راهنمای خرید عروسک + (معرفی 8 تا از پرفروش­ترین عروسک­ها)

کد خبر: 1210955
راهنمای خرید عروسک + (معرفی 8 تا از پرفروش­ترین عروسک­ها)

 

 

راهنمای خرید عروسک + (معرفی 8 تا از پرفروش­ترین عروسک­ها)

عروسک­ها نقش کلیدی و پررنگی را در دنیای کودکان ایفا می­کنند. شاید تصور کنید که عروسک­ها از اهمیت خاصی برخوردار نیستند و صرفا اشیای بی جانی هستند که برای بازی ساخته شده­اند. اما در واقع عروسک­ها به دنیای کودکان روح می­بخشند و جهان کودکانه آن­ها را رنگی می­کنند. طبق آماری که از تحقیقات میدانی به دست آمده است کودکانی که در دوران کودکی خود با عروسک­ها ارتباط خوبی داشته­اند در آینده به لحاظ اجتماعی، صحبت کردن و حتی مادر یا پدر بودن، عملکرد بهتری داشته­اند. در واقع یادگیری زندگی اجتماعی و برقراری ارتباط ماهیتی است که از بطن کودکی در ذهن افراد ریشه می­دواند و پایه شخصیتی آن­ها را بنیان می­گذارد.

با این اوصاف خرید عروسک برای کودکان یک معقوله بسیار ساده و در عین حال حائز اهمیت است که والدین باید نسبت به آن توجه ویژه­ای به خرج دهند.

فواید بازی کردن با عروسک

نقش عروسک در زندگی کودکان بسیار عمیق است. شاید بزرگسالان از درک این موضوع عاجز باشند اما در حالت کلی این امکان وجود دارد که عروسک­ها بتوانند دنیای کودکان را زنده کنند و به زندگی آن­ها امید و نشاط ببخشند. بنابراین اگر به دنبال خرید عروسک ارزان قیمت و یا خرید عروسک خارجی و با کیفیت هستید، خوب است پیش از اقدام به خرید نسبت به فواید بازی کردن با عروسک آگاهی پیدا کنید.

ابتدا خوب است اشاره کنیم که مزایای خرید عروسک برای دختران و پسران می­تواند متفاوت باشد، اما به صورت کلی برخی از فاکتورها هستند که هر دو گروه دختر و پسر را شامل می­شوند.

پرورش مهارت­های حرکتی

بازی کردن به عروسک برای کودکان این خاصیت را به دنبال دارد که مهارت­های حرکتی­شان تقویت می­شود و عضلات و ماهیچه­ها به واسطه بازی با عروسک­ها تقویت می­شوند. حرکت اندام­ها، ماهیچه­های دست و پا، دوییدن، خندیدن و تمامی حرکاتی که در پی بازی با عروسک­ها دیده می­شوند، از نمونه مواردی هستند که سبب پرورش مهارت­های حرکتی می­شوند.

تقویت تصویرسازی در کودکان

خرید اینترنتی عروسک­های زیبا و ارزان خاصیت دیگری را هم با خود به دنبال دارد. همان­طور که می­دانید بازی کردن با عروسک­ها ملزم به تصویر سازی قوی است و درست زمانی که کودک یک عروسک را از سوی والدین دریافت می­کند، شروع عملیات تصویرسازی و ترغیب شدن به این کار صورت می­گیرد که به همین ترتیب قوه تخیل و مهارت تصویر سازی کودک ارتقا پیدا می­کند.

احساس همدلی

می­گویند اگر دختران نباشند، تمام عروسک­های دنیا یتیم خواهند شد. این یک اصل انکارناپذیر است؛ زمانی که کودکان تلاش می­کنند از عروسک خود مراقبت و نگهداری کنند، در حقیقت در حال آموزش برای آینده هستند تا یک انسان مهربان و دلسوز باشند و نسبت به اطرافیان خود بی تفاوت نباشند.

تقویت حس استقلال در کودک

خرید عروسک می­تواند کودک را به سمت مستقل شدن روانه کند. در واقع زمانی که کودک برای حمام بردن عروسک، بازی با او، غذا دادن، لباس پوشاندن و دیگر مسائل مربوط به او اقدام می­کند، مهارت­های زندگی را آموزش می­بیند و حس استقلال و چگونگی دستیابی به آن در کودک به وجود می­آید.

رشد اجتماعی و یادگیری مهارت برقراری ارتباط

کودکان به واسطه صحبت کردن با عروسک، تعامل رنگ­ها، وسایل، اشیا و هرآنچه که ارتباطات بین کودک و عروسک را به وجود می­آورد می­توانند رشد اجتماعی داشته باشند و در همین حین مهارت برقراری ارتباط را نیز بی­آموزند. معمولا کودکانی که با عروسک­های خود ارتباط خوبی دارند، در آینده با افراد در اجتماع نیز بهتر و راحت­تر ارتباط برقرار می­کنند.

شکل گرفتن احساس تعلق خاطر

بازی با عروسک یعنی نقش بازی کردن! یعنی مادر بودن، پدر بودن، دکتر یا پرستار بودن و هر هویتی که بتواند بازی کودکانه را پیش ببرد. این مورد می­تواند نقش اصلی کودکان را که به آن تعلق دارند را تعیین کند. به عنوان مثال یک دختر پس از مادر شدن در یک بازی می­فهمد که برای این نقش ساخته شده است.

راهنمای خرید عروسک | معرفی 8 مورد از بهترین و پرطرفدارترین عروسک‌های دنیای کودکانه

خرید اینترنتی عروسک­های زیبا و ارزان یا خرید عروسک خارجی، بهترین گزینه­هایی است که در حال حاضر افراد به دنبال آن­ها هستند. اما برای خرید عروسک ارزان قیمت و یا هر نوع عروسکی نیاز به یک راهنما دارید. لذا در ادامه می­خواهیم به معرفی 8 تا از بهترین عروسک­ها بپردازیم تا در خرید عروسک راهنمای والدین باشند.

پیش از معرفی بهتر است یادآوری کنیم که تفاوتی نمی­کند که کودک شما دختر است یا پسر، عروسک­هایی که می­خواهیم معرفی کنیم برای هر دو گروه مناسب هستند.

عروسک خرگوش آنجل

این عروسک یک عروسک پولیشی زیبا و با کیفیت است که برای تمام گروه­های سنی مناسب می­باشد. عروسک خرگوش آنجل پولیشی برای استفاده شخصی، هدیه و سیسمونی مناسب است و در رنگو تویز با دو رنگ آبی و صورتی موجود می­باشد.

 

 

 

عروسک خرگوش جیلی کت

یکی از پرطرفدارترین و زیباترین عروسک­های طرح خرگوش، عروسک خرگوشی جیلی کت است که در رنگ­های صورتی، طوسی و کرم موجود می­باشد.

 

 

عروسک پولیشی خرگوشی مدل فرانسوی

یکی دیگر از عروسک­های پولیشی رنگو تویز عروسک خرگوشی مدل فرانسوی است که در رنگ­های صورتی و طوسی موجود می­باشد.

 

 

عروسک آووکادو بالشتی طرح خرگوشی

ظاهر زیبا و بامزه این عروسک بی نظیر است. مطمئنیم که کودک شما عاشق این عروسک پولیشی خواهد شد. همان­طور که انتظار می­رود این عروسک تنها به رنگ سبز تولید می­شود.

 

 

عروسک پولیشی موز مدل کله حیوانات

الیاف ضد حساسیت این عروسک پولیشی آن را مناسب همه کودکان برای بازی و حتی خواب می­سازد.

عروسک آووکادو ایستاده بالشتی

اگر به دنبال خرید عروسک خارجی هستید، این عروسک به سبب پارچه نانو استفاده شو در تولید آن بهترین گزینه برای شما است.

عروسک خرس راس قرمز

یکی دیگر از عروسک­های با کیفیت و پولیشی رنگو تویز، عروسک خرس راس قرمز است که برای هدیه ولنتاین و سیسمونی مناسب است.

 

 

عروسک خرس نرم راه راه

این عروسک یکی از بامزه­ترین و خاص­ترین نوع عروسک­ها است که برای استفاده شخصی، هدیه دادن و سیسمونی بسیار مناسب است. تنها رنگ تولیدی و موجود آن در رنگو تویز قهوه­ای است.

رنگو تویز به عنوان فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده با کیفیت­ترین عروسک­ها و اسباب بازی­ها امیدوار است که مطالب مذکور مفید واقع شده باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها