بهترین محصولات پاناسونیک در سال 2023

کد خبر: 1210568

بهترین محصولات پاناسونیک 2023، جدیدترین دستگاه های تولیدشده در این شرکت هستند که به قابلیت های جدید و کاربردی مجهز شده اند.

بهترین محصولات پاناسونیک در سال 2023

 

 

بهترین محصولات پاناسونیک 2023، جدیدترین دستگاه های تولیدشده در این شرکت هستند که به قابلیت های جدید و کاربردی مجهز شده اند. شرکت پاناسونیک در سال 1918 توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تاسیس شد و در ابتدا با نام ماتسوشیتا فعالیت می کرد. وی پس از جنگ جهانی دوم شرکت خود را توسعه داد و محصولات جدیدی مثل لوازم خانگی را وارد بازار کرد. پس از آن نمایندگی پاناسونیک در کشورهای مختلف تاسیس شد و تولیدات این برند در سطح جهان محبوب شدند.

امروزه پاناسونیک به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون، تجهیزات صوتی و تصویری و به ویژه انواع تلفن شناخته می شود. با توجه به این که تلویزیون ها و تلفن های این برند در کشور ما طرفداران زیادی دارند، در ادامه جدیدترین محصولات این شرکت در این دو حوزه را معرفی می کنیم. برای آشنایی با بهترین محصولات پاناسونیک 2023 با ما همراه باشید.

 

 

بهترین تلویزیون های پاناسونیک 2023

تلویزیون پاناسونیک  HX750

تلویزیون  HX750 پاناسونیک اگرچه در سال 2020 تولید و عرضه شد، اما مشخصات فنی قوی و مدرن آن موجب شد که در فهرست بهترین محصولات پاناسونیک 2023 هم جای داشته باشد. این تلویزیون طراحی بسیار جذابی دارد و به واسطه پنل مدرنش، از زاویه دید بسیار خوبی برخوردار است. پایه به صورت شاخه ای در دو طرف تلویزیون قرار می گیرند تا هیچ دردسری برای نصب دستگاه نداشته باشید. تلویزیون HX750 panasonic، تنها در اندازه های بزرگ یعنی 55,65,75 اینچی تولید و عرضه شده است. پردازنده 4 هسته ای، سرعت رفرش 60Hz، سیستم عامل اندروید، توان صوتی بیست وات کامل، قابلیت اتصال به وای فای   و بلوتوث، برخورداری از پورت های  HDMI3 و  USB2 و گیرنده داخلی هم دیگر ویژگی های این مدل هستند. این مدل یکی از پرفروش ترین مدل ها در نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک است و افراد زیادی متقاضی خرید آن هستند.

 

بهترین تلویزیون پاناسونیک 2023

تلویزیون  LZ 2000 پاناسونیک

به عنوان یکی دیگر از بهترین محصولات پاناسونیک 2023 باید به تلویزیون  LZ 2000 اشاره کنیم. این مدل به نمایشگر اولد مجهز شده و از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند؛ به دلیل ترکیب این دو ویژگی، تصاویری که در تلویزیون پاناسونیک  LZ 2000 مشاهده می شوند تا حد زیادی نزدیک به واقعیت هستند. نکته جالب در مورد این مدل این است که توان صوتی آن بسته به سایز تلویزیون، متفاوت است. به عنوان مثال تلویزیون های 55 اینچی  توان صوتی 150W  را ارائه می دهند و سایز 65 اینچ، دارای قدرت صوتی 160W  هستند. به عنوان بخشی از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به پردازنده  HCX Pro AI، سرعت رفرش 12Hz ، درگاه های  HDMI4 و  USB 3، قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای و بهره گیری از  HDMI2 اشاره کرد.

تلویزیون panasonic  HX650

در ادامه معرفی بهترین محصولات پاناسونیک 2023 باید به تلویزیون panasonic  HX650 اشاره کنیم که به پنل LED مجهز شده است. کیفیت تصویر 4K ویژگی قابل توجه در این مدل است که ارزش خرید آن را بالا برده است. پاناسونیک در طراحی این تلویزیون از ریموت کنترل HX650 هوشمند استفاده کرده تا کار کردن با آن ساده تر و دلپذیرتر شود. همچنین بد نیست بدانید که HX650 پاناسونیک یک تلویزیون هوشمند است و می توانید از قابلیت های اینترنت در آن بهره مند شوید. این مدل به پردازنده چهار هسته ای مجهز شده و از درگاه های  HDMI 3 و  USB2 هم برخوردار است. دستیار صوتی  Google Assistantهم قابلیت کاربردی دیگری است که می توانید استفاده های بسیاری از آن کنید.

بهترین تلفن های پاناسونیک 2023

بهترین تلفن پاناسونیک 2023

تلفن پاناسونیک KX-TG6811

یکی از دستگاه های درخشان در فهرست بهترین محصولات پاناسونیک 2023، تلفن KX-TG6811 است که البته طرفداران زیادی هم دارد. یکی از دلایل محبوبیت بالای این مدل در نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک، امکان ذخیره کردن تعداد زیادی مخاطب در حافظه آن است. داشتن برد بالاتر از 50 متر برای مکالمه داخلی و البته حدود 300 متر برای برد خارجی هم ویژگی دیگری است که تلفن پاناسونیک KX-TG6811 را به یک دستگاه کاربردی تبدیل کرده است. این مدل از نور سفید و شاسی NR بهره می برد تا صداهای مزاحم را حذف کند. داشتن قفل صفحه کیبورد و مد شب نیز در کنار قابلیت های دیگر این محصول، جالب توجه است.

تلفن Panasonic مدل KX-TG6821

تلفن مدل KX-TG6821 هم یکی از بهترین محصولات پاناسونیک 2023 است که طراحی آن در نگاه اول جلب توجه می کند. با وجود برخورداری این مدل از امکانات و قابلیت های مفید و کاربردی، قیمت مناسبی برای آن تعیین شده است. درواقع شما می توانید با مبلغ پایین، یک تلفن همه چیز تمام با امکانات رده بالا را خریداری کنید که چیزی از پرچمدارهای این برند کم ندارد.

پاناسونیک تلفن  KX-TG3811BX

آخرین دستگاهی که به عنوان بهترین محصولات پاناسونیک 2023 به شما معرفی می کنیم، تلفن  KX-TG3811BX است. این مدل ظاهری بسیار زیبا و ظریف دارد و می توان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد. امکانات و قابلیت های ارائه شده در این تلفن هم جالب توجه هستند و به خوبی نیاز کاربران را برطرف می کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها