پرداخت قبض موبایل یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش مناسب شما است؟

کد خبر: 1205403
پرداخت قبض موبایل یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش مناسب شما است؟

در سال‌های اخیر استفاده از تلفن‌های عمومی بسیار رایج بود و شاید شما نیز چندین بار با این تلفن‌ها تماس اضطراری داشته‌اید. خیلی طول نکشید که تلفن‌های همراه در جوامع مختلف به یک ابزار الزامی تبدیل شدند و این روزها می‌توان گفت که همه افراد یکی از آنها را در جیب خود دارند. آیا تا به حال به دلیل سرعت همه‌گیر شدن موبایل‌ها فکر کرده‌اید؟ شاید سیم­کارت‌های اعتباری یکی از دلایل اصلی این مهم باشد که مزایای خاص خودشان را دارند. در این مجال می‌خواهیم در مورد خرید شارژ و پرداخت قبض موبایل ایرانسل مطالبی را به اشتراک بگذاریم.

سیمکارت دائمی یا اعتباری؟

دومین اپراتوری که در کشور فعالیت گسترده خود را آغاز کرد و محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارد، ایرانسل است. این اپراتور نیز برای راحتی حال کاربران هم سیم­کارت دائمی و هم اعتباری عرضه کرده که هر فرد با توجه به سلیقه خود یکی از این‌ها را انتخاب می‌کند.

هیچ‌کس نمی‌تواند انتخاب خود را بر دیگری تحمیل کند و هر فرد باید با توجه به نیاز و سلیقه خود سیم­کارت مورد علاقه خود را انتخاب نماید. ایرانسل تمام خدمات خود را برای تمام کاربران ارائه داده و به همین دلیل بهتر است در مورد تفاوت‌های اعتباری یا دائمی­بودن سیم­کارت اطلاعاتی در دست داشت.

در ادامه قصد داریم تا این تفاوت‌ها را بررسی کنیم و یک مرجع معتبر برای پرداخت قبض موبایل و خرید شارژ معرفی نماییم.

2

محدودیت در تماس و پیامک

افرادی که از سیم­کارت دائمی بهره می‌برند هیچ محدودیتی در تماس و ارسال پیامک ندارند. این کاربران می‌توانند در مدت زمان مشخص به هر میزان دلخواه مکالمه کنند و در پایان دوره قبض خود را پرداخت نمایند. کسانی که به دلیل شرایط کاری نیاز به مکالمه بیشتری دارند می‌توانند از این سیم­کارت بهره ببرند.

در نقطه مقابل سیم­کارت اعتباری در تماس و ارسال پیامک دارای محدودیت است. هر فرد با توجه به میزان اعتباری که خریداری کرده می‌تواند از این امکان‌ها استفاده کند و پس از پایان اعتبار استفاده از خدمات ممکن نخواهد بود.

هزینه

بهتر است بدانید که هزینه مکالمه و ارسال پیامک در سیم­کارت دائمی کمتر از اعتباری است. به همین دلیل برای افرادی که مکالمه بیشتری در طول روز دارند توصیه می‌شود که سیم­کارت دائمی تهیه کنند. پرداخت قبض موبایل در پایان دوره برای این افراد مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. اگر به جدول‌های هزینه‌ها نگاهی بیندازید اعتباری‌ها، مبلغ بیشتری را به ازای یک دقیقه مکالمه پرداخت می‌کنند.

مدیریت

برخی از افراد به دلیل عدم مدیریت سیم­کارت‌های دائمی در پایان هر دوره شوکه می‌شوند و این مسئله برایشان آزاردهنده است. مزیت خرید شارژ ایرانسل و یا دیگر اپراتورها و استفاده محدود از سیم­کارت اعتباری این است که کاربر میزان مصرف خود را کنترل می‌کند و از حد مورد نظر خود تجاوز نمی‌نماید.

اینترنت

خرید اینترنت برای هر دو سیم­کارت باید انجام شود که دائمی‌ها می‌توانند هزینه اینترنت خریداری شده را روی قبض موبایل خود پرداخت کنند. البته برخی از افراد این هزینه را به صورت مستقیم پرداخت می‌کنند تا هزینه قبض بالا نرود و میزان مصرف خود را بدانند.

نحوه پرداخت

کاربران دائمی در پایان هر دوره مشخص موظف هستند تا قبض خود را از مراجع معتبر پرداخت کنند. در نقطه مقابل کاربران اعتباری برای استفاده از خدمات باید شارژ بگیرند. خرید شارژ یا پرداخت قبض بهتر است از مراجع معتبر صورت بگیرد تا از شر بدافزارها و هکرها در امان بود.

3

مرجعی معتبر برای پرداخت قبض موبایل و خرید شارژ

بسیاری از افراد برای پرداخت قبض موبایل یا خریدن شارژ هنوز نتوانسته‌اند اپلیکیشن مورد اعتمادی پیدا کنند. اگر می‌خواهید در انجام بسیاری از امکان‌ها علاوه بر این موارد نیز خیالتان آسوده باشد، ما سوپراپلیکیشن تاپ را برای شما معرفی می‌کنیم.

ایرانسلی‌ها می‌توانند هم برای پرداخت قبض و هم برای خرید شارژ ایرانسل سوپراپلیکیشن تاپ را روی گوشی خود نصب کنند. شارژ از دو هزار تومان تا 100 هزار تومان در این بستر آماده است و تنها با لمس چند گزینه شما نیز می‌توانید به‌راحتی این امکان را انجام دهید.

خرید بسته‌های مختلف اینترنت نیز برای این افراد به راحتی قابل انجام است و هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند بسته هفتگی، ماهانه و ... را تهیه کند. در ادامه با دیگر خدمات تاپ شما را آشنا می‌کنیم.

تاپ برای تاپ زندگی کردن

اپلیکیشن تاپ با 73 سرویس کاربردی محصولی از خلاقیت متخصصان بانک پارسیان بوده که این روزها هر فردی به این برنامه نیازمند است. پلیس فتا تمامی تراکنش‌های این برنامه را تحت نظر دارد و به همین دلیل می‌توان امنیت این اپلیکیشن را تضمین کرد.

از انواع خدمات تاپ می‌توان به پرداخت قبض موبایل، کارت به کارت، ثبت و تایید چک صیادی، دریافت موجودی، پرداخت قبوض شهری و ... اشاره کرد. در خدمات خودرویی نیز امکان پرداخت خلافی، عوارض آزادراهی، استعلام نمره منفی و ... وجود دارد.

استعلام ممنوع‌الخروجی، پرداخت عوارض خروج از کشور، رزرو تور و هتل، خرید بلیت هواپیما و ... نیز در خدمات گردشگری تاپ فعال است. شما با داشتن تاپ در گوشی خود می‌توانید از تمامی امکان‌های آن بهره‌مند شوید.

جمع بندی

یکی از برترین اپراتورهای کشور، ایرانسل است که همه افراد با سیم­کارت‌های دائمی و اعتباری آن آشنا هستند. در این مطلب در مورد تفاوت‌های این دو سیم­کارت مطالبی ارائه شد. برای پرداخت قبض موبایل و خرید شارژ می‌توانید سوپراپلیکیشن تاپ را نصب کنید و از دیگر خدمات آن نظیر پرداخت خلافی، عوارض آزادراهی، کارت به کارت و ... بهره‌مند شوید. تاپ با بیش از 70 سرویس کاربردی ابزاری برای تاپ زیستن است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها