مجسمه برنجی حیوانات | مجسمه برنجی کوچک | بازرگانی شاهمرادی

کد خبر: 1211516
مجسمه برنجی حیوانات | مجسمه برنجی کوچک |  بازرگانی شاهمرادی

 

مجسمه برنجی اسب – فیل – خرگوش – پلنگ – شیر – ببر- برنزی  بازرگانی شاهمرادی را در گوشه گوشۀ خانه ‌تان قرار دهید، تا در نهایت، بهترین مکان را برای آن بیابید. تندیس ‌های نیم‌ تنه به سبک مینیمال نیز ساخته می‌ شود؛ تفاوت این تندیس ‌ها با تندیس ‌های کلاسیک نیم ‌تنه در ریزه‌ کاری هایشان است. در تندیس ‌های کلاسیک، عضله ‌های بدن با دقت و ظرافت ترسیم شده ‌اند؛ اما مجسمه‌ های مینیمال، چنین نیستند.

استفاده از مجسمه ‌های زن ساخته دست و قلم کاری شده  در دکوراسیون مجسمه ‌های زن، فضا را لطیف ‌تر می کند؛ از این رو، برای فضاهای خشن نیز بسیار مناسب است. مجسمه‌ های فلزی ، مسی ، برنجی ، برنزی ظاهری کاملاً متفاوت از مجسمه ‌های سنگی دارند. مس، محبوب ‌ترین فلز در ساخت مجسمه‌ است. جزئیاتی که روی مجسمه‌ های فلزی نقش می‌ بندد، متفاوت از جزئیات مجسمه‌ های سنگی است.

مجسمه ‌های حیوانات کوچک ، سبک کلاسیک را وارد دکوراسیون منزلتان می کنند. این پسربچه ‌های بالدار، در انجیل، مقدس محسوب شده ‌اند؛ زیرا در محضر خداوند هستند. تندیس‌ این پسربچه ‌های آسمانی در دوره ‌های تاریخی مختلف، محبوب و پرطرفدار بوده ‌اند و همچنان در دکوراسیون خانه به کار می ‌روند. درست است که اصولاً مجسمه‌ها را بر حسب سلیقه و احساس خوبی که به آنها داریم خریدای می‌کنیم اما فراموش نکنید که آنها یکی از عناصر مهم ایجاد تعادل در فضا هستند. استفاده از مجسمه های کلاسیک در طراحی دکوراسیون برای مکان‌ های شلوغ، مجسمه ‌هایی با رنگ خنثی انتخاب کنید. مجسمه‌ های کلاسیک از دیرباز تاکنون، پرطرفدار و جذاب بوده ‌اند.  آنها می‌توانند به عنوان یک نقطه کانونی عمل کرده و جذابیت بصری بالایی ایجاد کنند. می‌توانید آنها را در فضاهایی مثل راهرو، پاگرد و لابی قرار داده تا جلوه ویژه‌ای به این محیط‌های خالی بخشیده و به آنها هویت دهید.

اگر می خواهید برای دکوراسیون خانه‌ تان مجسمۀ کلاسیک انتخاب کنید، به شما توصیه می‌ کنیم که سایز بزرگ آن را انتخاب کنید، چرا که هم توجه ‌ها را به سوی خود جلب می ‌کند و هم، چون ستاره‌ ای در قلب خانه ‌تان می ‌درخشد.

انوع مجسمه‌ ها برای دکوراسیون منزل برای دکوراسیون منزل استفاده کنید، خیلی مهم است که جنس و متریال مجسمه‌ها با سبک دکوراسیون هماهنگ باشد. مثلاً مجسمه‌های فولادی و برنزی که اتفاقا بسیار هم پر فروش هستند برای دکوراسیون مدرن و مینیمال گزینه‌های مناسبی هستند و انواع مجسمه چوبی برای میزهای تلویزیون چوبی و دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است. این هماهنگی باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون فضای داخلی می‌شود. باید بگوییم که گزینه‌ های بسیار زیادی را پیش رو دارید. هم می توانید در سراسر خانه از یک سبک مجسمه استفاده کنید و هم می ‌توانید سبک ‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید. برای مثال می‌ توانید مجسمه ‌های کلاسیک را در کنار مجسمه ‌های مدرن قرار دهید. برای هر سبک از دکوراسیون، سبکِ خاصی از مجسمه نیز وجود دارد

 

 

مجسمه دکوری برنجی بزرگ| مجسمه برنجی قیمت |  بازرگانی شاهمرادی

 

 

دکوری برنجی مجسمه دکوراتیو تلفیق هنر و صنعت می باشند. شاهمرادی داکوراتیو ممکن است کاربردی یا غیرکاربردی باشند و صرفا برای زیبایی استفاده شوند. این اجسام از جنس برنج و برنز و کریستال چوب و سنگ ، شیشه ،سرامیک ، شیشه و منسوجات و.. می باشند. برخی از اجسام دکوراتیو مثل کاغذ دیواری ثابت هستند و قابلیت جابه جایی ندارند .

توجه کنید که لزوما نباید مجسمه‌های بزرگ و عظیم خریداری کنید و هنر انتخاب یک مجسمه مناسب برای دکوراسیون منزل این نیست که مجسمه غول پیکری انتخاب کنید یا برعکس آنقدر ریز باشد که به چشم نیاید. بهتر است مجسمه‌های کوچک را به صورت چندتایی خریداری کرده و بچینید تا زیبایی چیدمان دو چندان شود.

باید مدلی انتخاب شود که از نظر سایز با میز تلویزیون، میزهای عسلی و دیگر قفسه‌های منزل هماهنگ باشد.  در واقع مجسمه باید تکمیل کننده‌ دکوراسیون باشد و انتخاب مجسمه‌های خیلی کوچک یا بسیار بزرگ باعث محقق نشدن این امر می‌شود پس حتما ابعاد مجسمه طوری انتخاب شود که کاملا فیت و مناسب مکانی باشد که قرار است در آن قرار گیرد.  ولی برخی دیگرمثل ظروف و آینه ومجسمه های کوچک  قابلیت جابه جایی دارند .

استفاده از مجسمه به نظر کارشناسان فنگ‌شویی  راهی برای ایجاد ثبات و امنیت در خانه یاد می‌باشد، قرار دادن مجسمه‌های سنگین در بخش‌هایی توصیه شده است ، که افراد خانه بیشترین زمان خود را در آن محل می‌گذرانند.

مجسمه های فیل در سراسر جهان محبوب هستند ! به خصوص در کشور های آسیای شرقی اگر شما بخواهید موفقیت در محیط خود انتشار دهید باید از نماد مجسمه فیل در منزل یا حکاکی تصویر فیل روی درب یا بخشی از دیوارها استفاده می شود.

 

تصویر مجسمه فیل روی درب خانه انرژی های محیط خانه را از انتشار انرژی منفی محفوظ می دارد.

 

بسیاری از صاحبان کسب و کار در آسیا ممکن است در ورودی ساختمان دو مجسمه فیل داشته باشند! این اعتقاد بر این است که ثبات و عقل را برای صاحب شرکت افراد داخل شرکت فراهم می کند و از این رو شرکت را از انرژی های مثبت برای جذب ثروت ایجاد می نماید. همچنین دو مجسمه کوچک فیل در سالن ورودی یک خانه خصوصی :

نماد فیل اغلب در فنگ شویی مورد استفاده قرار می گیرند ! تا انرژی بخش خاصی از خانه و موفقیت در محیط کار باشند. مجسمه های فیل در خانه می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا نمادی از

قدرت

خرد

حفاظت از خانه

باروری

و به طور کلی موفقیت

دانش

طول عمر

 موفقیت را در خانه به ارمغان می آورد.

نماد مجسمه فیل در فنگ شویی

بسیاری از متخصصان علم فنگ شویی معتقدند ! که فیل ها باید خرطوم رو به سمت بالا داشته باشند تا نشان دهنده رفاه، موفقیت و… باشند.

 

تندیس مجسمه فیل در فنگ شویی  با خرطوم رو به بالا یکی از نمادهای فنگ شویی است که :

 

نمایان گر دریافت خبرهای خوش است .اید پشت به در ورودی و رو به‌ داخل قرار گیرد .

تندیس مجسمه فیل در فنگ شویی با خرطوم آویزان و پایین یکی دیگر از نمادهای فنگ شویی  است که :

نشانگر دفاع و حمله است .

باید روی آن به سمت در ورودی باشد .

 

 

جا کلید نعل اسب بازرگانی شاهمرادی نماد موفقیت و خوش شانسی در خانه

استفاده از مجسمه  نعل اسب به عنوان محافظ و نماد موفقیت به قرن ها پیش باز می گردد. در اغلب کشورهای غربی و همچنین در هند، نعل اسب به عنوان نماد قدرت نیز، دارای تاریخچه ای طولانی است. بنابه فنگ شویی هند، نعل اسب یکی از محبوب ترین نشانه های محفاظت برای یک خانه است.

بسیاری از فرهنگ های جهان نیز بر این باورند که یک نعل اسب در بالای درب ورودی خوشبختی و خوش شانسی را برای خانه به ارمغان می آورد. بنابراین، از لحاظ اصول فنگ شویی خوب است که آن را در خانه تان داشته باشید. نعل اسب را بهتر است در جهت های شمال، غرب یا شمال غربی فضای خود نصب کنید.

 

مجسمه ماهی  برنجی و آکواریوم نشانی از ثروت و خوش شانسی در خانه

نماد ماهی از مدت های طولانی، نماد فراوانی و ثروت در فنگ شویی است. از آنجایی که این بزرگترین نشانه ثروت، خوشبختی و خوش شانسی در خانه است، باید برای افرادی که به دنبال شانس هستند، مناسب باشد. بنابراین میتوانید از ماهی های گونه های مختلف برای رسیدن به این هدف استفاده کنید. همچنین میتوانید با یک آکواریوم به زیبایی خانه تان بیافزایید.

مجسمه دکوری و تزیینی از اصلی ترین اجزاء دکوراسیون داخلی محسوب میشوند امکان ندارد که شما بخواهید خانه خود را دیزاین کنید و مجسمه در لیست اول خرید های شما نباشد.

در خرید مجسمه برنجی و برنزی بزرگ و کوچک ایرانی و هندی  اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که سبک ومدل خانه خود را در نظر بگیرید و سپس محل قرار گیری مجسمه خود را انتخاب کنید و ابعاد مجسمه ای که میخواهید رو بر اساس آن فضا تعیین کنید.

 اصولا سری مجسمه های 3 تایی از بهترین گزینه ها برای انتخاب هستند چرا که میتوانید به راحتی فرم و مدل چینش آنها را تغییر دهید و حتی با فاصه زیاد از هم و یا روی میز های مجزا قرار دهید و با هر سبک و سلیقه ای همخوانی دارند .

 

مجسمه برنجی عقاب سمبل پادشاهی قدرت و عدالت است و در همه فرهنگ ها از جایگاه خاصی برخوردار است و تا جاییکه حتی در برخی از فرهنگ ها عقاب را حیوانی مقدس و سایه خدا می دانند.

دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که پادشاهان سلجوقی هر گاه منطقه ای را فتح می کردند چادری برپا کرده و مجسمه یک عقاب را بر فراز آن قرار میدادند چرا که آن را سمبل قدرت میدانستند.

در افسانه‌های کهن چین چنین آمده است که مجسمه برنزی قورباغه ثروت که مقدار اندکی اکسیر جوانی از الهه غرب (سوانگ مو) دریافت می‌کند، اما این قورباغه حریص به مقدار کم راضی نشده و مابقی اکسیر را می‌دزدد. به این دلیل تنبیه می‌شود و برای آنکه نتواند بجهد به قورباغه سه پا مبدل و برای همیشه به ماه تبعید می‌گردد. بر این اساس قورباغه نماد اشتیاق و میل به دریافت پول، برکت و درآمد بیشتر شناخته‌شده که انرژی آن به هنگام گرفتگی ماه (خسوف) مضاعف می‌گردد. طرح سنتی تندیس قورباغه سه پا (یا وزغ سه پا) که با ذات حریص خود، همواره در انتظار ثروت بیشتر است، با سکه‌ای دردهان و نشسته بر تعداد بی‌شماری از سکه و شمش طلایی ساخته می‌شود. گاهی هم تاج بر سر دارد تا نمادی از اقتدار در جذب ثروت باشد. نقش باگوا و هفت ستاره قطب شمال بر پشت تندیس قورباغه نماد بازدارنده زیان مالی است .

 

 

نماد مجسمه گوزن شاخ دار نر و ماده برنجی و برنزی و خانواده گوزن ها گوزن و شاخ های آن همواره مورد توجه انسانها در طول تاریخ بوده است از این نماد برای تزیین خانه ها و کاخ ها،نشان بزرگی پادشاهان و رهبران  استفاده میشده .  این نماد یکی از زیباترین و کاربردی ترین عناصر دکوراتیو میباشد که تقریبا با تمام سبک ههای مدرن دکوراتیو هماهنگی دارد.شاخ های گوزن با حلال  ماه در ارتباط است هرجا که گوزن باشد آب نیز وجود دارد،بیشتر آثار هنری ارزنده دنیا از گوزن برای خلق اثر الهام گرفته اند، از نماد گوزن در زمینه دفنینه یابی و رمز نگاری محل گنج استفاده میشده است.تاریخچه اسرار آمیز پنهان پشت مجسمه گوزن سمبر در انتظار کشف شدن است

 

طرح و شکل مجسمه کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. تنها کافی است که شما از حضورش انرژی مثبت بگیرید و آن را دوست داشته باشید. با قرار دادن یک مجسمه فلزی در اتاق نشیمن می‌توانید از بروز حس ناامنی در میان اعضای خانواده پیشگیری کنید. درست است که اصولاً مجسمه‌ها را بر حسب سلیقه و احساس خوبی که به آنها داریم خریدای می‌کنیم اما فراموش نکنید که آنها یکی از عناصر مهم ایجاد تعادل در فضا هستند. آنها می‌توانند به عنوان یک نقطه کانونی عمل کرده و جذابیت بصری بالایی ایجاد کنند. می‌توانید آنها را در فضاهایی مثل راهرو، پاگرد و لابی قرار داده تا جلوه ویژه‌ای به این محیط‌های خالی بخشیده و به آنها هویت دهید

21

 

خرید و قیمت مجسمه برنجی | بازرگانی شاهمرادی

 

برای محاسبه قیمت دستسازه یا قیمت‌ گذاری هنرهای دستی نه تنها باید مواردی مثل هزینه‌ی مواد و وسایل و ابزاری که برای ساخت آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد،

بعلاوه‌ی وقت و زمان و انرژی که صرف درست کردن آنها می‌شود را در نظر بگیریم، خوبی خرید آنلاین مجسمه این است که می‌توانید تمامی مجسمه‌های موجود را از نظر رنگ، سایز، متریال ساخت و از همه مهم‌تر قیمت مجسمه بررسی‌ کرده و پس از انتخاب محصولی که با رنج قیمتی مدنظر شما هماهنگ است خریدتان را نهایی کنید. بلکه همچنین باید قیمتی بر روی آن تعیین شود که مشتریان، آن را بخرند. در طراحی دکوراسیون منزل مجسمه‌ها نقش مهمی دارند. می‌توان اسکار قدیمی‌ترین نوع دکوراتیو را به مجسمه‌ها تقدیم کرد که از اوایل پیدایش خانه‌های امروزی تا اکنون همواره از این عنصر جهت زیبایی بیشتر فضا استفاده می‌شود. البته استفاده درست و اصولی از مجسمه عاملی است که باعث جذابیت بیشتر فضا می‌شود

تازه، به این مسائل، افزایش همیشگی قیمت‌ها – به خصوص در این روزهای بازار – را هم اضافه کنید که قیمت مواد و وسایلی که برای درست کردن کاردستی‌ها می‌خریم ثابت نیستند و هر بار با افزایش قیمت آنها – که گاه حتی افزایش قابل ملاحظه‌ای است – مواجه می‌شویم.

گاهی اوقات، هزینه‌ای که با در نظر گرفتن تمامی عوامل، برای ساخت یک کاردستی تمام می‌شود با قیمت‌ای که از نظر مردم قابل پذیرش باشد، زیاد همخوانی ندارد.

22

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها