انواع کاربرد پنل های خورشیدی در مصارف خانگی و کشاورزی

کد خبر: 1212054
انواع کاربرد پنل های خورشیدی در مصارف خانگی و کشاورزی

 

 

با توجه به افزایش نگرانی‌ها در خصوص تغییرات آب و هوایی و پایدارسازی محیط زیست، احساس نیاز  به منابع انرژی تجدیدپذیر بیشتر از همیشه احساس می شود. در میان منابع انرژی تجدید پذیر، انرژی خورشیدی به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین و مهمترین انواع انرژی تجدید پذیر شناخته شده است. به همین جهت، استفاده از پنل‌ های خورشیدی به عنوان یکی از راهکارهایی مطرح شده  که می‌تواند به برطرف کردن بخشی از نیاز به انرژی در جامعه‌ی بشری کمک کند.

 

به نقل از فروشگاه شاهدژ سولار : پنل‌های خورشیدی این امکان را به ما می دهند تا از نور خورشید بتوانیم الکتریسیته دریافت کنیم. این پنل ها نور خورشید را دریافت کرده و آن را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. پنل‌های خورشیدی در طول دوره‌ی عمر خود، کارایی بالا، صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی و عدم تولید گاز های گلخانه ای را به ارمغان می آورند و هیچ منبعی مثل این پنل را چنین بی نظیر و بهینه برای ما انرژی تولید نمی کند.

انواع پنل های خورشیدی

پنل های خورشیدی دارای انواع مختلفی هستند اما به طور کلی به دو دسته کریستال و مونو کریستال تقسیم می شوند.

پنل خورشیدی مونو کریستال:  پنل خورشیدی مونو کریستال از صفحه‌ی سیلیکونی تک کریستالی استفاده می کند که تنها از یک کریستال برای ساخت آن استفاده می‌شود. پنل های مونو کریستال گرد هستند و  بازده این پنل بین 15 الی 20 درصد است.

پنل خورشیدی پلی کریستال: پنل خورشیدی پلی کریستال از کنار هم قرار گرفتن چندین کریستال سیلیس در یک سلول پدید می‌آید. این نوع پنل بازدهی در حدود 13 الی 16 درصد دارد.

پنل خورشیدی خانگی

دسته ای از پنل های خورشیدی مربوط به مصارف خانگی می شوند. راه اندازی یک سیستم خورشیدی در خانه می تواند از چند جهت حائز اهمیت باشد.

اقتصادی بودن : با نصب پنل های خورشیدی در خانه، با وجود اینکه در ابتدا محتمل هزینه می شوید ، اما پس از نصب برای سال ها مصرف برق رایگان خواهید داشت . همچنین ، با کاهش صورت گرفته در هزینه ها ، شما می توانید در طی چند سال ، هزینه اولیه نصب پنل های خورشیدی را پس بدهید.

پنل خورشیدی خانگی

دوست دار محیط زیست : استفاده از سیستم های خورشیدی باعث می شود تا سوخت فسیلی کمتری برای تولید الکریسیته مصرف شود و به طبع گاز کلخانه ای کمتری وارد جو می شود. با اینکار محیط زیست سالم و پایدار تری خواهیم داشت.

همچنین در کنار استفاده از پنل های خورشیدی می توانید از آبگرمکن های خورشیدی هم استفاده کنید که در کاهش هزینه های مصرف گاز و کاهش تولید منوکسید کربن نقش دارد.

پنل خورشیدی برای باغات و مزارع کشاورزی

کاربرد دیگری که پنل های خورشیدی دارند، استفاده در زمین های کشاوززی و باغات است. کشاورزان و باغداران عزیز به راحتی می توانند با استفاده از یک پکیج خورشیدی و بدون نیاز به هیچ گونه سیم کشی و دردسر یک پمپ آب خورشیدی راه اندازی کنند.

پنل خورشیدی محیط زیست

علاوه بر این برای تامین روشنایی فضای بیرونی منزل و باغات هم می توان از چراغ های خورشیدی بدون هیچ دردسری استفاده کرد.

پنل خورشیدی برای استخراج ارز های دیجیتال

شاید شما هم با خواندن این تیتر تعجب کرده باشید ولی خب این موضوع قابل انجام است. اگر شما یک پکیج خورشیدی قوی به همراه یک استخراج کننده ارز های دیجیتال در اختیار داشته باشید به راحتی می توانید به استخراج بیت کوین با پنل خورشیدی بپردازید.

البته به این نکته هم توجه کنید که استخراج ارز های دیجیتال به انرژی برق بالایی نیاز دارد و برای تامین این انرژی باید یک پکیج خورشیدی قوی تهیه کنید و بعد به استخراج رمز ارز بپردازید.

قیمت پنل های خورشیدی

پنل های خورشیدی در انواع و قیمت های مختلفی تولید می شوند. در فروشگاه شاهدژ سولار انواع مختلف پنل و محصولات خورشیدی موجود می باشد و برای اطلاع از قیمت پنل خورشیدی می توانید به سایت مراجعه فرمایید.

چرا خرید پنل خورشیدی از شاهدژ سولار

فروشگاه شاهدژ سولار با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش انواع پنل های خورشیدی ، پکیج های خورشیدی ، باتری و ... آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

انواع پنل و محصولات خورشیدی در طیف گسترده ای از برند و قیمت های مختلف در فروشگاه شاهدژ سولار موجود می باشند و برای خرید پنل خورشیدی می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

برای دریافت هرگونه مشاوره قبل از خرید، می توانید با کارشناسان شاهدژ سولار تماس گرفته تا بهترین محصول مورد نیازتان را تهیه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها