خرید و فروش ملک‌ در ارواین با کمک مشاور املاک

کد خبر: 1205809
خرید و فروش ملک‌ در ارواین با کمک مشاور املاک

 

Figure 1خرید و فروش ملک‌ در ارواین با کمک مشاور املاک

بنا به گزارش IranianRealtor.org، ارواین یکی از شهرهای مرفه‌نشین در آمریکا به شمار می‌رود. این شهر در منطقه اورنج کانتی در جنوب شرقی ایالت کالیفرنیا قرار دارد. آمارهای رسمی در کشور آمریکا حاکی از آن است که ارواین سومین شهر شاد در آمریکاست. این شهر با جمعیت کمتر از 300 هزار نفر چندان شلوغ و پرهیاهو نیست. بخش قابل توجهی از کسانی که ارواین را برای زندگی انتخاب می‌کنند از ثروتمندان جامعه آمریکایی هستند.

بررسی‌های ما نشان می‌دهد که پس از لس آنجلس و سن دیگو، بیشترین تعداد ایرانیان ساکن آمریکا در شهر ارواین زندگی می‌کنند. بنابراین خرید خانه در ارواین، شما را به جمع ایرانیان ساکن این شهر اضافه می‌کند. شهری که امکانات رفاهی خوبی دارد و میانگین درآمد کارکنان در آن سالانه بالغ بر 100 هزار دلار است.

خرید خانه در ارواین

اگر علاوه بر سکونت در آمریکا قصد راه‌اندازی کسب و کار خاصی دارید، ارواین گزینه مناسب برای شما به شمار می‌رود. همان طور که اشاره کردیم بخش عمده ساکنان این شهر از طبقه مرفه هستند. از طرفی به دلیل جمعیت کم، بازار کار در حوزه‌های مختلف هنوز اشباع نشده است. یکی از دلایلی که خرید خانه در ارواین برای زندگی را پیشنهاد می‌کنیم، همین موضوع مناسب بودن فضای کار در این شهر است. مشاوران املاک آمریکا این موضوع را به بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا دارند، گوشزد می‌کنند.

توصیه می‌کنیم که برای خرید خانه حتما از مشاور املاک در ارواین کمک بگیرید. خیلی از افراد تصمیم می‌گیرند که شخصا برای خرید خانه در ارواین اقدام کنند. خرید خانه در خارج از کشور هر چند تا حد زیادی شبیه به ایران است؛ اما به دلیل تفاوت در قوانین کشورها، ریزه‌کاری‌هایی وجود دارند که بی‌توجهی به آن‌ها تمام سرمایه شما را به باد می‌دهد. به‌علاوه اینکه ممکن است گرفتاری‌های حقوقی زیادی نیز دامن‌گیر شما شود.

مشاور املاک از تمام زیر و بم قوانین خرید خانه در آمریکا آگاه است. به همین دلیل راهنمایی‌های لازم را برای پیدا کردن بهترین خانه با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، به شما ارائه می‌کند. از آن گذشته تمام مراحل قانونی خرید خانه را نیز به نمایندگی از شما پشت سر می‌گذارد. به این ترتیب می‌توانید خریدی ساد، مطمئن و بدون دغدغه را در شهر ارواین تجربه کنید.

چگونگی خرید خانه در ارواین

14

Figure 2چگونگی خرید خانه در ارواین

بانک‌های آمریکا تحت شرایط خاصی به اتباع خارجی که قصد خرید خانه در این کشور را دارند، وام اعطا می‌کنند. برای اینکه مشمول دریافت وام شوید، باید امتیازهای لازم را کسب کنید. بخش عمده این امتیاز مربوط به آن است که بتوانید ثابت کنید پشتوانه مالی کافی برای پرداخت اقساط وام را دارید. معمولا با توجه به بهای ملک، درصدی وام به شما تعلق می‌گیرد. البته باید توجه داشته باشید که نرخ بهره وام بانکی برای اتباع خارجی در آمریکا نسبتا بالاست. به علاوه اینکه مراحل اداری و احراز صلاحیت متقاضی دریافت وام چیزی در حدود یک ماه به طول می‌انجامد. اگر نیاز به دریافت وام برای خرید خانه در ارواین ندارید، ظرف 10 روز می‌توانید خانه مد نظر خود را تهیه کنید. البته مشروط بر آنکه از راهنمایی‌های یک مشاور املاک حرفه‌ای در کنار خود بهره ببرید.

روی‌هم‌رفته مراحل خرید خانه در ارواین را می‌توان در 11 گام زیر خلاصه کرد:

  • مرحله اول: انتخاب مشاور املاک حرفه‌ای در ارواین   
  • مرحله دوم: مشخص کردن بودجه خرید خانه   
  • مرحله سوم: انتخاب محله مناسب برای خرید خانه
  • مرحله چهارم: جستجو در بین آگهی‌های فروش ملک و انتخاب گزینه مناسب
  • مرحله پنجم: اقدام برای دریافت امتیاز اعتباری لازم برای دریافت وام بانکی در صورت نیاز
  • مرحله ششم: مذاکره با فروشنده برای دستیابی به توافق بر سر قیمت معامله
  • مرحله هفتم: تنظیم قرارداد خرید خانه به همراه ذکر تمام شرایط
  • مرحله هشتم: طی کردن فرآیند قانونی برای اطمینان از درستی معامله 
  • مرحله نهم: دریافت وام بانکی
  • مرحله دهم: ثبت رسمی قرارداد و پرداخت هزینه خرید به فروشنده 
  • مرحله یازدهم: پرداخت مالیات و سایر هزینه‌های انتقال مالکیت خانه  

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در ارواین

بازار ملک در شهر ارواین از ثبات نسبی برخوردار است. دلیل اصلی این موضوع جمعیت کم ساکن در این شهر است که باعث می‌شود همواره تعادل بین عرضه و تقاضا حاکم باشد. شما برای خرید خانه در ارواین باید ابتدا بودجه خود را به‌صورت تقریبی مشخص کنید. سپس می‌توانید نوع خانه مد نظر خود را بین منازل ویلایی یا آپارتمانی مشخص کنید. در حال حاضر میانگین قیمت آپارتمان دو خوابه در شهر ارواین چیزی در حدود 1.3 میلیون دلار است. نرخ اجاره بها نیز برای آپارتمان دو خوابه به طور میانگین برابر 2500 دلار در ماه است.

دو شهر دیگر‌ آمریکا که ایرانیان بیشتری در آن‌ها زندگی می‌کنند، لس آنجلس و سن دیگو هستند. توصیه می‌کنیم که حتما درباره متوسط نرخ مسکن در این دو شهر نیز تحقیق کنید. متوجه خواهید شد که قیمت‌ها در ارواین به‌مراتب مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

بهترین محله‌های ارواین برای زندگی

15

Figure 3بهترین محله‌های ارواین برای زندگی

یکی از نکات مهم درباره معماری ارواین آن است که محله‌ای مختلف این شهر با فاصله از یکدیگر قرار دارند. کم بودن تراکم جمعیت در ارواین باعث شده است که چنین معماری برای سکونت در این شهر انتخاب شود. طبیعی است که در هر شهری محله‌های مختلفی وجود داشته باشند و برخی از این محله‌ها در مقایسه با سایرین گزینه‌های بهتری برای سکونت باشند. از جمله بهترین محله‌های ارواین برای خرید خانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Northwood
  • Oak Creek
  • University Park
  • Westpark
  • Woodbridge

با انتخاب مشاور املاک ایرانی حرفه‌ای در ارواین می‌توانید بهترین خانه را در این شهر تهیه کنید و اقامت در یکی از بهترین شهرهای کشور آمریکا را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان بیاورید.

منبع: www.IranianRealtor.org

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها