شرایط خرید کامیونت جک اقساطی سال 1402 در دیزلیران

کد خبر: 1212356

آیا تا‌به‌حال نام شرکت جک یا آرین دیزل را شنیده‌اید؟ شرکت جک بهترین شرکت تولیدکنندهٔ کامیونت است. شرکت آرین دیزل نیز بهترین واردکننده و درعین‌حال مونتاژکنندهٔ کامیونت جک در ایران است. یکی از بهترین مجموعه‌هایی که می‌توانید کامیونت جک را از آن به روش قسطی خریداری کنید، دیزلیران است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شرایط خرید کامیونت جک آشنا شوید‌.

شرایط خرید کامیونت جک اقساطی سال 1402 در دیزلیران

 

آشنایی با کامیونت جک

کامیونت جک تولید کشور چین است. برند جک (JAC) از برند‌های معتبر کشور چین درزمینهٔ تولید خودروهای سبک و سنگین محسوب می‌شود. این شرکت بیش از چهل سال درزمینهٔ تولید کامیونت سابقه دارد و 250،000 دستگاه کامیونت تولید کرده‌است، به همین دلیل به‌عنوان یکی از برندهای مطرح و روبه رشد تولیدکنندهٔ کامیونت‌های باکیفیت، سخت‌کار و مقرون‌به‌صرفهٔ جهان محسوب می‌شود.

شرکت ایسوزو طراحی این کامیونت‌ها را انجام داده‌است. ایسوزو شرکت موفق خودروسازی ژاپنی است که در‌زمینهٔ ساخت و طراحی انواع ماشین‌های باربری، وسایل نقلیهٔ تجاری، تولید موتورهای دیزلی، کامیون‌های سبک و سنگین فعالیت می‌کند. شرکت آرین دیزل به‌عنوان واردکنندهٔ این کامیونت به ایران شناخته شده‌است. به‌دلیل کیفیت بسیار بالای این کامیونت‌ها، می‌توان گفت بیش از پنجاه درصد بازار خودروسازی، به برند جک اختصاص داده شده‌است.

 

خرید کامیونت جک

قبل از خرید کامیونت جک، باید نکات بسیاری را مدنظر داشته باشید و رعایت کنید؛ در غیر این صورت، کامیونت برای شما کارساز نخواهد بود. البته بررسی این نکات باید با افراد خبره و کارشناسان انجام شود. در ادامه مشخصات انواع کامیونت‌های جک را بیان می‌کنیم و شما با توجه به آن، می‌توانید تشخیص دهید کدام‌یک را خریداری کنید.

انواع کامیونت جک

یکی از نکات مهم در خرید، نوع کامیونت است. کامیونت جک در شش مدل 3 تن، 5 تن، 6 تن، 7 تن، 8 تن و 9 تن تولید و در بازار عرضه می‌شود:

  • کامیونت جک 3 تن:

این کامیونت با داشتن اتاق و کابین کوچک، برای مصارف درون‌شهری، کمپرسی، جرثقیل و یخچالی مناسب است. کامیونت 3 تن، دارای 4 سیلندر بوده و با تزریق مستقیم مجهز به توربو شارژر و اینتر کولر است. حجم موتور این ماشین نیمه‌سنگین، 2771 سی‌سی و قدرت موتوری آن در حدود 95 اسب بخار است.

  • کامیونت جک 5 تن:

این کامیونت علاوه‌بر زیبایی ظاهری و داخلی، ازلحاظ ایمنی نیز قابل‌قبول است. در‌واقع اولین کامیونت چینی است که تست تصادف جامع را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است. موتور کامیونت 5 تن، استاندارد آلایندگی یورو 4 دارد. سیستم ترمز این کامیونت نیز به‌صورت روغنی مجهز به ABS ایجاد شده‌است. ازجمله امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به توربو شارژر، صندلی قابل تنظیم، اینتر کولر، آلارم دنده‌عقب، بخاری، رادیو‌پخش، شیشه‌بالابر برقی، سیستم تهویه مطبوع و قابلیت برگرداندن اتاق با قفل اشاره کرد. اتاق کامیونت 5 تن، زوایای کوچک و خطوط خمیده و صاف دارد که طراحی لوکسی را ایجاد کرده‌اند. چراغ جلوی آن طرح آبشاری مدرن دارد و دستگیره‌های در افقی پوشیده‌شده با آب‌کروم و لوکس طراحی شده‌است.

  • کامیونت جک 6 تن:

این کامیونت به ‌لیل قابلیت‌های بالا، استحکام، استهلاک پایین قطعات و قیمت مناسب، بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌است. از ویژگی‌های بارز کامیوت 6 تن، می‌توان به موتور آن اشاره کرد که طراحی‌شده در ایالات‌متحدهٔ آمریکاست. این موتور از قدیمی‌ترین موتورهای دیزلی است که به قلب تپندهٔ کامیون‌ها معروف است. ازجمله امکانات و قابلیت‌های این کامیونت می‌توان به هشدار کمربند ایمنی، قابلیت تنظیم ارتفاع کمربند ایمنی، کاتالیست اگزوز، مه‌شکن عقب، سیستم Adblue ساخت بوش، چراغ دی لایت و ... اشاره کرد.

  • کامیونت جک 7 تن:

این کامیونت در کاربری‌های شهری بسیار موفق عمل می‌کند، به‌گونه‌ای که می‌توان گفت از مقرون‌‌به‌صرفه‌ترین محصولات شرکت آرین دیزل است. استاندارد آلایندگی کامیونت 7 تن، Euro IV بوده و قدرت موتور آن 141 اسب بخار است. این کامیونت مجهز به طراحی جدید فنر تخت است. این طراحی باعث می‌شود با تعداد کمتری لایه فنر، بار بیشتری را حمل کند.

  • کامیونت جک 8 تن:

این کامیونت با موتور کامنز ISF3.8 و قدرت 154 اسب بخار عرضه می‌شود. استاندارد آلایندگی این موتور، یورو 5 است. کامیونت جک 8 تن، دارای سیستم سوخت‌رسانی کامن ریل و گشتاور 500 نیوتن متری در دور 1200 تا 1900 است. گیربکس این کامیونت از نوع 6 دنده است که با توجه به ضریب آن، یک گیربکس اوردرایو محسوب می‌شود. ازجمله امکانات و قابلیت‌های کامیونت 8 تن، می‌توان به ترمز بادی دومداره مستقل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، ترمز دیسکی چرخ جلو، چراغ دی لایت، کروز کنترل، قفل مرکزی و بخاری درجا اشاره کرد.

  • کامیونت جک 9 تن:

این کامیونت دارای اتاق بوده که یک مزیت بزرگ برای آن محسوب می‌شود. میزان خروجی قدرت آن در دور موتور 2600 به حداکثر 154 اسب بخار می‌رسد. سیستم انتقال قدرت کامیونت9 تن، 6سرعته دستی بوده و نیروی آن توسط سیستم کلاچ بادی روغنی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ازجمله امکانات و قابلیت‌های این کامیونت می‌توان به دید گستردهٔ محیط، فرمان قابل تنظیم در چهار جهت، بکسل‌بند، مثلث خطر، صندلی دونفرهٔ شاگرد، روکش صندلی پارچه‌ای، تاخوگراف و ... اشاره کرد.

چگونه خرید کامیونت جک را انجام دهیم؟

یکی از سؤال‌های رایج کاربران این است که از کدام مجموعه و چگونه خرید کامیونت جک را انجام دهیم؟ برخی از مجموعه‌ها که نیاز مشتری را در اولویت قرار می‌دهند، شرایط بسیار خوبی برای خرید کامیونت فراهم کرده‌اند. برخلاف بسیاری از مجموعه‌ها، شرکت دیزلیران، فروش کامیونت جک قسطی را انجام می‌دهد. این شرکت همواره بر آن است که خریدی آسان و شفاف برای مشتریان خود فراهم سازد، ازاین‌رو با توجه به کمبود نقدینگی و نوسانات حاکم در بازار، شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان فراهم کرده‌است. مشتریان می‌توانند برای خرید کامیونت اقساطی جک، با کارشناسان خبرهٔ این شرکت تماس بگیرند. با دریافت مشاورهٔ رایگان از کارشناسان، می‌توانید بهترین کامیونت جک را با توجه به بودجه و نیازتان خریداری کنید.

سخن پایانی

خرید کامیونت جک یک پروسهٔ بسیار مهم است. این پروسه باید با اطلاعات کامل و راهنمایی کارشناسان حرفه‌ای انجام شود. علاوه‌بر این، باید شرکت موردنظر برای خرید را موردبررسی قرار دهید. برخی از مجموعه‌ها، با دریافت هزینهٔ واسطه، هزینهٔ نهایی را برای مشتریان بسیار بالا می‌برند. شما می‌توانید با خرید کامیونت جک از دیزلیران، یک خرید عالی را تجربه کنید.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها