تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی در تهران

کد خبر: 1208676
تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی در تهران

 

 

تعمیرگاه عباسی ، یکی از مراکز معتبر تعمیر خودروهای چینی در تهران است که خدمات خود را توسط کادری مجرب  و متشکل از تعمیرکاران ماهر ، متخصص و باتجربه ای ارائه می‌دهد که در زمینه‌ی عیب یابی و تعمیر این خودروها استاد بوده و تنها با یک بررسی ساده می توانند خرابی و آسیب های ایجاد شده در این نوع خودروها را تشخیص داده و در مدت زمان کوتاهی برطرف کنند.

از جمله خدماتی که توسط این مرکز ارائه می شود می توان به تعمیر گیربکس، موتور و جلوبندی خودروهای چینی اشاره نمود. 

استفاده از تجهیزات مدرن به تعمیرکاران این مرکز این امکان را می دهد تا به سرعت نقص های خودرو  را تشخیص داده و این خرابی ها را با تضمین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرند .  کادر فنی این مرکز دارای آموزش خوب، تجربه و دانش لازم برای اجرای باکیفیت تعمیرات اساسی با هر پیچیدگی است.  در دسترس بودن مداوم قطعات اصلی باعث کاهش زمان کار می شود.

این مرکز فنی و تخصصی به صاحبان خودروهای چینی کمک می کند تا خودرو خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعمیر کنند.  تعمیرکاران ماهر تعمیرگاه عباسی تعمیر و نگهداری سیستم های مختلف را با رعایت کامل مقررات و توصیه های خودروسازان انجام می دهند . همچنین تشخیص رایانه ای برای ارزیابی وضعیت دستگاه و بررسی های پیشگیرانه انجام می شود. در صورت وجود نقص، تعمیرکاران تعمیرات خودرو چینی در تهران را با نصب قطعات اصلی انجام می دهند. 

آنها می توانند به سرعت قطعات زیر را بازیابی کنند :

- انواع موتورهای بنزینی 

- گیربکس و سایر قطعات انتقال

- سیستم تعلیق، ترمزها و سایر اجزای شاسی

- سیم کشی استاندارد و تجهیزات الکتریکی

- فرمان و سایر قطعات

بطور کلی هیچ خودرویی با اجزا و تجهیزاتی ابدی و بدون خرابی وجود ندارد که بتواند برای چندین دهه بدون نقص کار کند. هر مکانیزمی با گذشت زمان از کار می افتد، پایانه ها اکسید می شوند، بلبرینگ ها خراب می شوند، فلز زنگ زده می شود ، همچنین نقایص کارخانه را نمی توان حذف کرد. عدم مراقبت از خودرو، رانندگی پرشتاب در جاده های پر از دست انداز فقط به فرآیندهای مخرب در قطعات خودرو سرعت می بخشد. علیرغم این واقعیت که صنعت خودروسازی چین با جهش به سمت آینده پیش می رود، اما خودروهای چینی نیز با چنین مشکلاتی روبرو هستند بنابراین آشنایی با یک تعمیرگاه مجاز که تعمیرات تخصصی خودروهای چینی را انجام می دهد برای صاحبان این گونه خودروها الزامیست.

کدام خودروهای چینی در تعمیرگاه عباسی تعمیر می شوند؟

بطور کلی تمام خودروهای چینی که در بازار ایران وجود دارند ، توسط تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی در تهران عیب یابی و تعمیر می شوند از جمله این خودروها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تعمیرگاه لیفان در تهران 

تعمیرگاه جک S5 در تهران

تعمیرگاه برلیانس در تهران 

تعمیر گاه خودرو چانگان در تهران

تعمیرگاه  جیلی در تهران

تعمیرگاه ام وی ام در تهران 

بنابراین در صورتی که متقاضی دریافت خدمات تخصصی خودرو چینی در تهران هستید و مایلید که تعمیر خودروی خود را توسط تعمیرکاران کاربلد و حرفه ای در این زمینه انجام دهید می توانید با تعمیرگاه عباسی تماس گرفته و تعمیر خودروی خود را با خیال راحت به نیروهای حرفه ای این مرکز تخصصی بسپارید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر خودرو در تعمیرگاه عباسی

1.    سرعت بالای کارهای تعمیراتی

با توجه به اینکه نیروهای تعمیرگاه عباسی از بین تعمیرکاران ماهر ، متخصص و آموزش دیده ای انتخاب می شوند که با تمام قطعات و قسمت های مختلف این نوع خودروها آشنایی کامل داشته و می‌توانند به سادگی خرابی و مشکلات این قطعات را تشخیص داده و برطرف کنند ، بنابراین سرعت کارهای تعمیراتی در این مرکز بسیار بالا بوده و تعمیرکاران در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات خودرو شما را برطرف می کنند.

2. استفاده از قطعات یدکی اصل خودرو

یکی دیگر از خدماتی که توسط تعمیرگاه عباسی ارائه می شود استفاده از قطعات یدکی اصل خودرو در صورت نیاز به تعویض قطعات است . این مرکز متعهد می شود در صورتی که خودروی شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد از قطعات یدکی اصل و اورجینال خودرو استفاده می کند.

3.    ارایه مشاوره رایگان برای نگهداری از خودرو

پس از تعمیرا و رفع خرابی ، تکنسین های تعمیرگاه عباسی ، راهکار های مفید برای افزایش طول عمر خودرو را ارئه می دهند . 

برای تعمیر انواع خودروهای سواری چینی ،با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید . 

۰۹۱۲۸۱۷۲۷۸۱

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها