان حتی به بالای ۵۲ درجه هم می‌رسد. لازم به ذکر است که بازارهای محلی و تفریحات آبی جذاب در این شهر، بندرعباس را به یک مقصد پرگردشگر تبدیل کرده است.

 

بسیاری از گردشگران خصوصا از تهران دوست دارند به این بندر سفر کرده و در کنار دریا استراحت کنند. به دلیل فاصله زیاد این شهر تا تهران افرادی زیادی بلیط هواپیما بندرعباس را برای سفر انتخاب می‌کنند. فاصله هوایی تهران تا بندرعباس ۱۰۵۰ کیلومتر است که در حدود ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه زمان می‌برد. این مسیر به دلیل محبوب بودن، گزینه‌های چارتر زیادی برای سفر دارد. فقط باید حواستان باشد زمانی که فصل اوج سفر به این بندر است، بلیط چارتر می‌تواند قیمت بالایی داشته باشد.

 

مسیر هوایی یزد تا مشهد

علاوه بر شهروندان تهران، شهروندان زیادی هم هستند که از یزد راهی مشهد می‌شوند. پرواز یزد مشهد حدودا یک ساعت و ۲۵ دقیقه زمان می‌برد و در تمام روزهای هفته برقرار است. قیمت بلیط هواپیما یزد مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی چون: شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط، کلاس پروازی، ساعت و روز پرواز. در نظر داشته باشید معمولا روزهای شلوغ و پرتردد مانند نوروز و مناسبت‌ها، قیمت بلیط چارتر یزد مشهد بیشتر است. در روزهای اول هفته و پرواز در ساعت‌های صبح این هزینه پایین‌تر است. در سفرمارکت شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود، بلیط‌های هواپیما یزد مشهد را انتخاب و خریداری کنید.

 

مسیر هوایی تهران تا تبریز

تبریز در شمال غربی کشور، یکی از قطب‌های گردشگری بزرگ ایران به شمار می‌رود. این شهر با پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی، میزبان آثار تاریخی ارزشمندی است. همچنین تبریز جذابیت‌های طبیعی متنوعی را در خود جای داده است. این کلان‌شهر در تمام طول سال از گردشگران داخلی و خارجی زیادی پذیرایی می‌کند. گردشگران زیادی هستند که از تهران راهی تبریز می‌شوند تا کمی از خنکا و پاکی هوای آن بهره ببرند. به همین دلیل هم آژانس‌های مسافرتی، هواپیماهای زیادی را در این مسیر چارتر می‌کنند.

مدت زمان پرواز تهران به تبریز در حدود ۴۵ دقیقه است. البته این زمان با توجه به نوع هواپیما و شرایط آب و هوایی متغیر است. مسافت هوایی تهران به تبریز حدودا ۵۲۳ کیلومتر است که با هواپیما به راحتی طی می‌شود. برای تهیه بلیط هواپیما تبریز می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید.

 

مسیر هوایی اصفهان تا بندرعباس

در میان پروازهای چارتر که به مقصد بندرعباس وجود دارند، بلیط هواپیما اصفهان بندرعباس از پرترددترین پروازها محسوب می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما چارتر اصفهان به بندرعباس در مسیر رفت و برگشت فقط کافی است پروازهای اصفهان بندرعباس را در سفرمارکت جستجو کنید. اگر بلیط هواپیما چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر، می‌توانید به پرواز اصفهان بندرعباس چارتر دسترسی پیدا کنید.

سفرمارکت امکان خرید بلیط ارزان لحظه آخری اصفهان بندرعباس را هم برای شما فراهم می‌کند. فقط فراموش نکنید که در روزهای شلوغ گاهی قیمت بلیط چارتر از بلیط سیستمی هم گران‌تر می‌شود! پس سفر خود را طوری برنامه ریزی کنید که در ایام شلوغ سال نباشد. اگر دوست دارید در این روزها سفر کنید نیز پیشنهاد می‌کنیم بلیط خود را از قبل رزرو کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها