همه چیز درباره چراغ خطی کرو یا رینگی (curve line)

کد خبر: 1211216
همه چیز درباره چراغ خطی کرو یا رینگی (curve line)

 

 

در نورپردازی مدرن امروز، استفاده از چراغ خطی محبوبیت فراوانی دارد زیرا با انتخاب این روش نورپردازی می‌توانید چراغ خطی را بر اساس ابعاد و شکل گالری، فروشگاه، اداره، ویلا و یا هر فضای مد نظر دیگری سفارشی‌سازی کنید. در این میان چراغ خطی کرو یا کرو لاین (curve line) جدیدترین مدل نور خطی است که دست معماران و طراحان را بیش از پیش در طراحی یک نورپردازی خلاقانه باز کرده است. پس اگر به دنبال یک نورپردازی حرفه‌ای و خاص هستید، لازم است تا با مشخصات و نکات مربوط به چراغ لاینر منحنی یا کرو آشنا شوید. در این مقاله به همه مشخصات مربوط به چراغ خطی curve (کرو لاین) پرداخته شده‌است.

 

 مشخصات کلی چراغ خطی

به صورت کلی چراغ خطی چراغی است که منبع نوری روشنایی آن در امتداد یک خط قرار گرفته‌باشد. در ابتدا این خطوط به صورت ممتد و مستقیم بودند اما با پیشرفت امکانات و تکنولوژی، اکنون می‌توان این خط نوری را به صورت منحنی و در انحناهای سفارشی نیز تولید کرد.

چراغ خطی ماژولار به صورت کلی از ماژول‌های متصل به هم برای روشنایی استفاده می‌کند. در چراغ خطی مدرن از جمله چراغ خطی اکووات، ماژول‌های استاندارد زاگا به کار رفته تا بدون افت نور و با تبادل گرمایی بسیار عالی، نور در همه جای چراغ به صورت یکسان پخش شود. حال در چراغ‌های نسل جدید از جمله چراغ خطی کرو نیز بدون استفاده از ریسه نوری و تنها با استفاده از این ماژول‌ها، روشنایی به صورت کامل تامین می‌شود. تا چند وقت پیش، استفاده از ماژول ال ای دی برای روشنایی چراغ خطی کرو عملا ممکن نبود زیرا ماژول‌ها محدودیت ابعاد داشته و بنابراین نمی‌شد تا با استفاده از ماژول‌های 28 سانتی‌متری خطی منحنی بدون ایجاد نقاط تیره داشت. اما در ادامه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت ماژول‌های کوچک از جمله ماژول 7 سانتی‌متری اوضاع متفاوت شد.

چراغ خطی curve (کرو):

چراغ خطی یا لاین کرو (Curve) ماژولار چراغی خطی است که در آن چینش ماژول‌های کوچک در کنار هم به گونه‌ای است که بدون ایجاد نقاط تاریک و روشن، چراغ به صورت یکپارچه روشن می‌شود. در واقع برای ساخت چراغ خطی کرو، با استفاده از این روش، تنها لازم است تا شکل قالب سفارشی، با استفاده از آلومینیوم ساخته و پرداخته شود تا چراغ خطی دقیقا مطابق با انحنای مورد نظر طراح یا معمار ساخته شود.

چگونه می‌توان چراغ خطی کرو (Curve) را سفارش داد؟

برای سفارش چراغ خطی رینگی دو راه متداول وجود دارد:

راه اول مخصوص طراحان و معمارانی است که میزان انحنای دقیق برای ایشان اهمیت دارد. در این حالت، طراح باید انحنای مورد نظر در چراغ خطی کرو را به عنوان یک کمان در نظر گرفته و قطر آن کمان را به همراه سایر ابعاد مورد نظر به تولیدکننده چراغ خطی اعلام کند. در این صورت قالب‌گیری و ساخت چراغ منحنی، دقیقا مطابق با ابعاد مورد نظر معمار خواهد بود.

روش دوم برای کسانی است که ابعاد دقیقی از انحناهای مورد نظر خود نداشته و بیشتر شکل انحنا و طرح کلی چراغ به همراه طول آن برای ایشان اهمیت دارد. در این روش فقط کافی است تا طول و عرض کلی چراغ به تولید کننده اعلام شود. کارشناسان فنی در این صورت پس از اطلاع از ابعاد کلی، چراغ خطی کرو را طراحی کرده و ابعاد پیشنهادی را اعلام می‌کنند.

هر دو این روش‌ها بیانگر این هستند که شما می‌توانید چراغ خطی را دقیقا منطبق بر نیاز فضای خود سفارشی سازی کنید و از روشنایی آن در فضا لذت ببرید.

چراغ خطی کرو یا رینگی اکووات:

چراغ خطی کرو یا رینگی اکووات در انواع طرح‌ها و شکل‌های سفارشی ساخته می‌شود. نور این چراغ‌ها با استفاده از ماژول‌های استاندارد زاگا و چیپ Osram تامین شده تا علاوه بر زیبایی و منحصر به فردی شکل چراغ، پرنور هم باشد، علاوه بر این شاخص نمود رنگ بالای نور چراغ خطی کرو اکووات (CRI>95) باعث می‌شود تا در فصاهای مختلف، رنگ واقعی و شفاف دکوراسیون شما دیده شود.تمامی چراغ‌های خطی اکووات از جمله چراغ لاین کرو، همراه با 5 سال ضمانت تعویض بی قید و شرط ارائه می‌شوند.

شما می‌توانید برای سفارش چراغ رینگی اکووات در انواع طرح‌ها و شکل‌های سفارشی، از طریق تماس تلفنی با شماره 58642-021 و یا ارتباط آنلاین با مشاوران فنی اکووات، در ارتباط باشید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها