بهترین دفتر وکالت در استان البرز (شهر کرج)

کد خبر: 1211678

در زندگی شخصی همه افراد ممکن است اختلافاتی پیش بیاید و فرد را درگیر مشکلات حقوقی و کیفری کند، در این مرحله با انتخاب وکیل مناسب می توان به دعاوی به نفع خود پایان داد. رعایت اصول وکالت در هنگام تجارت یکی از تعهدات قانونی وکیل در قبال موکل می باشد.

بهترین دفتر وکالت در استان البرز (شهر کرج)

 

 

چگونه بهترین وکیل کرج و بهترین دفتر وکالت در کرج انتخاب کنیم؟

در زندگی شخصی همه افراد ممکن است اختلافاتی پیش بیاید و فرد را درگیر مشکلات حقوقی و کیفری کند، در این مرحله با انتخاب وکیل مناسب می توان به دعاوی به نفع خود پایان داد. رعایت اصول وکالت در هنگام تجارت یکی از تعهدات قانونی وکیل در قبال موکل می باشد.

همانطور که می دانیم یافتن بهترین وکیل و اثر بخشی خدمات حقوقی وی در روند رسیدگی به پرونده قضایی تاثیر بسزایی در روند رسیدگی به پرونده دارد. در شهرهای پرجمعیت از جمله کرج انتخاب وکیل خوب همیشه مشکل است و سوالی که پیش روی دست اندرکاران پرونده های حقوقی پیش می آید این است که چگونه وکیل کرج انتخاب کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوال تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تکلیف وکیل یا نماینده قانونی چیست؟

وکیل شخصی است که به موجب سندی مانند نامه اداری، وکالت نامه، سند محضری یا حتی اظهار شفاهی (مدرک ارائه شده) از طرف شخص دیگری، از اختیارات و وظایف و در حدود برخوردار است. در سند مذکور می تواند از طرف موکل خود عمل کند. بنابراین برای پاسخ به این سوال که چگونه وکیل کرج را انتخاب کنم؟ می توان گفت اگر وکیل در کرج بتواند وظایف ذکر شده را به نحو احسن انجام دهد، وکیل خوبی محسوب می شود.

قرارداد وکالت چگونه تنظیم می شود؟

وکالت صرفاً به معنای تبدیل شدن به وکیل شخص دیگری است. قرارداد وکیل باید در چارچوب قانون مدنی تنظیم شود و مغایر با نظم عمومی و اخلاق حسنه نباشد. وکالت بین موکل و وکیل در هر زمانی ممکن است فسخ شود. همچنین وکالت باید شامل اعمالی باشد که موکل شخصاً می تواند انجام دهد و انجام آنها مانع قانونی ندارد. وکیل باید برای امور محوله نیز اهلیت قانونی داشته باشد.

چگونه وکیل کرج انتخاب کنیم؟

چگونه وکیل کرج انتخاب کنیم؟اولین شرط انتخاب وکیل اعتباری خوب، احساس مسئولیت اوست; زیرا رابطه وکیل و موکل بر اساس اعتماد طرفین است. وکیل ممکن است از راه های قانونی که در قوانین می داند از موکل کلاهبرداری کند یا کار او را به تاخیر بیندازد. بنابراین وکیل کرج باید به گونه ای انتخاب شود که دارای اخلاق و امانت باشد.

پس مهمترین عامل در انتخاب وکیل کرج علاوه بر مسائل حقوقی و حسن شهرت، اعتمادی است که افراد مختلف به وکیل دارند. در زیر ملاک های دانستن نحوه انتخاب وکیل کرج را به شما می گوییم. این معیارها شامل موارد زیر است:

·حوزه تخصص

همه وکلا ممکن است بتوانند با توجه به آموزش و تجربه خود به هر نوع پرونده رسیدگی کنند، اما داشتن تخصص در موضوع می تواند برای موکل بسیار مؤثر و مفید باشد. بنابراین انتخاب وکیل کرج که در زمینه خاصی تخصص دارد یکی از راه های انتخاب وکیل مناسب است.

·زبان های گفتاری

ممکن است وکیل از شما بخواهد که جزئیات پرونده خود را با جزئیات شرح دهید. یک وکیل معمولاً هنگام نوشتن صورتحساب از یک کلمه قانونی یا فنی خاص استفاده می کند، بنابراین وکیل باید بتواند دامنه تمام کلمات تخصصی را درک کند و همچنین به شما بگوید که سخنان وکیل شما باید محکم و قاطع باشد تا بتوانید از آن دفاع کنید. حقوق شما در نزد مراجع قضایی

·تجربه

برای پاسخ به این سوال که چگونه وکیل کرج را انتخاب کنم؟ باید بگوییم که یک وکیل خوب باید تجربه زیادی در زمینه وکالت داشته باشد. یک وکیل با تجربه اطلاعات دقیق تری در مورد عواقب احتمالی یک روش معین یا روش های دیگر در روند پرونده می داند. همچنین با چندین سال سابقه، آگاهی بیشتری از محاکم و مراجع قضایی و روش کار آنها دارد.

·دسترسی

یکی از نکاتی که خیلی ها در انتخاب وکیل فراموش می کنند همین است. اگر پرونده موکل نیاز به پیگیری روزانه دارد و نیاز به تماس مداوم با وکیل دارید، بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که اغلب در دسترس باشد و بتواند به طور مرتب و در صورت امکان تلفنی پاسخگوی شما باشد.

اگر به دنبال نحوه انتخاب وکیل کرج هستید؟ شما باید بتوانید وکیلی پیدا کنید که در هر زمان بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. اگر محدودیت زمانی بسیار تنگ دارید، وکیلی را انتخاب کنید که همیشه در دسترس باشد.

·رسیدگی به مصلحت

بهترین وکیل باید همیشه بهترین منافع موکل خود را در نظر بگیرد. گاهی صلاح در سازش موکل است و گاهی صلاح در ادامه قضیه تا آخر. گاهی بهتر است برخی از دعاوی به هیچ وجه مطرح نشود تا مشتری وقت و هزینه خود را هدر ندهد و یا در بسیاری از موارد مصلحت اقتضا می کند که برخی از مطالبات به سرعت طرح شوند.

برای آشنایی با بهترین وکیل و پاسخ به این سوال که چگونه وکیل کرج انتخاب کنیم؟ شما می توانید با مجتمع حقوقی کرج با آدرس سایت www.Mirshah.com (دفتر وکالت میرشاه) رجوع کنید و آشنا شوید و با توجه به پرونده خود یک وکیل خوب کرج را انتخاب کنید.

چگونه یک وکیل کرج و دفتر وکالت مناسب پرونده خود انتخاب کنیم؟

چگونه یک وکیل کرج و دفتر وکالت مناسب پرونده خود انتخاب کنیم؟یکی از حقوق طبیعی آنها این است که موکلان به وکیل منتخب در زمینه حقوقی مربوطه اطمینان داشته باشند. از آنجایی که هزینه های احتمالی مشاوره حقوقی ممکن است بسیار زیاد باشد یا وکیل منتخب ممکن است فقط بخواهد در برخی موارد در زمینه های خاصی پیشرفت کند. بنابراین شناخت کامل وکیل خود برای موکل ضروری است تا بتواند مناسب ترین وکیل در کرج را انتخاب کند. بنابراین سوالات احتمالی که قبل از انتخاب وکیل کرج باید به آنها پاسخ داده شود عبارتند از:

در طول مشاوره اولیه، یک وکیل باید بتواند همه چیز را صادقانه بر اساس حقایق پرونده شما به شما بگوید. آیا وکیل قابل اعتماد و صادق است؟

اگر موکل بخواهد با وکیل ارتباط برقرار کند، وکیل چگونه با آنها ارتباط برقرار می کند؟

زمان پاسخگویی وکیل به موکلین چقدر است؟

هر وکیلی به طور همزمان به پرونده های مختلفی رسیدگی می کند و شاید پرونده شما برای او در اولویت نباشد. بنابراین، باید مطمئن شوید که وکیلی که با او قرارداد دارید می تواند به موقع با شما ارتباط برقرار کند.

حق الوکاله وکیل

قیمت و تعرفه انعقاد قرارداد بستگی به میزان تجربه وکیل و همچنین موضوع قرارداد دارد که هر چه قرارداد پیچیده و حساس تر باشد هزینه ها نیز بیشتر می شود. اصولاً حق الوکاله و حق الوکاله معمولاً در قرارداد وکالت و با توافق طرفین تعیین می شود، اما در صورت عدم توافق طرفین بر مبلغی، موکل حق الوکاله را با توجه به حق الوکاله پرداخت می کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها