پدر صد و یک فرزند چه کسی است ؟

کد خبر: 1212037
پدر صد و یک فرزند چه کسی است ؟

 

 

آدام مرادی نامی مطرح در حوزه ترید ارز دیجیتال و فارکس

آدام مرادی یکی از موفق ترین تریدرها و مدرسین در حوزه ارز دیجیتال و فارکس است. او بعد از گذراندن دوره های آموزشی ترید در بازارهای جهانی، وارد دنیای معاملات ارزهای دیجیتال شد و امروزه یکی از نامیان این حوزه می باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد موفقیت های این شخصیت معروف، ناکامی هایش در گذشته و همچنین فعالیت های بشردوستانه اش صحبت کنیم.

هدف ما از معرفی این شخصیت معروف، ترغیب و تشویق شما برای قدم برداشتن در مسیر تحقق بخشیدن به رویاهایتان است؛ چه بسا شما نیز روزی به ثروت دلخواه خود برسید و همانند آدام مرادی، با کمک به مناطق محروم، سبب تغییر زندگی یک هموطن شوید.

 

بدون شک کسب سودهای کلان در بازارهای ارزی خارجی کار هر کسی نیست؛ اگر کسی بتواند در این بازارها، سری در سرا دربیاورد، به قول گفتنی باید بگویم که کاری کرده است کارستان.

اما هیچ چیز محال نیست! شما نیز می توانید با گذراندن دوره های آموزشی و یادگیری مهارت های معاملاتی در این بازارهای جهانی به ثروت دست بیابید.

 

و اما کمی درباره آدام مرادی بدانیم

آدام مرادی هم اکنون در زمینه مجله نویسی، تجارت و آموزش ارزهای دیجیتال و فارکس فعالیت می کند. او با برگزاری دوره های آموزشی تجارت در بازار ارزهای دیجیتال در نظر دارد، به افراد تازه کار کمک کند تا با دانش کافی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده و به سودهای مناسبی برسند.

 

آدام در این چند سال، بر اساس تجربیات و رویدادهای بازار ارز خارجی و با استناد بر شکست ها و موفقیت های خود ، روش های معاملاتی جدیدی را برای کسب سود بیشتر ابداع کرده است.

تمامی این تکنیک ها را در دوره های آموزشی ترید ارزهای دیجیتال و فارکس در اختیار علاقه مندان به تجارت در این حوزه قرار می دهد.

 

نکته ای که لازم دانستم با شما در میان بگذارم این است، که تمای مبالغ دریافتی از این دوره صرف امور خیریه می گردد. آدام مرادی می گوید: من در ترید ارزهای دیجیتال و فارکس به اندازه کافی سود کردم و تمایل دارم تمامی مبالغ دریافتی این دوره را صرف پیشرفت همنوعان محروم کنم؛ به امید روزی که همه مردم به تک تک آرزوهایشان برسند.

 

فراموش نکنید برای ثروتمند شدن کافیست با کسب دانش و تجربه‌ی کافی، یک شغل پردرآمد برای خود دست و پا کنید.

 

 

 

 

دوره آموزشی ترید در بازار کریپتوکارنسی توسط آدام مرادی

آدام مرادی برای رسیدن به جایگاه کنونی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است؛ اما سخت کوشی او در نهایت باعث شد تا کسب و کارش را راه اندازی کند.

در حال حاضر آدام علاوه بر تجارت در بازارهای ارز دیجیتال، در سایت آواموز روش های ترید کردن را آموزش می دهد. این فرد یکی از تحلیلگران حرفه ای در زمینه ارزهای کریپتو است؛ شک نکنید شما نیز با شرکت در دوره های آموزشی ترید ارز دیجیتال جزء تریدرهای موفق این بازار خواهید شد.

آدام مرادی در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه UPM مالزی تحصیل کرده است و در حین تحصیل، دانش لازم برای ورود به حوزه ارز دیجیتال و فارکس و ترید در این بازارها را به دست آورد.

آدام مرادی در سال ۲۰۱۲ وارد بازار بورس وطلا شد، اما به دلیل نداشتن مهارت و تجربه کافی معاملات در این بازارها، تمامی سرمایه خود را از دست داد. پس از متحمل شدن چنین شکست بزرگی، برای یادگیری مهارت های معاملاتی بازار مالی به دانشگاه UPM مالزی رفت و تا سال 2020 در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرد.

او پس از فارغ التحصیلی از کالج و کسب مهارت های لازم برای ترید در بازار ارزهای دیجیتال، دوباره فعالیت خود را در بازار ارزهای خارجی شروع کرد و این بار به موفقیت های چشمگیری دست یافت.

به گفته خودش، موفقیت هایش در بازارهای کریپتو را مدیون تجربیات تلخ شکست و یادگیری مهارت های تریدری است؛ به همین دلیل او اقدام به راه اندازی وب سایت اوآموز کرد تا فوت و فن ترید در این بازارها را به مبتدیان آموزش دهد.

 

با سایت اوآموز بازارهای کریپتو را قورت دهید

آدام در وب سایت آواموز، دوره های آموزشی ترید در بازارهای فارکس و ارزهای دیجیتال را برگزار می کند و معتقد است که تنها راه رسیدن به سود در بازار کریپتو و فارکس، یادگیری روش صحیح تجارت در این بازار ارزهای خارجی است.

به عقیده آدام، مهم نیست در چه بازاری فعالیت می کنید؛‌ کلید موفقیت شما در هر بازاری تشخیص بهترین و مناسب ترین زمان خرید و فروش است.

برای کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بتوانید نمودار معاملات ارز را به خوبی بررسی کنید. البته واضح است که برای رسیدن به چنین موفقیتی، باید مهارت های لازم را کسب کنید.

به گفته آدام مرادی، بدون یادگیری مهارت های معاملاتی در بازارهای کرپیتو و فارکس نمی توانید به نتایج مطلب خود برسید. لذا علاقمندان باید زیر نظر کارشناسان مجرب و با دانش کافی در این زمینه آموزش ببینند. به یاد داشته باشید که این روزها بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ است، بنابراین افراد زیادی از این فرصت برای کسب درآمد از ناآگاهی معامله گران آماتور استفاده می کنند. مراقب باشید در دام این کلاهبرداران نیفتید زیرا آنها هیچ مهارتی برای ارائه ندارند و صرفاً تجربیات دیگران را می فروشند.

فعالیت انسان دوستانه آدام مرادی

شهرت و محبوبیت آدام مرادی تنها به موفقیت او در حوزه ارزهای دیجیتال و فارکس محدود نمی شود، بلکه در فعالیت های بشردوستانه و خیریه نیز جز نام آوران است. همانطور که می دانید بسیاری از شهرها و روستاهای ایران نیاز به ساخت مدرسه دارند؛ آدم با شناسایی این موقعیت ها شروع به ساخت مدرسه در این مناطق به ویژه در سیستان و بلوچستان نمود. علاوه بر این، صد کودک بی سرپرست و بی بضاعت را به فرزند خواندگی قبول کرد ، به همین دلیل با عنوان پدر صد و یک فرزند مشهور شد.

آدام با این اقدامات خیرخواهانه قصد دارد تا حد امکان به کودکان فقیر کمک کند تا آینده بهتری برای خود رقم بزنند.

 

احداث مدرسه در استان سیستان و بلوچستان توسط آدم مرادی

از آنجایی که وضعیت نامناسب مدارس در استان سیستان و بلوچستان، تأثیر بسیار منفی بر یادگیری و تحصیل دانش آموزان داشت، آدام مرادی و چندین مؤسسه خیریه دیگر در پی حمایت از فرزندان محروم این مناطق، اقدام به ساخت چندین مدرسه نمودند.

ساخت مدرسه در این روستاها، امید به آینده را در دل کودکان و نوجوانان این مناطق زنده کرد.

 

در ابتدای سال 1401 آدام مرادی و چند مؤسسه خیریه دیگر، قرارداد ساخت مدارس جدید را با اداره کل نوسازی استان سیستان و بلوچستان امضا کردند؛ هر چه زودتر عملیات ساخت این مدارس آغاز گردد. بر اساس این قرارداد مقرر گردید پنج مدرسه جدید در این استان احداث شود. این مدارس در مناطقی مانند روستای بیر از توابع شهرستان کنارک، روستاهای سولدان و سبز آباد شهرستان دشتیار احداث می شوند.

سازمان هایی اعلام کردند که از ساخت این مدارس حمایت خواهند کرد؛ به شرح زیر هستند:

 

  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه تحت حمایت مؤسسه قلم چی

  • دو مدرسه ۲ کلاسه تحت حمایت بنیاد خیریه شاه حسینی

  • دو مدرسه ۶ کلاسه تحت حمایت اداره کل نوسازی سیستان و بلوچستان

 

البته در کنار روستاهای ذکر شده در این مقاله، روستاها و مناطق محروم دیگری نیز در این استان وجود دارند که به شدت به مدرسه و امکانات برای دانش آموزان نیاز دارند.

 

 

حرف آخر

هدف من از نوشتن این مقاله، راهنمایی کردن افراد آماتوری است که قصد ورود به حوزه ارز دیجیتال را دارند. به ضرس قاطع، تنها شانس موفقیت شما در بازارهای کریپتو و فارکس، کسب مهارت های ترید کردن است؛ بدون آموزش اصولی نمی توانید با معامله گران قدرتمند در این بازار رقابت کنید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی آدام به سایت اوآموز مراجعه کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام در مورد نحوه دسترسی به این بسته های آموزشی، می توانید با مشاوران گروه اوآموز از طریق راه ها ارتباطی درج شده در سایت تماس بگیرید. فراموش نکنید این دوره ها توسط فردی تهیه شده ، که با تلاش بی وقفه، موفقیت های بزرگی را کسب کرده است؛ آدام مرادی، تریدر موفقی که لذت موفقیت خود را با دیگران سهیم می شود.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها