معرفی آخرین مدل گوشی اپل

کد خبر: 1210898
معرفی آخرین مدل گوشی اپل

آیا شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که آخرین اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کنند؟ اگر پاسخ شما به این سوال بله است قطعا از رویدادهای هرساله اپل خبر دارید. کمپانی اپل هر سال در این رویداد باشکوه با رونمایی از آخرین مدل گوشی اپل همه را شگفت‌زده می‌کند. اگر می‌خواهید با آخرین مدل آیفون آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در ادامه جدیدترین گوشی اپل که با قابلیت‌های هیجان‌انگیزی مثل دوربین‌ ۴۸ مگاپیکسلی و سیستم‌ ارتباط ماهواره‌ای وارد بازار شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. در این نوشته ابتدا ویژگی‌های جدید و نوآورانه آخرین مدل آیفون را به شما معرفی کرده و سپس به سراغ بررسی مشخصات آخرین مدل آیفون ۲۰۲۲ می‌رویم. اگر به دنبال بررسی و خرید آیفون‌های نسل جدید هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

ویژگی‌های خاص آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس

برخی از ویژگی‌های جذاب آیفون‌های نسل ۱۴ برای اولین‌بار در تاریخ رونمایی می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا گوشی‌های اپل پرقدرت‌تر از گوشی‌های اندرویدی عمل‌ کنند:

  • قابلیت تشخیص تصادف: این ویژگی جالب نشان می‌دهد که اپل تا چه حد برای بهبود کیفیت زندگی کاربرانش تلاش می‌کند. با این ویژگی گوشی موبایل شما ۱۰ ثانیه پس از وقوع تصادف، به‌طورخودکار با اورژانس تماس می‌گیرد.
  • ارتباط ماهواره‌ای: در زلزله یا سوانح طبیعی، زمانی که آنتن تلفن‌های همراه قطع می‌شود، صاحبان موبایل‌های سری ۱۴ اپل می‌توانند با پیام‌های ماهواره‌ای، درخواست کمک کنند.
  • جزیره پویا: نوتیفیکیشن‌ها، پخش موسیقی و اعلان اتصال به شارژر در سری ۱۴ اپل در بخشی به نام جزیره پویا به نمایش در می‌آید که مدیریت و کارکردن با آن‌ها را بسیار آسان می‌کند.

تردیدی نیست که استفاده از این قابلیت‌های شگفت‌انگیز روی قیمت گوشی آیفون سری ۱۴ تاثیر بگذارد! قیمت جدیدترین گوشی اپل 2022 نسبت به نسل‌های قبلی گران‌تر است.

 

2

آیفون ۱۴ پرو مکس؛ بررسی جزئیات پرچمدار همه گوشی‌های اپل

آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از قدرتمند‌ترین موبایل‌هایی است که تا‌کنون وارد بازار شده‌اند. جنس بدنه آن از فولاد ضدزنگ ساخته شده و تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب سالم می‌ماند. رم ۶ گیگابایتی و پردازنده گرافیک ۵ هسته‌ای به بالارفتن کیفیت و سرعت پردازش در این آیفون کمک می‌کنند.

دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس؛ قدرت بالا حتی در شرایط نامناسب عکاسی

دوربین‌های اصلی آیفون ۱۴ پرو مکس شامل یک دوربین ۴۸ و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. طبق ادعای اپل، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ۶۵ درصد بزرگ‌تر از نمونه‌های قبلی است و با دیافراگمی f/۱.۷۸ در شرایط کم‌نور عملکرد خوبی دارد. به‌علاوه به کمک دوربین‌های دیگر، عکاسی ماکرو و زوم بهتری را در آیفون ۱۴ پرو مکس شاهد هستیم. فلاش این موبایل ۲ برابر قدرتمند‌تر از گوشی‌های قبلی است.

3

صفحه نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس؛ ۶.۷ اینچ با کیفیت بالا

روشنایی و عمق رنگ‌ها در صفحه نمایشگر آیفون ۱۴ پرومکس بسیار باکیفیت است. بازه روشنایی این صفحه نمایشگر از ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ نیت است که در مکان‌های بسیار پرنور تا ۲۰۰۰ نیت افزایش می‌یابد. رزولوشن تصویر آن هم ۱۲۹۰× ۲۷۹۶ مگاپیکسل است. این امکانات اجازه می‌دهند تا با خیالی راحت به تماشای فیلم یا انجام بازی بپردازید.

باتری آیفون ۱۴ پرو مکس؛ ۱۳ ساعت بدون نیاز به شارژ شدن

در ساخت این گوشی موبایل از چیپست بهینه‌ای به نام A16 Bionic استفاده شده است که با مصرف انرژی کمتر، میزان شارژدهی موبایل را بالاتر می‌برد. متوسط نگهداری شارژ این موبایل ۱۳ ساعت و ۳۹ دقیقه است. مدت‌ زمان شارژ شدن کامل باتری آیفون پرومکس ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه بوده و باتری آن موبایل بهتر از نمونه‌های دیگر سری ۱۴ و باعث تفاوت قیمت آیفون ۱۴ پرو و پرومکس شده است.

آیفون ۱۴ پرو؛ قدرتمند‌ترین گوشی اپل تا امروز

به گفته تیم کوک، مدیرعامل اپل، آیفون ۱۴ پرو نوآورانه‌ترین گوشی در میان سری پرو است. این لقب به‌خاطر صفحه نمایشگر واضح‌تر، چیپست قوی‌تر و دوربین پیشرفته‌تر به این گوشی موبایل داده شده است. سیستم‌عامل به‌کار‌رفته در آیفون چهارده پرو، ios 16  است و از تراشه اپل مدل A16 Bionic در ساخت آن استفاده شده. در ادامه با ویژگی‌های آیفون ۱۴ پرو بیشتر آشنا می‌شوید.

دوربین‌ آیفون ۱۴ پرو؛ دقت همراه با کیفیت

سیستم تصویر‌برداری آیفون ۱۴ پرو از سه دوربین پشتی و یک دوربین سلفی قدرتمند ساخته شده است. ویژگی هر کدام از این دوربین‌ها را در ادامه توضیح می‌دهیم:

  • دوربین عریض ۴۸ مگاپیکسلی: که به کمک لرزش‌گیر سنسور شیفت، لرزش‌های دست را می‌گیرد و تصویر شفاف‌ترین ثبت می‌کند.
  • دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی: که قابلیت زوم خودکار دارد.
  • دوربین تله فوتو: که زوم اپتیکال آن ۳ برابر قدرتمند‌تر از مدل‌های قبلی است و لرزش‌های دست در هنگام عکس‌گرفتن را خنثی می‌کند.
  • دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی: که تصاویر آن کیفیت بسیار بالاتر و حجم کمتری دارند.

گوشی‌های اپل همیشه به‌عنوان بهترین‌ها در زمینه تصویربرداری شناخته می‌شوند. برای مثال بهترین دوربین‌های ارائه شده در گوشی‌های هواوی تنها ۵۰ مگاپیکسل است.

صفحه‌نمایش همیشه روشن با عمق رنگی بسیار بالا

نرخ رفرش نمایشگر آیفون ۱۴ پرو، ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز است که باعث نمایش بهتر محتوای تصویری در این موبایل می‌شود. این نمایشگر در دنیای موبایل‌ها هیچ مشابهی ندارد و با استفاده از حالت «همیشه روشن» آن می‌توانید صفحه قفل، ویجت‌ها و تصاویر پس‌زمینه را به طور مداوم مشاهده کنید. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نیت است که باز هم یک مزیت رقابتی مهم در این آخرین مدل گوشی اپل به شمار می‌آید.

4

ظرفیت باتری آیفون پرو ۱۴؛ بدون نیاز به شارژ تا ۲۴ ساعت

بررسی‌های تخصصی سایت آمیتیس نشان می‌دهند که باتری آیفون ۱۴ پرو برای بازی، وب‌گردی و پخش ویدئو تا یک روز کامل دوام می‌آورد و نیازی به شارژ ندارد. به‌علاوه این گوشی موبایل در عرض نیم ساعت تا ۶۰ درصد و بعد از یک ساعت و چهل و پنج دقیقه به‌طورکامل شارژ می‌شود.

آمیتیس؛ مرجعی برای خرید گوشی آیفون اصل

در این نوشته در کنار شما به دنیای آیفون‌های نسل ۱۴ سفر کردیم و با دو مدل بسیار محبوب آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس آشنا شدیم. این دو گوشی موبایل از قدرتمندترین و سریع‌ترین نمونه‌هایی هستند که در حال حاضر در دنیا وجود دارند و قطعا نیاز‌های شما از یک گوشی موبایل را برطرف خواهند کرد.

اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید محصولات اپل اورجینال هستید، به سراغ سایت آمیتیس بروید. کلیه محصولات این فروشگاه از موبایل تا ساعت‌های هوشمند و لپ‌تاپ، با گارانتی اصالت محصول ارائه می‌شوند. به‌علاوه فروشگاه آمیتیس با قیمت‌هایی رقابتی و پشتیبانی مستمر، تجربه خوبی را از خرید محصولات اپل برای شما فراهم خواهد کرد. برای مشاهده بهترین گوشی‌های موبایل و تجهیزات الکترونیکی از سایت آمیتیس به آدرس amitis-group.com دیدن کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها