خرید انواع گیفت کارت در سایت گیفت فا

کد خبر: 1204924
خرید انواع گیفت کارت در سایت گیفت فا

 آیا می خواهید یک بازی یا نرم افزار رایگان از گوگل پلی یا اپ استور بخرید؟ میدانید چگونه باید هزینه این محصولات را پرداخت می کنید؟ کارت های هدیه یا همان گیفت کارت به شما این امکان را می دهند که وارد دنیای بازی ها، نرم افزارها و محصولات مختلف الکترونیکی شوید و خدمات مختلفی را دریافت کنید. گیفت کارت در واقع کارت هدیه ای است که برای پرداخت هزینه های غیر ریالی استفاده می شود. شرکت های بزرگ به دلیل امنیت و سهولت استفاده با ارائه این گیفت کارت ها توانسته اند به مشتریان خود در دریافت خدمات کمک کنند. شرکت هایی مانند گوگل، مایکروسافت، اپل، آمازون، نتفلیکس، سونی و ده ها شرکت بزرگ دیگر با معرفی گیفت کارت های مختلف در جلب نظر مشتریان خود موفق بوده اند. در این مقاله می خواهیم انواع گیفت کارت ها را معرفی کنیم و با نحوه خرید آنها از سایت رسمی گیفت فا بیشتر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

معرفی انواع گیفت کارت برای گیفت فا

وقتی وارد سیستم متفاوت و جالب گیفت فا می شوید، با انواع مختلفی از گیفت کارت مواجه می شوید که هر کدام برای کاربری خاصی معرفی شده اند. سایت گیفت فا، خرید گیفت کارت ارزان را برای شما بسیار ساده کرده است. همچنین این گیفت کارت ها دارای مبالغ مختلف و زمینه های مختلفی هستند که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. گیفت فا انواع کارت های هدیه زیر را ارائه می دهد

گیفت کارت اپل آیتونز

خرید گیفت کارت اپل آیتونز برای دسترسی به خدمات شرکت اپل استفاده می شود. برای مثال برای خرید اپلیکیشن از اپ استور، ابتدا باید اپل آیدی خود را با خرید گیفت کارت اپل شارژ کنید. علاوه بر این، کارت هدیه اپل به شما امکان می‌دهد آلبوم‌های موسیقی را از Apple Music و همچنین کتاب‌ها، بازی‌ها و سایر سرویس‌های برنامه اپل دانلود کنید.

گیفت کارت نتفلیکس

امروزه تماشای فیلم و سریال از طریق نتفلیکس کاملا امکان پذیر است. اما برای پرداخت هزینه ها و خرید اشتراک باید از کارت هدیه نتفلیکس استفاده کنید. زیرا امکان پرداخت مستقیم به دلار از داخل ایران وجود ندارد. لازم به ذکر است که در سیستم گیفت فا، این گیفت کارت ها در مقادیر مختلف 15، 25، 30، 60 دلاری عرضه می شوند.

گیفت کارت آمازون

خرید در بزرگترین و معروف ترین فروشگاه اینترنتی جهان یک تجربه شیرین است! با خرید گیفت کارت آمازون به تمامی محصولات فیزیکی و الکترونیکی این شرکت دسترسی دارید و می توانید در کمتر از چند ثانیه سفارش خود را تکمیل کنید.

خرید گیفت کارت در گیفت فا گیفت کارت پلی استیشن

اگر به بازی های ویدیویی علاقه دارید و می خواهید جدیدترین بازی ها را روی کنسول خود نصب کنید، باید گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت پلی استیشن پلاس را از گیفت فا خریداری کنید. با این کار امکان انجام بازی های آنلاین و گروهی نیز وجود دارد.

کارت هدیه ایکس باکس

گیمرهایی که از کنسول ایکس باکس برای بازی و سرگرمی استفاده می کنند، باید گیفت کارت های ایکس باکس را بررسی کنند. با کمک این گیفت کارت ها می توانید جدیدترین بازی های مایکروسافت را دانلود کرده و از تمامی ویژگی های پولی آن ها لذت ببرید. خرید گیفت کارت ایکس باکس با تحویل فوری از سایت گیفت فا بسیار راحت است و با کمترین هزینه به مشتریان ارائه می شود.

گیفت کارت موبایل PUBG

یکی از معروف ترین بازی های موبایل دنیا PUBG است که در طول سالیان متمادی طرفداران زیادی را جمع کرده است. اما برای فعال سازی اشیا و آیتم های خاص در بازی باید هزینه های آن را با استفاده از گیفت کارت PUBG Mobile پرداخت کرد. گیفت کارت گوگل پلی گوگل پلی همچنین فروشگاه بزرگی از نرم افزارها و بازی های مختلف است که برخی رایگان و برخی پولی هستند. بنابراین، بهتر است وارد سامانه گیفت فا شوید و درخواست سفارش خرید کارت Google Play AnyGift و پرداخت هزینه های مربوطه را داشته باشید.

گیفت کارت اسپاتیفای

دوستداران موسیقی احتمالا با Spotify آشنا هستند. اگر می خواهید یک آلبوم موسیقی روی این پلتفرم بخرید، باید از کارت هدیه Spotify استفاده کنید. تنوع بسیار زیاد آهنگ ها و رابط کاربری جذاب اسپاتیفای را در بین مردم بسیار محبوب کرده است.

گیفت کارت نینتندو

کنسول بازی نینتندو یکی از کنسول های قدرتمند برای گیمرها است که به اندازه کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس معروف نیست. اما نینتندو مجموعه ای شگفت انگیز از بازی های انحصاری دارد که تنها با خرید گیفت کارت نینتندو می توان به آنها دسترسی داشت.

خرید گیفت کارت در گیفت فا مزایای خرید سایت گیفت فا

سایت گیفت فا با بیش از پنج سال سابقه درخشان در زمینه گیفت کارت توانسته به موفقیت های زیادی دست یابد. در واقع مزایای خرید اولین کارت هدیه از گیفت فا به قدری گسترده است که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند. برخی از این مزایا عبارتند از: 1- گیفت فا دارای طیف بسیار زیادی از انواع گیفت کارت است. با ورود به وب سایت گیفت فا می توان تمامی گیفت کارت ها را در مبالغ مختلف پیدا کرد. انتخاب آسان محصولات مختلف 2- سایت گیفت فا رابط کاربری جذابی دارد. برای خرید گیفت کارت گیفت فا به دانش یا اطلاعات زیادی نیاز ندارید! زیرا رابط کاربری (UI) سیستم گیفت فا به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به راحتی گیفت کارت مورد نظرتون رو پیدا کنید و با چند کلیک آن را سفارش دهید. 3- گیفت فا برنامه های ویژه ای برای مشتریان خود دارد یکی از اهداف مهم مدیران گیفت فا، راضی نگه داشتن مشتریان است. به همین دلیل برنامه های ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شده است. از جمله این برنامه ها می توان به طراحی سیستم امتیازدهی و ارائه کدهای تخفیف متنوع که باعث کاهش هزینه ها می شود اشاره کرد. 4- تاریخچه گیفت فا نشان از قابلیت اطمینان و امنیت دارد تجارب ارزشمند گیفت فا و سوابق درخشان در فروش گیفت کارت نشان می دهد که گیفت فا با نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن و تجارت بسیار قابل اعتماد و قابل اعتماد است. همچنین می توانید برای خرید گیفت کارت با تحویل فوری و انتخاب محصولات مورد نظر خود وارد سایت گیفت فا به آدرس https://giftfa.com شوید. سپس در کمتر از چند ثانیه کارت هدیه شما را با اسکن معتبر دریافت می کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها