دانلود فیلم انفرادی با بازی رضا عطاران و لینک مستقیم نیم بها رایگان

کد خبر: 1209883

دانلود فیلم انفرادی (Solitary) نام فیلمی در ژانر کمدی - اکشن به کارگردانی مسعود اطیابی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان است و در تابستان 1398 تهیه و تولید شده‌ است، سپس در 7 اردیبهشت 1401 در سینماهای سراسر کشور اکران شد. انفرادی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

دانلود فیلم انفرادی با بازی رضا عطاران و لینک مستقیم نیم بها رایگان

 

دانلود فیلم انفرادی (Solitary) نام فیلمی در ژانر کمدی - اکشن به کارگردانی مسعود اطیابی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان است و در تابستان 1398 تهیه و تولید شده‌ است، سپس در 7 اردیبهشت 1401 در سینماهای سراسر کشور اکران شد. انفرادی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

فیلم انفرادی قرار است که گیشه را بترکاند، اصلا با همین فرضیه اکران شده و در طول این فیلم کمدی هم دو سه ماشین (از نوع درب و داغان) در آن ترکانده می‌شود و برای فیلم هزینه شده چرا که سازندگان به فروش ده‌ها میلیارد تومانی آن ایمان دارند. فیلم بازگشت رضا عطاران است به سینما آن هم پس از دو سه سال و کارگردانش هم همانی است که «دینامیت» را ساخت و در ایام کرونا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ ایران را برای خودش رقم زد.

***********************

برای دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم و کیفیت عالی به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم انفرادی

***********************

بازیگران فیلم انفرادی:

مهدی هاشمی , رضا عطاران , احمد مهرانفر , برزو ارجمند , شقایق دهقان , سیروس همتی , امید روحانی , مهدی فقیه , شکیب شجره , مهسا طهماسبی

داستان فیلم انفرادی:

یک شرکت مالی و اعتباری که رئیسش اسدالله کرامت (برزو ارجمند) نام دارد به گفته مسئولان شرکت ورشکست شده‌است. کسانی که پول‌های خود را در این مؤسسه گذاشته‌اند در جلوی این مؤسسه شروع به اعتراض می‌کنند. این اتفاقات باعث می‌شود که سه نفر از همین طلبکاران به نام‌های امیر (مهدی هاشمی)، بهرام (احمد مهران فر) و جواد (رضا عطاران) بی خانمان شوند و با هم هم‌مسیر شوند که آنها را وارد اتفاقاتی می‌کند.

دانلود سریال رهایم کن (Set Me Free) در واقع نام سریالی عاشقانه، درام، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 است. فیلمنامه سریال رهایم کن را نیز سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی به سرپرستی مجید مولایی به نگارش درآورده‌‌اند. شهرام شاه حسینی که پیش از این تجربه ساخت می‌خواهم زنده بمانم را در نمایش خانگی داشت که با اقبال گسترده مخاطبان همراه بود حالا در یک تجربه متفاوت و جدید به سراغ داستانی رفته است که می‌تواند رگه‌های امیدوار کننده‌ای در خلق تصویر نمایش خانگی به شمار رود.

***********************

برای دانلود سریال رهایم کن (تمام قسمت ها کامل) به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال رهایم کن

************************

بازیگران سریال رهایم کن:

محسن تنابنده , هدا زین العابدین , هوتن شکیبا , مهدی حسینی نیا , بابک کریمی , مونا احمدی , مائده طهماسبی , شهرام قائدی , رابعه مدنی , آزاده صمدی , حسن معجونی , یوسف تیموری , سام نوری

خلاصه داستان سریال رهایم کن:

خلاصه داستان سریال رهایم کن از این قرار است: هاتف و حاتم دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم (پسر ارشد خانواده) دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند …

درباره سریال رهایم کن:

رهایم کن عنوان تازه‌ترین سریال شبکه خانگی است که پخش آن به یکباره و بدون اطلاع قبلی از صبح جمعه 29 بهمن ماه 1401 آغاز شد. این سریال تازه‌ترین تجربه کارگردانی شهرام شاه حسینی در عرصه شبکه خانگی است که در سکوت خبری جلوی دوربین رفت. در طول مدت زمان تولید این سریال هیچ خبر و عکسی از آن منتشر نشد و در ادامه نیز بدون اطلاع رسانی قبلی پخش خود را شروع کرد.

 

وبسایت سورن مووی سایتی مرجع با دسترسی آسان و کاربر پسند برای دانلود فیلم ایرانی و همچنین دانلود سریال خارجی با دوبله فارسی، زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی و بصورت نیم بهاء و در تنوع بسیار بالا است. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها