گزارش نبض بازار از عملکرد ۹ ماهه بانک گردشگری:

افزایش درآمد ۶ هزار میلیاردی بانک گردشگری

کد خبر: 1207862

بانک گردشگری از تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری‌ها در ۹ ماهه ابتدایی سال حدودا ۶ هزار میلیارد تومان به نسبت مدت مشابه سال قبل درآمد بیشتری کسب کرده است.

افزایش درآمد ۶ هزار میلیاردی بانک گردشگری
 

به گزارش نبض بازار، مبلغ ۱۱۸۳۷ میلیارد تومان درآمد بانک گردشگری از محل تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی در ۹ ماهه ابتدایی سال می‌باشد که این مبلغ در سال قبل ۵۹۲۸ میلیارد تومان بود که در سال جدید با افزایش حدودا ۶ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۱ به عدد ۱۱۸۳۷ میلیارد تومان رسیده و معادل ۶۶.۵۱ درصد افزایش داشته است.

سود ۴۰۷ درصدی از بانک گردشگری از معاملات ارزی

بانک گردشگری با نماد وگردش در بازار سرمایه شناخته می‌شود و با سرمایه ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومانی در ۹ ماهه ابتدایی سال ۴۸۸ میلیارد تومان سود محقق کرده است که سهم مبادلات و  معاملات ارزی در این سود معادل ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده این مبلغ به نسبت مدت مشابه سال قبل ۴۰۷ درصد افزایش داشته است همچنین این بانک مبلغ ۲۴۳ میلیارد تومان از بخش کارمزد درآمد کسب نموده است که این مبلغ در مدت مشابه سال قبل ۱۲۹ میلیارد تومان بود  افزایش درآمد بانک گردشگری از بخش کارمزد در سال جدید ۸۸ درصد افزایش داشته است.

سود جامع بانک گردشگری در ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۳۵ میلیارد تومان افزایش داشته است و به مبلغ ۴۸۸ میلیارد تومان رسیده این مبلغ در ۹ ماهه سال قبل ۳۵۲ میلیارد تومان بود و همچنین سود هر سهم وگردش ۳۸ درصد افزایش داشته و به ازای هر سهم ۳۲۵ ریال سود محقق نموده است.

افزایش ۲۳۲ درصدی جریان‌های نقدی در بانک گردشگری

جریان‌های نقدی حاصل از فعالیت‌ها و عملیات بانکی در بانک گردشکری به مبلغ ۱۸۸۱ میلیارد تومان در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ بوده و به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲۳۲ درصد افزایش داشته است.

 
 
 
 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها