روبیک دات آی آر؛ بزرگترین مرجع خرید انواع مکعب روبیک

کد خبر: 1206024
روبیک دات آی آر؛ بزرگترین مرجع خرید انواع مکعب روبیک

مکعب روبیک به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سرگرمی و فکری در سراسر جهان شناخته شده است. امکانات و آپشن‌های مکعب روبیک به حدی است که باعث ارتقاء ذهنی و بهبود عمل‌کرد مغز می‌شود. فروشگاه اینترنتی روبیک دات آی آر علاوه بر عرضه جدیدترین انواع مکعب روبیک، دوره‌های آموزش حل مکعب روبیک حرفه‌ای را در اختیار علاقمندان قرار داده است تا از این طریق مخاطبان با ترفندهای به روزتری آشنا شوند. در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر با انواع جدیدترین برندهای مکعب روبیک در فروشگاه اینترنتی روبیک دات آی آر آشنا شوید.

جدیدترین برندهای مکعب روبیک در فروشگاه روبیک دات آی ار کدامند؟

با توجه به استقبال بسیار زیاد متقاضیان برای خرید مکعب روبیک، در این بخش به جدیدترین برندهای موجود در فروشگاه روبیک دات آی آر اشاره می‌کنیم. گفتنی است که علاقمندان می‌توانند انواع مکعب روبیک حرفه‌ای را با قیمت بسیار بهینه و مقرون به صرفه از فروشگاه‌ اینترنتی روبیک دات آی آر تهیه کنند.

مکعب روبیک گنز  - GAN Cube

از جمله معروفترین برند مکعب روبیک که تمرکز خود را بر حل سرعتی مکعب روبیک گذاشته است، برند معروف گنز می‌باشد. معمولاً روبیک سرعتی دارای اهرم‌های روان است. در نتیجه چرخش اهرم‌ها را می‌توان با سرعت بیشتری انجام داد. برند گنز در مسابقات جهانی حرف اول را می‌زند و به عنوان قهرمان مسابقات جهانی مکعب روبیک شناخته شده است. در میان انواع مکعب روبیک، مکعب روبیک ۳ در ۳ سرعتی بسیار رایج است. طراحی و تولید سایر انواع مکعب روبیک سرعتی با برند گنز در فروشگاه روبیک دات آی آر در دسترس علاقمندان است.

مکعب روبیک کای وای - QIYI

از دیگر برندهای مطرح و روز دنیا مکعب روبیک کای وای است. از جمله ویژگی‌های برند کای وای می‌توان به دوام، استحکام بالا، گردش اهرم‌های سریع و قیمت مناسب اشاره کرد. البته این نوع مکعب روبیک هم جزء روبیک‌های سرعتی محسوب می‌شود. شما می‌توانید مکعب روبیک کای وای را با قیمت بسیار مقرون به صرفه از فروشگاه روبیک دات آی آر تهیه کنید. کالکشن مکعب روبیک کای وای بسیار متنوع بوده و در مدل‌های مختلف عرضه می‌شود.

مکعب روبیک کای وای - QIYI

مکعب روبیک مویو - MOYU

از دیگر تولید کننده‌های مکعب روبیک می‌توان از شرکت مویو نام برد. تنوع محصولات این شرکت از مکعب روبیک‌های سرعتی و مسابقاتی گرفته تا انواع مکعب روبیک کلکسیونی به حدی است که طرفداران پروپاقرص بسیاری در سطح جهان دارد. روبیک  حجمی، روبیک مثلثی، روبیک هرمی، روبیک دو در دو سرعتی، روبیک ۴ در ۴ حرفه‌ای و بسیاری دیگر از مدل‌ها در کالکشن روبیک مویو وجود دارد. یکی از امتیازهای ویژه محصولات مویو بکارگیری فناوری مگلو برای مکعب روبیک ۳ در ۳ و سایر انواع مدل‌های روبیک است.

مکعب روبیک یوکسین - YUXIN

کیفیت بسیار بالا، مرغوبیت همراه با مناسب بودن قیمت مکعب روبیک جزء ویژگی‌های برند یوکسین است. اگر می‌خواهید از یک محصول ساده و کاربردی با هزینه کم برخوردار شوید، خرید مکعب روبیک یوکسین، بهترین گزینه است. طراحی روبیک‌های بزرگ جزء شاخصه‌های ممتاز تولیدات این شرکت محسوب می‌شود. شما می‌توانید بنا بر سطح هوشی خود از اندازه‌های گوناگون انواع مکعب روبیک حرفه‌ای یوکسین استفاده کنید. تنوع در رنگ‌بندی، انعطاف‌پذیری مهره‌ها، طراحی ارگونومیک و همچنین افزایش مقاومت مهره‌ها از جمله ویژگی‌های انواع مکعب روبیک یوکسین محسوب می‌شود.

مکعب روبیک فانکسین - FANXIN

مکعب روبیک حرفه‌ای فانکسین مانند روبیک یوکسین از قیمت پایین ولی با کیفیت بالا برخوردار است. البته قیمت مکعب روبیک فانکسین تقریباً در مقایسه با سایر انواع روبیک مناسب‌تر است. می‌توان گفت طراحی تولیدات شرکت فانکسین از نظر شکل و فرم بسیار خاص هستند. شما می‌توانید هر نوع مدل و فرم متفاوتی را در میان محصولات فانکسین پیدا کنید. به همین جهت معمولاً سلیقه‌های خاص به دنبال خرید مکعب روبیک فانکسین هستند. اگر تمایل به جمع آوری کلکسیونی روبیک حرفه‌ای دارید، حتماً از کالکشن برند فانکسین دیدن کنید.

مکعب روبیک فانکسین - FANXIN

مکعب روبیک لن لن - LANLAN

طراحی‌های متنوع این نوع مکعب روبیک مانند برند فانکسین، آن را از سایر برندها متمایز کرده است. این تمایز به دلیل تولید مدل‌های مدرن و نوین انواع مکعب روبیک است. آنچه که مکعب روبیک لن لن را از سایر محصولات بازی و سرگرمی متمایز می‌کند، متغیر بودن شکل و فرم آن است. قیمت مکعب روبیک لن لن با توجه به انواع مدل‌ها، متغیر است. اگر به دنبال تنوع در خرید مکعب روبیک‌های خاص و نایاب هستید، روبیک‌های فانتزی این شرکت را از دست ندهید.

مکعب روبیک شنگ شو - SHWNGSHOU

شنگ شو از جمله قدیمی‌ترین برندهای مکعب روبیک است. در‌واقع شرکت شنگ شو سابقه بسیار طولانی در تولید و عرضه انواع مکعب روبیک دارد. قیمت مکعب روبیک شنگ شو در قیاس با سایر مدل‌ها مناسب‌تر و بهینه‌تر است. طراحی و تولید مکعب روبیک شنگ شو غالباً دارای فرم ساده و کلاسیک هستند. اغلب افرادی که تازه تمایل به بازی مکعب روبیک پیدا کرده‌اند بیشتر تمایل به خرید روبیک شنگ شو دارند. چرا که فرم ساده مکعب روبیک شنگ شو غالباً بدون چالش‌های سختگیرانه تولید می شود.

اهمیت خرید برند مکعب روبیک چیست ؟

بازی مکعب روبیک ۴ در۴ یا ۲ در ۲ و به طور کلی تمامی بازی‌های فکری به دلیل بالا بردن قدرت یادگیری بسیار حائز اهمیت هستند. حل کردن مکعب روبیک هرمی، مکعب روبیک حرفه‌ای و سایر انواع روبیک‌ها نیز از آن دسته بازی‌هایی است که باعث قدرت تمرکز، قدرت تجسم فضای سه بعدی، بهبود در تصمیم‌گیری، سرعت عمل و همچنین افزایش حافظه می‌شود. به همین دلیل خرید مکعب روبیک حرفه‌ای برای تمامی افراد از کوچک و بزرگ بسیار توصیه می‌شود.

اهمیت شرکت در دوره‌های آموزش حل مکعب روبیک چیست؟

 شرکت در دوره‌های آموزش حل مکعب روبیک این امکان را به شما می‌دهد تا با فرایند حل مکعب روبیک آشنا شوید. اجرای متفاوت برای حل انواع مکعب روبیک فرصت خوبی است تا مهارت‌های خود را محک بزنید. شرکت در مسابقه‌های مختلف، بالا بردن توانایی حل مکعب روبیک در مدت زمان کوتاه با ترفندها و تکنیک‌های جدید از جمله ویژگی‌های دوره‌های آموزش حل مکعب روبیک محسوب می‌شود.

آموزش ویدیویی مکعب روبیک

آموزش ترفندها و تکنیک‌ها برای حل مکعب روبیک، اصلی‌ترین شاخصه این بازی فکری است. در‌واقع بدون آموزش به راحتی نمی‌توانید از حل این بازی ذهنی برآیید. در نتیجه توصیه ما به شما شرکت در دوره ‌های آموزش حل مکعب روبیک است.

آموزش ویدیویی مکعب روبیک

دوره‌های آموزشی مکعب روبیک حرفه‌ای در فروشگاه اینترنتی روبیک دات آی آر به صورت ویدیویی با بهترین استادان حرفه‌ای در دسترس تمامی علاقمندان است. دوره‌های آموزشی مکعب روبیک به شرح زیر است:

• آموزش حل مکعب روبیک با یک دست

• آموزش حل مکعب روبیک سرعتی

• آموزش حل مکعب روبیک با چشمان بسته

• آموزش حل مکعب روبیک فقط در چند دقیقه

• آموزش حل مکعب روبیک حرفه‌ای

• آموزش حل مکعب روبیک هرمی با ترفند های ساده

• آموزش حل مکعب روبیک استاندارد با فرمول

• سایر آموزشهای انواع مکعب روبیک حرفه‌ای

خدمات فروشگاه روبیک دات آی آر

فروشگاه روبیک دات آی آر با هدف جلب رضایت مشتریان بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات خود را برای خرید آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد.

• مشاوره قبل از خرید برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مکعب روبیک حرفه‌ای

• عرضه جدیدترین انواع مکعب روبیک با بهترین کیفیت

• عرضه جدیدترین و تازه‌ترین برندهای روبیک

• عرضه بهترین انواع مکعب روبیک حرفه‌ای با طراحی ارگونومیک و رنگ بندی متنوع

• عرضه دوره‌های آموزشی ویدیویی، آموزش حرفه‌ای حل انواع روبیک با متدهای روز دنیا زیر نظر بهترین استادان پیشرفته

• برخورداری از خدمات پس از فروش جهت جلب اطمینان مشتری

• تضمین بهترین قیمت بازار برای خرید انواع مکعب روبیک

• امکان خرید آنلاین و ارسال محصول در سریع‌ترین زمان ممکن

مشاوره خرید برند مکعب روبیک از سوی فروشگاه اینترنتی روبیک دات آی آر

فروشگاه روبیک دات آری تمامی مشاوره‌های لازم را در خصوص خرید روبیک، قیمت مکعب روبیک، امکانات، ویژگی‌ها و موارد مرتبط به آن را قبل از ارسال به مشتریان می‌دهد. علاوه بر آن اگر چنانچه تمایل به شرکت در آموزش‌های ویدیویی مکعب روبیک را دارید. ما آموزش‌های متنوعی را برای حل مکعب روبیک در اختیارتان قرار خواهیم داد. ثبت نام برای شرکت در دوره‌های آموزشی مکعب روبیک از طریق سایت فروشگاه روبیک دات آی آر به راحتی امکان‌پذیر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید همین حالا با مشاوران ما در تماس باشید.

قیمت مکعب روبیک چقدر است؟

قیمت مکعب روبیک بسیار بهینه و مقرون به صرفه است. شما می‌توانید انواع مکعب روبیک را از معتبرترین فروشگاه روبیک تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت روبیک، خرید آنلاین مکعب روبیک را انتخاب کنید. در نتیجه با سپری کردن کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به تمامی قیمت مکعب روبیک دسترسی داشته باشید. اطلاع از جزئیات و مشخصات انواع مکعب روبیک حرفه‌ای و مکعب روبیک هرمی، ارسال سریع محصول و همچنین مقایسه قیمت‌ها از جمله ویژگی‌های خرید آنلاین مکعب روبیک محسوب می‌شود.  شرکت در دوره‌های آموزشی مکعب روبیک حرفه‌ای از دیگر امکاناتی است که علاقمندان می‌توانند از آن بهره ببرند.

جمع‌بندی

قیمت ارزان، کیفیت عالی، طراحی خاص و ویژه تمام آن چیزی است که باعث بالا رفتن فروش انواع مکعب روبیک حرفه‌ای شده است. شما به راحتی می‌توانید در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی روبیک دات آی آر چرخی بزنید و به راحتی از قیمت برند مکعب روبیک مثلثی مطلع شوید. منتهای مراتب توجه داشته باشید که حتماً از فروشگاه روبیک محصول را تهیه کنید که دارای مکعب روبیک حرفه‌ای اصل هستند. این وسیله سرگرم کننده فکری در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی روبیک دات آی آر با خدمات و اجناس گسترده عرضه می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها