ساخت استخر ارزان و سریع و مقرون بصرفه

کد خبر: 1205229

بسیاری از افرادی که می خواهند استخر بسازند حاضرند هزینه کمتری برای طراحی استخر بپردازند، روش های اساسی برای ساخت یک استخر ارزان وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید.

ساخت استخر ارزان و سریع و مقرون بصرفه

 

ساخت استخر ارزانچگونه تا تابستان استخر سریع و ارزان داشته باشیم؟

بسیاری از افرادی که می خواهند استخر بسازند حاضرند هزینه کمتری برای طراحی استخر بپردازند، روش های اساسی برای ساخت استخر ارزان وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید.

ارزان بودن ساخت استخر مهم نیست بلکه باید بتوانید با رعایت نگهداری استخر از استخر خود مراقبت کنید. در واقع استخر به عنوان یکی از گزینه های لوکس در هر خانه ای شناخته می شود که می توانید با متریال های مختلف آن را طراحی کنید.

وقتی استخری را با استفاده از روش های مختلف طراحی می کنید، هزینه کمتری برای ساخت و طراحی استخر پرداخت می کنید. در زیر چند روش و راه حل مهم برای ساخت استخر شنا با بودجه را شرح می دهیم:

روش های ساخت استخر ارزان و کم هزینه

برخی از مهم ترین روش های ساخت استخر ارزان که باید با آنها آشنا باشید عبارتند از:

طراحی استخر با وینیل

استخرهای که جنس وینیل دارند با نوعی آستر پلاستیکی ساخته و طراحی شده اند. این لایه پلاستیکی روی سطح بتنی استخر استفاده می شود و از نفوذ آب به بتن جلوگیری می کند. در کل باید به خوبی بدانید که این روش و پلاستیک استفاده شده هزینه کمتری برای طراحی استخر دارد.

می توانید به مرور زمان سوراخ هایی را که روی پلاستیک ایجاد می شود بردارید و تعمیر آنها هزینه زیادی نخواهد داشت. بنابراین باید مطمئن باشید که این روش یکی از مقرون به صرفه ترین روش های ساخت استخر است. البته برای افزایش ارتفاع استخر باید هر چند سال یک بار لاینر را تعویض کنید

 

ساخت استخر در ابعاد کوچک

راه دیگر برای ساخت استخر ارزان ، ساخت استخرهای کوچک است. شما می توانید با ساخت یک استخر کوچک در هزینه خود صرفه جویی کنید و این یکی از بهترین راه های صرفه جویی در هزینه است.

طرح های زیادی از استخر کوچک وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و سفارش دهید. اگر حیاط شما کوچک است می توانید با ساخت یک استخر کوچک در حیاط و زیباسازی فضای استخر هزینه ها را کاهش دهید.

استفاده از استخرهای پیش ساخته

استفاده از استخرهای پیش ساخته یکی از روش های دیگری است که برای ساخت استخر ارزان قیمت استفاده می شود. شرکت های زیادی هستند که استخرهای از پیش ساخته شده را تولید و طراحی می کنند که می توانید آنها را خریداری کنید.

مراقب باشید که اگرچه هزینه اولیه آنها کم است، اما نمی توانید شکل و طرح آنها را تغییر دهید. عمق این نوع استخر کم است و پس از هر بار استفاده باید آن را خالی کنید.

 

ساخت استخر در فصل پاییز

تابستان و بهار از جمله فصل هایی هستند که افراد زیادی استخر می سازند. پس اگر می خواهید استخری ارزان بسازید، بهتر است فصل پاییز را برای طراحی استخر انتخاب کنید. در این صورت شرکت ساختمانی هزینه کمتری برای طراحی استخر از شما دریافت می کند.

در واقع باید بدانید که در فصل پاییز پیمانکاران در طراحی استخر شما با آرامش و دقت بیشتری عمل می کنند. اگر می خواهید هزینه های خود را کاهش دهید، باید بدانید که بهتر است استخر خود را در فصل پاییز طراحی کنید. البته باید بدانید که اگر استخر را در پاییز بسازید، پس از ساخته شدن دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. با این حال، شما پول خود را برای طراحی استخر پس انداز کردید.

حذف موارد اضافی

اگر می خواهید یک استخر ارزان بسازید، باید بسیاری از گزینه های اضافی را از استخرها حذف کنید. برخی از گزینه های استفاده شده توسط استخر هزینه زیادی دارند. این به شما امکان می دهد برای برخی از امکاناتی که در استخر نیاز دارید هزینه کمتری بپردازید

گزینه هایی مانند روشنایی اضافی و یا ... به طور قابل توجهی هزینه ساخت و طراحی استخر را افزایش می دهد. هنگام ساخت یک استخر کم هزینه باید هزینه های زیاد و اضافی را کاهش دهید و پس از بودجه بندی آنها را اجرا کنید.

 

گام تا ساخت استخر ارزان

اولین گام در ساخت استخر

اولین قدم گرفتن مجوز برای ساخت استخر است

برای سیستم های آبی مجوز ساخت استخر مورد نیاز است در حالی که برای ساخت استخرهای مسکونی و باغی مجوز ساختمان کافی است.

پروانه ساختمانی برای مجتمع مسکونی علاوه بر مجوز ساخت استخر شامل الزامات و مشخصات دقیق استخر جدید شما می باشد

مجوزها بسته به موقعیت مکانی اشکال مختلفی دارند.

به عنوان مثال، شهرداری برخی مناطق ممکن است انتظار مجوز برق جداگانه را داشته باشد.

و یک برقکار برای مراقبت از سیم کشی در اختیار شما قرار دهد.

در هر صورت قبل از هر اقدامی باید مدارک لازم را تهیه کنید.

 

ساخت استخر و گام دوم

یک سایت مناسب برای ساخت استخر انتخاب کنید.

برخی از تجهیزات مورد نیاز برای ساخت استخر خود را تعیین کنید، مانند پمپ، فیلتر استخر، مبدل، بتن، لوله، میله گرد، مواد ضد آب و غیره...

به یاد داشته باشید که بر اساس بودجه و نیاز خود تصمیم بگیرید که یک استخر ارزان بسازید یا یک استخر لوکس بسازید.

استخرهای خانگی معمولاً در حیاط خلوت یافت می شوند، اما می توانید مکان های دیگری مانند طبقات، زیر ساختمان، پشت بام و غیره را نیز در نظر بگیرید.

مکان ساخت استخر را با دقت انتخاب کنید، زیرا انتخاب مکان های خاص ممکن است مستلزم افزودن یا حذف سایر ویژگی های فضای مورد نظر باشد. به عنوان مثال، پایداری و مقاومت ساختمان و... را اضافه کنید.

حذف درختان، گیاهان و غیره همه اینها هزینه ساخت استخر را افزایش می دهد.

اگر می خواهید یک استخر ارزان بسازید، این کار به هیچ وجه توصیه نمی شود.

شما می توانید بودجه مورد نظر خود را برای ساخت استخر به شرکت ساخت استخر اطلاع دهید، آنها بهترین مشاوره را به شما خواهند داد.

 

 

 

ساخت استخر و گام سوم

شما باید شکل استخر مورد نظر خود را انتخاب کنید

آیا استخر گرد را ترجیح می دهید؟

یا گوشه ای؟

مربع است یا مستطیل؟

یا ترکیبی از چند شکل هندسی است و شکلی جدید و خاص دارد؟

چقدر باید عمیق باشد؟

عمیق، نیمه عمیق یا کم عمق؟

آیا کل مخزن همان عمق است؟

یا با گرادیان عمق آن تغییر کند؟

ابعاد و استانداردهای استخر

برای ساخت یک استخر زیبا و مقرون به صرفه باید تمامی این نکات بررسی و انتخاب شوند.

هنگام انتخاب، به یاد داشته باشید که هرچه شکلی که انتخاب می کنید پیچیده تر باشد، هزینه طراحی و ساخت استخر بیشتر می شود. اگر می خواهید یک استخر ارزان بسازید، از انتخاب اشکال پیچیده اجتناب کنید.

شما می توانید با انتخاب متریال های زیبا و تزئین آن با پوشش گیاهی ساده ترین استخر را به زیباترین استخر تبدیل کنید.

 

ساخت استخر و گام چهارم

انتخاب سازنده استخر، شما باید یک پیمانکار استخر را برای اجرای آنچه در ذهن دارید استخدام کنید.

برای این کار باید جستجوی گسترده ای در بین شرکت های ساخت استخر انجام دهی و ان ها را با دقت باهم مقایسه کنید.

تجربه شرکت پیمانکار، سبد کارهایی که باید انجام شود و غیره ممکن است گزینه هایی باشد که شما در نظر دارید. برای ساخت استخر باید هزینه ای جداگانه از هزینه ساخت استخر به سازنده استخر پرداخت کنید. بنابراین هنگام تنظیم بودجه، این موضوع را در نظر داشته باشید

برای خرید ویلا در رویان با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید!

ساخت استخر و گام پنجم

تصفیه و گرمایش استخر

نوع سیستم گرمایش و نظافت باعث ایجاد هزینه های متفاوت می شود.

بسته به متریال و کیفیت، قیمت تغییر می کند و هزینه ساخت استخر بالا و پایین می شود.

با این حال، باید توجه داشت که انتخاب سیستم نظافت یا گرمایش با برچسب قیمت کمتر لزوماً انتخاب درستی نیست.

اگرچه در این چرخه زمانی هزینه ساخت استخر را کاهش می دهد، اما هزینه تعمیر آن در طول زمان نیز باید در نظر گرفته شود.

به عنوان یک قاعده، سیستم هایی با قیمت پایین تر، کیفیت پایین تر و عمر مفید کمتری دارند.

 

 

ساخت استخر وگام ششم

هزینه های اضافی که برای ساخت استخر وجود دارد، اما اجباری نیست و بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد.

به عنوان مثال برای زیباسازی فضای استخر، استخری برای کودکان، صندلی هایی در اطراف استخر در مواقعی که سرسره بزرگ است و وسایل دیگری برای اضافه کردن به سلیقه هر فرد وجود دارد.

که هزینه ساخت استخر را افزایش می دهد، بسیاری از مردم می خواهند در کنار استخر یک جکوزی بسازند خیلی خوب وکاربردی می باشد ولی هزینه اضافی خواهد داشت.اگر بودجه لازم را برای آن دارید، قطعاً ارزش دارد که یک سونا و جکوزی بسازید. ساخت استخر نیاز به دانش و تجربه دارد.

برای سرمایه گذاری و خرید ویلا در نوشهر می توانید اینجا کلیک کنید!

صحبت آخر

هزینه ساخت استخر ارزان ویلا بستگی به ظرفیت استخر و نوع طراحی دارد. اگرچه برخی از نمونه های استخر مانند استخرهای پلاستیکی را می توان حتی با قیمتی کمتر از 15 یا ده میلیون تومان خریداری کرد، اما میانگین هزینه ساخت استخر ویلا بین 150 تا 500 میلیون تومان است که بسته به سلیقه و نیازهای فرد ممکن است متفاوت باشد.امیدوارم املاک تعطیلات  توانسته باشد در این مقاله به سوالات شما پاسخ داده  و از اینکه تا آخر مطلب همراه ما بودید کمال تشکر را داریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها