واردات از چین با علی والا

کد خبر: 1213988
واردات از چین با علی والا

 

واردات از چین یکی از موضوعاتی است که امروزه درمورد آن درخیلی جاها نوشته می‌شود. علت آن هم این است که بالای 90 درصد کالاهای موجود در بازار ایران توسط واردات تامین گشته و دراختیار مشتریان قرار می‌گیرد. تقریبا هر بازرگانی که موفق به دریافت کارت بازرگانی می‌شود در اولین اقدام خود به‌فکر واردات کالا از کشور چین افتاده و با اینکار سودی مناسب کسب می‌کند. 

اما شاید کمتر جایی بتوان یک راهنمای کلی و ساده که درعرض چند دقیقه کلیت واردات کالا از چین را توضیح دهد، پیدا کرد. به‌همین‌دلیل ما دراینجا این راهنما را برای شما تهیه کرده‌ایم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

چین مقصد وارد کنندگان 

شاید اولین سوالی که ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که چرا واردات از چین؟ کشور چین به‌خاطر رشد اقتصادی اساسی که در چند دهه گذشته داشته است توانسته در زمینه تولید محصولات صنعتی و مصرفی گوناگون جزو 5 کشور برتر جهان قرار گیرد. 

شما می‌توانید با یکبار سرزدن به بازار شهر خودتان متوجه این امر شوید. در فروشگاه‌های لوازم الکتریکی تا لوازم خانگی همه اجناس چینی هستند. مشهورترین کالاهای چینی هم که کل بازار را قبضه کرده‌اند لوازم آرایشی هستند که مصرف روزانه تمام بانوان ایران است. 

دلیل بسیار مهم دیگری که چرا واردکنندگان ایرانی واردات از چین را به واردات از دیگر کشورهای پیشرفته درامر تولید کالا ترجیح می‌دهند این است که شرکت‌های چینی اجناس تولیدی خود را باقیمتی بسیار ارزان به‌فروش می‌رسانند. درواقع شما با خرید کالا از چین هزینه‌ای بسیار کم پرداخت خواهید کرد. به‌همین‌خاطر دراینجا بحث ما راجع‌به واردات از سرزمین اژدها یعنی چین است.

خرید از چین

برای اینکه بتوانید واردات از چین داشته باشید لازم است که درمرحله اول کالاهایی که مدنظر دارید را از چین خریداری کنید. فرضا قصد شما واردات لوازم آرایشی از چین باشد. درگام نخست برای واردات این لوازم لازم است که در اینترنت تحقیقی اساسی راجع‌به شرکت‌های فروشنده لوازم آرایشی موجود در چین انجام داده و سپس با انتخاب چندتا از بهترین این شرکت‌ها، اقدام به بررسی کیفیت لوازم آرایشی تولیدی آنها کرده و درنهایت یکی را انتخاب کنید. 

سپس باید یک درخواست رسمی خرید که پروفرما نام دارد تهیه کرده و درآن مشخص کنید که چه تعداد لوازم آرایشی، باچه قیمتی و برای کدام شرکت خریدار نیاز دارد. ارسال پروفرما به‌معنای درخواست رسمی خرید از شرکت چینی است.

ترخیص کالا از چین

باارسال پروفرمای خرید کالاهای دلخواهتان که فرض کردیم لوازم آرایشی باشد برای شرکت فروشنده چینی، این شرکت بعداز 1 هفته تا 1 ماه به درخواشت شما پاسخ می‌دهد. اگر شرکت فروشنده با درخواست شما موافقت کند آنگاه مرحله بعدی واردات از چین یعنی ترخیص کالا آغاز خواهد شد. 

برای ترخیص کالا از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

درواقع بعداز اینکه شرکت چینی لوازم آرایشی موردنیاز شما را تهیه کرد و ازنظر کیفی مشکلی وجود نداشت، آنها را تحویل گمرک این کشور می‌دهد تا برای ارسال قانونی به‌ایران آماده گردند. شما باید دراین مرحله برای ترخیص کالاها اقدام کنید.

6

جهت ترخیص کالا در چین لازم است که درابتدا فرم درخواست ترخیص را تکمیل کرده و همزمان مدارکی برای بررسی قانونی و صدور مجوز واردات تحویل این اداره دهید. این مدارک عبارتنداز کارت بازرگانی، پروفرمای خرید محصولات و بارنامه آنها.

با تحویل مدارک و فرم درخواست ترخیص به اداره گمرک چین باید منتظر بمانید تا بازرسان اداره گمرک چین اقدام به بررسی کالاهای خریداری شده توسط شما کرده و اگرمشکلی وجود نداشت برگه ترخیص آنها را صادر کنند. صدور برگه ترخیص به‌معنای این است که شما مجوز واردات قانونی این کالاها را داشته و می‌توانید آنها را برای ارسال تحویل بگیرید.

کارگو در چین

با تحویل گرفتن کالاها نوبت به ارسال آنها از چین به ایران و انجام آخرین مرحله واردات از چین می‌رسد. شاید تا اینجا این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه‌کسی باید درچین حضور داشته باشد و کارهای واردات کالای شما را انجام دهد؟ 

مطمئن‌ترین کارگو در چین را با علی والا بیابید.

بخش عملی کارهای واردات توسط شرکت بازرگانی علی والا قابل انجام است و درعمل نیازی نیست که شما شخصا به چین رفته و کارهای ترخیص و ارسال کالاها ازطریق کارگو را انجام دهید. کارگو نام روشی است که درآن ازطریق وسایل حمل‌ونقل باری مثل کشتی باری، قطار باری و هواپیمای باری کالاهای شما از چین به ایران ارسال می‌شود. 

7

کشور چین معدن شرکت‌های کارگو دریایی، زمینی و هوایی عظیم دنیاست. بزرگترین بنادر و فرودگاه‌های تجاری دنیا در این کشور قرار دارند که البته این موضوع باعث شده که کار واردات از چین به ایران بسیار ساده شود. 

دراین مرحله از واردات شما باید روش کارگوی خود را انتخاب کنید و وسایل خریداری شده خود را به ایران انتقال دهید. عموم بازرگانان ایرانی روش کارگو دریایی را برای ارسال کالاهای خود از کشور چین به ایران عزیزمان انتخاب می‌کنند. چراکه بسیار امنیت بالایی داشته و البته ازدیگر روش‌های کارگو ارزان‌تر است. 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها