تشک طبی خوشخواب

کد خبر: 1211152
تشک طبی خوشخواب

تشک خوشخواب برای همه افراد مناسب است نوع فنر و اسفنج به کار رفته در آن بر کیفیت نهایی تشک تاثیر بسزایی دارد. این تشک بسیار راحت می باشد و از طول عمر بالایی برخوردار است و تا سالیان طولانی می ‌توان از آن استفاده کرد.

انواع دیگری از تشک ‌های طبی وجود دارند که در ساختار آن‌ ها به جای فنر از یونولیت استفاده شده است و به تبع آن از قیمت پایین ‌تری برخوردار هستند و طول عمر کمتری دارند، ولی برای افرادی که از درد مفاصل یا عضلات رنج می ‌برند گزینه مناسبی می ‌باشد.

آشنایی با تشک طبی فنری خوشخواب:

تشک طبی فنری جزو آن دسته از تشک هایی بوده که در تولید آن از موادی نظیر: فنر، پارچه، فریم و اسفنج استفاده می شود. تشک های طبی فنری برای آن دسته از افرادی که دچار هیچ گونه درد های مفصلی نیستند گزینه مناسبی به شمار می روند. طول عمر این مدل تشک ها به مواد سازنده آنها بستگی دارد.

هر چقدر مواد به کار رفته در تولید تشک های طبی فنری کیفیت بالاتری داشته باشند، طول عمر بیشتری خواهند داشت. شما می توانید تشک های طبی فنری را در سایزهای تک نفره یا دو نفره با توجه به نیازتان از بازار خریداری نمایید. تشک طبی فنری، تعادل مناسبی از سفتی و انعطاف پذیری داشته و به همین خاطر با استفاده از آن می توان خواب پر از آرامشی را تجربه نمود.

تشک های طبی فنری از دوام و طول عمر بیشتری در مقایسه با مدل های دیگر برخوردار هستند. این مدل تشک ها از توانایی پخش یکسان فشار به نقاط مختلف بدن به هنگام خواب برخوردارند. با استفاده از این تشک می توان تعادل مناسبی از سفتی و نرمی را به هنگام خواب تجربه نمود.

 

تشک های فنرمتصل خوشخواب از فنرهای متصل (بونل) به هم تشکیل شده و نرمی مخصوص به خودشان را دارا هستند. از مهمترین ویژگی های تشک فنرمتصل خوشخواب می توان به انعطاف پذیری بالا و نرمی آن اشاره نمود. این تشک ها در ابعاد 90*200، 100*200، 120*200، 140*200، 160*200، 180*200، 200*200 در بازار به فروش می رسد.بهترین تشک های فنرمتصل خوشخواب شامل موارد زیر می باشد که به ویژگی های هر کدام از آنها به صورت جداگانه اشاره می کنیم.

تشک طبی فنری: تشک خوشخواب مدل طبی فنری (MEDICAL FLASTIC) دارای طبی فنری متصل است میزان سفتی – نرمی در آن H5 است. جنس پارچه در این تشک ژاکارد می باشد. ضخامت دیواره تشک ۲۴ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است.

تشک کامفورت: تشک خوشخواب مدل کامفورت (COMFORT) دارای فنری متصل است میزان سفتی – نرمی در آن H1 است. جنس پارچه در این تشک ژاکارد می باشد. ضخامت دیواره تشک ۲۱ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد و اسفنج است. مدل کامفورت دو رو است و لایه بندی مناسب برای کسانی ست که وزن کم دارند. نوع فنر در این تشک به صورت فنر متصل ( بونل ) و ضخامت فنر ۲٫۲mm بدون فریم دور است.

تشک آناهیتا: تشک خوشخواب مدل آناهیتا (ANAHITA) دارای فنری متصل است میزان سفتی – نرمی در آن H5 است. جنس پارچه در این تشک ژاکارد می باشد. ضخامت دیواره تشک ۲۴ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، و ریباند است.

مدل آناهیتا دو رو است و لایه بندی مناسب برای کسانی ست که وزن متوسط و سبک را به راحتی تحمل می کند. نوع فنر در این تشک به صورت فنر متصل (بونل) و ضخامت فنر ۲٫۲mm دارای فریم دور است. این تشک با فنر های متصل و دارای حالت ارتوپدیک می باشد.

تشک فرست کلاس: تشک خوشخواب مدل فرست کلاس(FIRST CLASS)  دارای طبی فنری متصل است میزان سفتی – نرمی در آن H6 است. جنس پارچه در این تشک ژاکارد می باشد. ضخامت دیواره تشک ۲۷ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج، تروباند، ریباند است.

مدل فرست کلاس دو رو است و لایه بندی مناسب برای تمام عموم جامعه است. نوع فنر در این تشک به صورت فنر متصل (بونل) و ضخامت فنر ۲٫۲mm دارای فریم دور است. این تشک با فنرهای متصل و پد دار بوده و دارای حالت ارتوپدیک بوده و مناسب وزن های بالا تا ۱۰۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند.

تشک های فنرمتصل:

از قدیمی ترین تشک های فنری نوع متصل آن بوده که از طراحی ویژه ای برخوردار است. طراحی این مدل تشک به گونه ای است که با هر بار جا به جایی، قسمت های دیگر تشک هم تحت تاثیر قرار می گیرد. این امر به دلیل وجود فنرهای به کار رفته در سراسر تشک اتفاق می افتد.

نمایندگی خوشخواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران (رویان خواب) نمایندگی خوشخواب در شرق تهران (نمایندگی تشک خوشخواب دلاوران، نمایندگی تشک خوشخواب رسالت) به مدیریت جناب آقای حسن جعفری، که از سال ۱۳۹۰ همکاری خود را با برند تشک خوشخواب آغاز کرده است.

2

عرضه و پخش انواع مدل های تشک خوشخواب؛ فنر منفصل (پاکتی)، فنر متصل و بدون فنر (طبی) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد. در بازار دلاوران تنها نمایندگی رسمی خوشخواب فروشگاه کالای خواب رویان می باشد که در انواع سایز های تشک خوشخواب یک نفره، تشک خوشخواب دو نفره، تشک خوشخواب طبی و تشک خوشخواب نوجوان را به فروش می رساند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها