خرید اینترنتی هند اسپید در تفریح سازان

کد خبر: 1205641
خرید اینترنتی هند اسپید در تفریح سازان

 

 

هند اسپید یک بازی جدید با سرعت عمل فوق‌العاده بالا است که یک بازی رقابتی و هیجان انگیز محسوب می‌شود. در این صورت هماهنگی و واکنش بازیکنان را در مدت زمان کم مورد آزمایش قرار می‌دهد. هند اسپید یک مدل بازی سرعتی است که در آن بازیکنان بایستی در کمترین زمان ممکن دکمه روشن را فشار دهند تا از حریف خود جلو بزنند. شما برای خرید این بازی، می‌توانید به مجموعه تفریح سازن در ارتباط باشید که انواع مبلمان شهری بازی های متنوع را تولید و عرضه می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این بازی و نحوه خرید آن، در ادامه ما را دنبال کنید تا شما را با نکات مهم در این زمینه آشنا کنیم.

 

هند اسپید چه نوع بازی چیست؟

مموری هند اسپید مدل H6 دو کاره

هند اسپید یک بازی مدرن همراه با سرعت و رفلکس بوده که زمینه‌ای کاملا رقابتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. در کل این بازی هماهنگی بازکینان در طول بازی را مورد آزمایش قرار می‌دهد. در این بازی به منظور برد، باید هر یک از بازیکنان سریع‌تر و در مدت زمان کمتری دکمه روشن را فعال نمایند. این بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت رقابتی انجام می‌شود. در هر دو نوع هدف ثبت ساعت کمتری است به منظور اینکه بازیکن سرعت بالاتری داشته باشد.

هند اسپید در واقع یک بازی سرعتی است که تمرکز ذهن و بدن را در چند ثانیه مورد آزمایش قرار می‌دهد. این بازی را به حالت‌های مختلف مانند ایستاده، میزی و نمونه زمینی طراحی و تولید می‌کنند. فرد بایستی بر روی ذهن خود تمرکز داشته باشد تا بتواند با فشار دادن کلیدها، گزینه روشن شدن را فعال کند و در صورت فعال شدن گزینه خاموش، از بازیکن امتیازاتی کسر خواهد شد. در کل این بازی کاملا سرعتی است و در پایان تاثیرات مثبت زیادی بر روی رشد کودکان خواهد داشت.

 

 

نحوه کار با هند اسپید

این بازی، جزو بازی های فیزیکی محسوب می‌شود که مهارت، سرعت و عکس العمل بازیکن را مورد آزمایش قرار می‌دهد. در این بازی جدول دو طرفه در مقابل بازیکنان قرار دارد که مربوط به بازیکن رنگ آبی و بازیکن رنگ قرمز است. در هر طرف تعدادی از دکمه‌های بزرگ قرار دارد که زمان روشن شدن بایستی بازیکنان به آن‌ها ضربه بزنند. بازیکنی که بیشترین امتیاز را در پایان زمان بازی به دست آورده باشد، به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند.

نحوه کار این دستگاه به گونه‌ای است که فرد ناظر بر دستگاه با ریموت کنترل مربوطه تعداد ضربه‌ها و تایمر بازی را کنترل می‌کند. هشت عدد دکمه در برابر هر بازیکن قرار دارد‌. در زمان آغاز بازی تعدادی از دکمه‌ها به حالت روشن در می‌آیند. سپس در هر ثانیه دکمه‌های روشن، دچار تغییر می‌شوند.بازیکنان باید در کمترین زمان ممکن دکمه روشن را فشار دهند. در این صورت می‌توانند یک امتیاز مثبت را دریافت کنند. در صورتی که بازیکنان دکمه خاموش را فشار دهند، یک امتیاز از آن‌ها کسر خواهد شد.

 

 

مشخصات بازی هند اسپید

هنداسپید حرفه ای تفریح سازان

بازی هند اسپید مانند هر نوع بازی دیگر یک سرگرمی بسیار مناسب محسوب می‌شود که مزیت‌هایی هم برای افراد دارد. در صورتی که قصد دارید بازی هند اسپید را خریداری نمایید، در ابتدا باید با مشخصات کاملا آن آشنایی کامل داشته باشید. این بازی دارای مشخصات مهمی است که برخی از آن‌ها عبارت است از:

  • امکان بازی دو نفره، تک نفره و چهار نفره برای افراد فراهم است.

  • می‌توان بازی را به دلخواه از ١ دقیقه تا ٩٩ دقیقه تنظیم نمود.

  • قابلیت تنظیم ١ ضربه تا ٩٩٩ ضربهبرای بازیکنان فراهم است.

  • ٧ نوع موزیک و قابلیت افزایش از طریق مموری کارت برای هریک از بازیکنان فراهم است.

  • دستگاه دارای 8گیگ حافظه داخلی است.

  • تنظیمات دستگاه به صورت وایرلس انجام می‌شود.

  • امکان نصب ژتون خور و اتوماسیون شهربازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

  • جنس بدنه این دستگاه کلاف بدنه و قسمت پایین به صورت فلزی است.

  • بازی را می‌توان به ٣ حالت آسان، متوسط و سخت تنظیم نمود.

  • میکرو کنترلر هوشمند هم دارد.

  • قابلیت تنظیم به تم هوشمند کودک را دارد.

  • از سیستم هوشمند تست کلید بازی برخوردار است.

  • سایز این دستگاه را به صورت 90*135طراحی خواهند کرد

  • ارتفاع دستگاه تقریبا ۸۰ سانتی‌متر خواهد بود.

فواید بازی هند اسپید

مهم‌ترین مزیت بازی هند اسپید برای کودکان و بزرگسالان، رشد ذهنی و ارتباطی است که در ذهن ایجاد می‌کند. تحقیقات زیادی انجام شده‌است که نشان می‌دهد بازی هایی مانند هند اسپید و سرسره بادی تاثیرات بسیار زیادی بر روی کودکان می گذارد. به گونه‌ای که امروزه انواع بازی های متنوع ایجاد شده اند که بر روی رشد ذهنی موثر هستند. برخی از فواید بازی هند اسپید برای کودکان و بزرگسالان عبارت است از:

  • ایجاد تفکر: بهره‌مندی از امکان تفکر از اصلی‌ترین نیازهای اولیه هر انسانی برای برخورداری از زندگی ایده ال محسوب می شود.بازی‌ هند اسپید می‌ تواند تاثیرات مثبتی بر روی رشد تفکر در کودکان داشته باشد.

  • افزایش مهارت‌های مربوط خلاقیت: در دنیا امروز افرادی که از خلاقیت بالایی برخوردار هستند، با مسائل مربوط به زندگی و حل آن‌ها به راحتی بهتر مواجه خواهند شد. به همین دلیل کودکان هنگام بازی با هند اسپید می‌توانند خلاقیت های خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

  • بهره‌مندی از سلامت جسمانی و ذهنی: ایجاد نشاط و شادی توسط انواع بازی‌های حرکتی و ذهنی علاوه بر اینکه برای رشد عضلانی و جسمانی مهم است، بلکه در کنترل وعده‌‌های غذایی کودکان، تنظیم ساعت خواب و تمرکز حواس آن‌ها هم بسیار مفید است.

  • تنظیم هوش هیجانی: بازی با هند اسپید موجب تخلیه انرژی انباشته شده در بدن می‌شود. در این صورت فرد می‌تواند هیجانات خود را کنترل کند و به رفتارهایی مناسب دست پیدا کند.

  • گسترش رشد اجتماعی: بازی هند اسپید موجب برقراری تعاملات اجتماعی و افزایش روحیه فرد می‌شود. در این صورت قدر تعامل تقویت شده و فرد اجتماعی‌تر خواهد شد.

 

 

نحوه خرید دستگاه هند اسپید

امروزه انواع بازی‌های مختلف مانند سرسره بادی، هند اسپید و غیره طراحی شده‌اند که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده‌اند. در این صورت افراد هنگام خرید دچار شک و تردید می‌شوند. امروزه انواع بازی ها و دستگاه ها را در جنس و برندهای متنوع تولید می‌کنند. در این صورت گزینه‌های خرید که در دسترس افراد قرار دارد، افزایش پیدا می‌کند.

برای خرید دستگاه هند اسپید، شما می‌توانید با مجموعه تفریح سازان در ارتباط باشید که بهترین دستگاه ها را تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کنند. در این صورت شما می‌توانید از محصول خریداری شده خود اطمینان کامل داشته باشید. علاوه بر این شما برای خرید چرخ و فلک هم می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید و بهترین محصول را سفارش دهید.

قیمت تمامی محصولاتی که توسط این مجموعه عرضه می‌شوند، بسیار مقرون به‌صرفه هستند. قبل از خرید با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید تا با توجه به احتیاجات و بودجه در دسترس، شما را راهنمایی کنند. قبل از خرید شما قیمت و کیفیت را با مراکز دیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین محصول را سفارش دهید.

 

 

سخن پایانی

بازی هند اسپید جزو جدیدترین و مدرن ترین بازی هایی است که امروزه در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار شده‌است. این بازی سرعت عمل بازیکنان را مورد آزمایش قرار داده و با درگیر کردن ذهن آن‌ها، تاثیرات مثبتی بر روی فرد خواهد داشت. برای خرید انواع مبلمان شهری و بازی هایی مانند هند اسپید، می توانید با مجموعه تفریح سازان در ارتباط باشید تا مشاوران حرفه‌ای شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها