شغل های پردرآمد

کد خبر: 1204548
شغل های پردرآمد

 

 

از مهم‌ترین چالش‌های امروزه در جامعه‌ی کشورمان ایران، داشتن یک شغل پردرآمد برای ایجاد آرامش و آسایش مالی و روحی برای خود و خانواده است.

اهمیت داشتن یک شغل پردرآمد انکار پذیر نیست و همه اقشار جامعه در هر سنی به دنبال پیدا کردن یک شغل پردرآمد هستند.

درآمد شغل‌های متفاوت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در طول زمان و در اثر عوامل سیاسی و اجتماعی ممکن است مدتی روند صعودی را در میزان درآمد طی کنند و مدتی بعد، روند نزولی به خود میگیرد.

اما یک سری از شغل‌ها وجود دارند که بر اثر عوامل مختلف، درآمد آن‌ها کمتر دچار تغییر می‌شود. این سری شغل های پردرآمد، شغل هایی هستند که در برگیرنده یک مهارت فنی هستند و نیاز به متخصصان خبره دارند که مهارت را به درستی و با اصول صحیح یاد گرفته باشد.

دانشگاه ها، در ارائه علوم تئوری به خوبی عمل می‌کنند اما در ارائه آموزش مهارت ‌های عملی ضعف دارند. این قضیه باعث می‌شود تا دانشجویان پس از اتمام دانشگاه خود نتوانند شغل مناسبی برای خود پیدا کنند و کسب درآمد کنند.

داشتن شغلی با حقوق زیاد اغلب برای برخی از فارغ التحصیلان که نمی توانند برای یافتن کار صبر کنند، رویا است. اما شما همچنین باید آگاه باشید که با افزایش تعداد فارغ التحصیلان تازه وارد هر ماه در دانشگاه های متعدد، افراد بیشتری وارد دنیای کار می شوند. اگر جدی و علاقه مند به ورود به دنیای کار هستید، پس باید با توجه به موقعیتی که می خواهید دنبال کنید، بر مهارت ها مسلط باشید.

در صورت نداشتن مهارت، سایر افراد ممکن است بتوانند در رقابت پیروز شوند و کار را به دست بیاورند. یکی از راه هایی که فارغ التحصیلان می توانند برای رقابت در دنیای کار انجام دهند، تسلط بر مهارت های با درآمد بالا است. مهارت های پردرآمد اغلب با حقوق های زیاد و پرسود همراه است. خوشبختانه، اگر شما این مهارت ها را داشته باشید، بعید است که سایر نامزدهای عمومی این مهارت ها را داشته باشند.

 

 

مهارت‌های با درآمد بالا مهارت‌های خاصی هستند که سایر افراد از آن برخوردار نیستند و این مهارت‌ها در بازار مطابق با پیشرفت‌های تکنولوژیکی کنونی نیاز فوری دارند. یک مهارت‌جو می تواند با داشتن مهارت های با درآمد بالا حقوق بالایی دریافت کند زیرا این مهارت ها در عصر دیجیتال امروز مورد نیاز است. علاوه بر این، اگر نامزد دارای مهارت‌های با درآمد بالا باشد، می‌تواند هنگام ورود به دنیای کاری که در آن پر از رقابت است، از مزیت‌های آن بهره ببرید.

 

 

امروزه مهارت های با درآمد بالا لزوماً به معنای هزینه بالا نیست. یعنی می‌توانید با هزینه اندک به کسب درآمدهای بالا برسید. می‌توانید به طور معقول برای آموزش و یادگیری مهارت‌های پرطرفدار هزنینه بپردازید و پس از یادگیری آن‌ها، از طریق مهارت

در این پست، 4 مهارت با درآمد بالا را بررسی خواهیم کرد که می تواند به شما کمک کند تا شغل خود را به قله های جدیدی ببرید.

مهارت های درآمدی بالا در طول زمان با تکامل اقتصاد و سازگاری شرکت ها با شرایط متغیر تغییر می کند. مهارت‌هایی که زمانی دستمزدهای بالایی داشتند، در نهایت می‌توانند مقداری از این ارزش را از دست بدهند، زیرا مهارت‌های جدید اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کنند. با تغییر تکنولوژی، شرکت‌ها مجبور می‌شوند مهارت‌هایی را که شاید حتی چند دهه پیش وجود نداشتند، اولویت‌بندی کنند.

 

 

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن یک شغل پردرامد هستید، می‌توانید با مقاله ما همراه باشید. در زیر به معرفی 4 شغل پردرامد و پرطرفدار در جامعه ایران می‌پردازیم.

تعمیرات تجهیزات پزشکی

اولین شغلی که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم تعمیرات تجهیزات پزشکی است. حتما تا به حال در مورد اهمیت تجهیزات پزشکی شنیده اید و یا وقتی به بیمارستان و کلنیک برای درمان سرپایی یا اعمال جراحی مراجعه کنید دیده اید که عمده کارهای درمانی شما توسط تجهیزات پزشکی گوناگون از جمله دستگاه فشار سنج، دستگاه مانیتورینگ، دستگاه ونتیلاتور، انواع ست سرنگ و ست سرم و ... انجام می‌شود.

تجهیزات پزشکی به دستگاه های حیاتی در دنیای امروزه تبدیل شده اند و در صورت نبود آن ها در مواقع ضروری، ممکن است پزشکان و پرستاران نتواند وظایف خود را به طور صحیح انجام دهند و جان بیماران به خطر بیفتد.

بنابراین تعمیرات تجهیزات پزشکی به یک شغل پردرامد تبدیل شده است. نیاز به تعمیرکاران تجهیزات پزشکی در همه جا و همه زمان ها وجود دارد. بنابراین با یادگیری مهارت تعمیرات تجهیزات پزشکی می توانید به یک فرد متخصص در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی تبدیل شوید و بتوانید درآمد بالایی را از طریق این شغل کسب کنید و همچنین به نجات جان بیماران هم کمک کنید.

 

 

درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی

میانگین درآمد یک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی، به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به طور کلی، درآمد یک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی بین 8 تا 40 میلیون است. این بیشتر به این عامل بستگی دارد که استخدام یک مرکز دولتی باشید و یا استخدام یک مرکز خصوصی باشید، یا کسب و کار خود را داشته باشید.

اما در حالت کلی، درآمد تعمیرکاران تجهیزات پزشکی روند نزولی به خود نمیگیرد زیرا با پیشرفت تکنولوژی، شخپغل این اشخاص هم تخصصی تر می شود.

 

 

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

برخورداری از یک دوره با کیفیت که بتوانید پس از آن وارد بازار کار بشوید و مطالب مهم و کاربردی را به شما آموزش دهد، بسیار مهم است. با آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز، می توانید به طور تخصصی و حرفه ای تعمیرات تجهیزات پزشکی را یاد بگیرید و همچنین پس از پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک تعمیرات تجهیزات پزشکی از طرف فنی و حرفه‌ای تعلق می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید.09365579255

دوره مقدماتی

آشنایی با اصول الکتریکی و قطعات الکتریکی

آشنایی با اصول آزمایشگاهی و اندازه گیری و مدار

آشنایی با ست های تشخیصی و تعمیر آن ها

فشار سنج و تعمیر آنها

مانومتر مرطوب کننده اکسیژن و تعمیرات آن ها

معرفی و نگهداری و تعمیر ساکشن

معرفی و نگهداری و تعمیرات اتوکلاو

معرفی و نگهداری و تعمیرات فور

معرفی و نگهداری و تعمیرات دستگاه ECG

دوره پیشرفته

آشنایی با مدارهای الکترونیکی

عیب یابی و تعمیر بردهای الکترونیکی

آشنایی با دستگاه سانتریفیوژ و تعمیرات آن

آشنایی با دستگاه فتوتراپی و تعمیرات آن

آشنایی با دستگاه انکوباتور و تعمیرات آن

آشنایی با دستگاه الکتروکوتر و تعمیرات آن

آشنایی با دستگاه الکتروشوک و تعمیرات آن

آموختن اصول بازاریابی و معرفی خود در بازار کار

 

 

تعمیرات موبایل

از رایج ترین اتفاقاتی که برای هر کسی افتاده است یا ممکن است رخ دهد، این است که موبایلش از دستش بیفتد یا به طور ناگهانی دچار مشکل شود و دیگر کار نکند. در این موقع این سوال ذهنمان را مشغول می کند که گوشی خود را به دست تعمیر بسپریم یا تعویض کنیم؟

درست است که همیشه تکنولوژی های تازه برای ما جذاب است اما تعمیرات موبایل مزایای بسیار زیادی هم دارد که در زیر به آن ها می پردازیم.

 

درآمد تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل از پردرآمد ترین شغل های بازارکار امروز ایران است. استفاده مدوام و مرتب از موبایل های همراه در هر کاری نظیر: ارتباطات، تفریح، خواندن کتاب، تحصیل و ... باعث فرسودگی آن ها شده است.

در صورتی که موبایل ها به مشکل بخورند، تعمیر سریع و دقیق آنها مورد اهمیت است. این امر نیازمند وجود متخصصان حرفه ای این حوزه است.

اگر تعمیرات موبایل را به صورت صحیح و اصولی یاد نگیرید، نمی توانید به نیازهای مشتریان پاسخ دهید و ممکن است به عنوان تجربه ی بد از کار شما یاد کنند. این باعث می شود رقبایتان از شما جلو بزنند.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، یک آموزش اصولی و تخصصی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای است که پس از پایان کار می توانید با علم و تخصص کافی وارد بازار کار شوید.

آینده شغلی تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل عموما دارای آینده خوبی در مقایسه با بقیه شغل ها است. کلا چون تنکولوژی و استفاده از ابزارهای تکنولوژی رو به پیشرفت است، شغل های که مرتبط با حوزه تکنولوژی هستند، پیشرفت سریع و درآمد بالایی دارند.

آموزش تعمیرات موبایلدر تبریز

سر فصل‌های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز کامل بوده و تمام نکات و تکنیک‌های لازم را برای اینکه بتوانید پس از دوره وارد بازارکار شوید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. از این طریق می‌توانید وارد یکی از شغل های پردرآمد شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید 09306301632

سرفصل‌های دوره تعمیرات موبایل در تبریز:

  • قسمت نرم افزار:

  یادگیری تعمیرات نرم افزار های کاربردی موبایل

آموزش نحوه developer option گوشی موبایل

آموزش نحوه شناشایی کدهای مخفی نرم افزاری در گوشی‌ها

آموزش فلش کردن مدل های مختلف گوشی موبایل

رفع مشکل IMEI در گوشیهای موبایل سامسونگ، هوآوی، ال جی، سونی

آموزش نحوه تهیه فایل‌های نرم افزاری و معرفی سایت‌های مرجع

آموزش کامل Unlock boot loader

حذف FRP گوشی‌های سامسونگ با هر ورژن اندروید و تمامی بیلدنامبرها

آموزش Flash کردن گوشی‌های موبایل

 

 

  • قسمت سخت افزار:

آشنایی با انواع برد و لایه های آن

معرفی انواع المانهای الکترونیکی بروی بردهای موبایل و تبلت (مقامت . خازن . سلف . دیود . ترانزیستور . و انواع آسی ها….)

آشنایی و کار با انواع مولتی متر

روش تست انواع المان های الکترونیکی موبایل و تبلت

آموزش و شناخت انواع ارتباطات ال سی دی با برد و تعمیر آن

معرفی ابزار و لوازم تعمیر موبایل و نحوه عملکرد آن ها

آموزش تعمیرات و تعویض هارد

آموزش تعویض IC های معمولی و IC های چسبی موبایل

آموزش نحوه تعویض کانکتور و سوکت های پلاستیکی از روی برد گوشی های موبایل

آموزش اصول صحیح نحوه تعویض تاچ و LCD گوشی های موبایل جدید و قدیمی

 

حسابداری

حسابداری علم و مهارت ثبت معاملات مالی و انجام امور حول این معاملات است. حسابداری به طور کلی تجزیه و تحلیل و خلاصه نویسی از معاملاتگزارش گیری و گزارش دهی معاملات به سازمان های و کارفرما می باشد.

تمام موسسات و شرکت ها و مجموعه ها به حسابدار نیاز دارند و حضور کسی که امور مالی شرکت را انجام دهد ضروری است. از این رو شغل حسابداری از اهمیت بالایی برخوردار است.

درآمد حسابداری

درآمد شغل حسابداری به میزان تخصص شما و اینکه در محموعه خصوصی یا دولتی کار کنید متفاوت می باشد. اما به صور کلی میزان حقوق حسابدار / درآمد حسابدار، از 8 میلیون الی 40 میلیون متغیر می باشد. همچنین می توانید در حسابداری به صورت فریلنسری کار کنید و میزان درآمد خود را افزایش دهید.

آموزش کامل حسابداری در تبریز

واقعیت این است که دانشگاه تمام مهارت های لازم برای اینکه بتوانید در شغلی مشغول شوید را به شما آموزش نمی دهد و باید خودتان وقت بذارید و از یک دوره ی آموزشی کامل و مناسب برای یادگیری حسابداری استفاده کنید.

آموزش حسابداری در تبریز به صورت کاملا عملی و حضوری به آموزش مطالب تئوری و نرم افزارهای حسابداری می پردازد.

سر فصل های آموزش حسابداری در تبریز عبارت اند از:

  • بایگانی مدارک مالی و سندها در نرم افزار

  • ایجاد دوره مالی در نرم افزار

  • کدینگ حسابهای مناسب با فعالیت شرکت

  • طبقه بندی حسابهای تفصیلی در نرم افزار

  • بایگانی مدارک مالی و سندها در نرم افزار

  • ایجاد دوره مالی در نرم افزار

  • کدینگ حسابهای مناسب با فعالیت شرکت

  • طبقه بندی حسابهای تفصیلی در نرم افزار

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید 09306301632

 

تعمیرات پکیج

با رونق یافتن استفاده از پکیج ها خرابی و فرسودگی آن ها هم بیشتر شده و نیاز بالایی به تعمیرکاران آن ها در جامعه وجود دارد.

تعمیرات پکیج یکی از شغل های پردرآمد در جامعه است که می توانید آن را به طور اصولی در دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز یاد بگیرید و به کسب درآمد بپردازید.

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

دوره تعمیرات پکیج در تبریز به صورت کاملا اصولی و عملی در کارگاه های مجهز برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید 09306301632

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها