خدمات سالن های زیبایی در سایت آرایش

کد خبر: 1214064
خدمات سالن های زیبایی در سایت آرایش

 

 

خدمات سالن های زیبایی که امروزه در آرایشگاه های زنانه ارائه داده می شوند، بسیار متفاوت تر از خدماتی هستند که در گذشته ارائه می گردیدند. در حال حاضر به هر یک از بخش های زیبایی در آرایشگاه ها افزوده شده است و روش های جدیدی که در این خصوص مورد استفاده قرار می گیرند، در میان بانوان بسیار محبوب واقع شده اند و با این وجود به رونق آرایشگاه های زنانه افزوده شده است. به صورت کلی لیست کارهای آرایشگری مربوط به سالن های زیبایی زنانه را می توان به گروه های ذکر شده در زیر تقسیم بندی کرد:

  • خدمات زیبایی دست
  • خدمات زیبایی پا
  • خدمات زیبایی پوست
  • خدمات زیبایی مو
  • خدمات زیبایی ناخن
  • خدمات زیبایی دائمی
  • و...

لازم به توضیح است که هر یک از این بخش ها دارای زیر مجموعه های اختصاصی خود هستند که در بخش های بعدی برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات آرایشی به سایت آرایش بروید.

خدمات سالن های زیبایی

در میان خدمات زیبایی زنانه ذکر شده در فوق، لیست کارهای آرایشگاه زنانه در رابطه با دست و پا به شرح زیر هستند:

خدمات زیبایی پا

خدمات زیبایی پا شاید در زمان های گذشته اهمیت چندانی نداشت و یا به صورت کلی در لیست کارهای آرایشگاه زنانه قرار نمی گرفت؛ اما امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی در سالن های آرایشگری زنانه شناخته می شود که استقبال خوبی از آن صورت گرفته است. برخی از انواع خدمات زیبایی پا را میتوان از قبیل زیر شرح داد:

پدیکور پا

پدیکور پا به عنوان یک روش درمانی شناخته می شود که با استفاده از آن میتوان موجب افزایش زیبایی ناخن های پا شد و از طرف دیگر سلامتی پا را نیز میتوان با این روش بهبود بخشید. به عبارت دیگر، در این روش تمامی بخش های پا یعنی ناخن، پوست، کف پا و ... تحت تاثیر قرار می گیرند و عملیاتی درمانی بر روی انها انجام می شود. به زبان ساده تر، آرایشگر در این روش ناخن های پا را اصلاح می کند و گوشت اضافه آن را می زداید و از طرف دیگر با به کار بردن مواد مخصوص رطوبت رسانی به پوست پا را انجام می دهد تا موجب لطیف و نرم شدن پاها شود. لازم به ذکر است که ماساژ پا نیز در پدیکور برای متقاضیان انجام می شود که نتیجه بسیار خوبی به همراه دارد و علاوه بر آنکه خستگی را رفع می کند، موجب افزایش گردش خون در بدن می شود و از این جهت به بهبود وضعیت کلی بدن کمک می کند.

 

کف سابی

به صورت کلی منظور از کف سابی از بین بردن سلول های مرده سطح پوست کف پا است که با انجام این کار کف پا از مشکلات مختلف در امان می ماند. کف سابی یکی از مهمترین بخش های خدمات زیبایی پا است که در این روش پس از رطوبت رسانی به پوست پا، از مواد مخصوصی برای کف سابی استفاده می شود. نتیجه حاصل از این روش موجب می شود که خشکی و ترک خوردگی در پوست کف پا به وجود نیاید و زیبایی پا افزایش یابد. معمولا بانوانی که دارای کف پای ترک خورده، زبر و بسیار خشک هستند از این روش بسیار استقبال می کنند.

کاشت ناخن پا

در میان خدمات سالن های زیبایی که برای پا انجام می شوند، کاشت ناخن پا بسیار محبوب است. زیبایی ناخن برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است و خانم هایی که به استفاده از صندل در ایام تابستان عادت دارند و یا کفش های رو باز استفاده می کنند، به وفور از کاشت ناخن پا بهره می برند تا پاهای زیباتری داشته باشند. اما استفاده از این روش مختص این دسته از بانوان نیست زیرا حتی خانم هایی که صندل در بیرون از خانه استفاده نمی کنند نیز از این روش استقبال کرده اند. زمانی که کاشت ناخن پا انجام می شود، این امکان وجود دارد که بانوان از لاک با رنگ دلخواه خود و طراحی مورد نظر بر روی آن بهره مند گردند. کاشت ناخن پا از جمله خدمات زیبایی پا است که ماندگاری زیادی دارد و به مدت یک ماه میتوان از نتیجه آن بهره مند شد که پس از این مدت نیز به ترمیم کاشت و یا ریمو آن نیاز خواهد بود.

خدمات زیبایی دست

به تمامی امور زیبایی که در لیست کارهای آرایشگاه زنانه قرار دارند و برای افزایش زیبایی و سلامتی دست از بازو تا نوک انگشت انجام می شوند، خدمات زیبایی دست می گویند. برخی از این خدمات زیبایی زنانه را میتوان از قبیل زیر در نظر گرفت:

مانیکور

مانیکور از جمله خدمات سالن های زیبایی زنانه است که برای بهبود وضعیت ناخن ها انجام می شود. در این روش ناخن ها با استفاده از ابزار های مخصوص اصلاح می شوند و بخش های کناری انها از گوشت و پوست اضافه پاکسازی می گردند تا زیبایی و سلامتی ناخن بهبود یابد. بسیاری از بانوان هنوز تفاوت این روش را با کاشت ناخن نمی دانند و فکر می کنند که این دو روش یکی هستند؛ در حالی که مانیکور متفاوت از کاشت ناخن است زیرا در این خدمات زیبایی دست، هیچ کاشتی انجام نمی شود بلکه فقط به ناخن های طبیعی فرد شکل و فرم داده می شود و در نهایت در صورت تمایل متقاضی لاک با رنگ دلخواه بر روی ناخن ها زده می شود. به همین دلیل کسانی که قصد ندارند مواد اضافی بر روی ناخن آنها قرار بگیرد و مایلند که از زیبایی طبیعی خود استفاده کنند، به وفور از مانیکور استقبال خواهند کرد. برای پیدا کردن بهترین سالن های زیبایی به سایت عروس ایرانی بروید.

کاشت ناخن دست

کاشت ناخن دست روش دیگری است که در آن برای زیبایی ناخن ها، از مواد مخصوص و ناخن مصنوعی استفاده می شود که این مواد همچون لایه ای بر روی ناخن طبیعی می نشینند و به زیبایی آن می افزایند. کاشت ناخن دست جلوه طبیعی به دست ها می دهد اما به مراقبت و رسیدگی نیاز دارد تا باعث ایجاد قارچ در ناخن ها نشود. در حال حاضر یکی از پر درآمدترین خدمات سالن های زیبایی زنانه، کاشت ناخن دست است.

جوانسازی پوست دست

پوست دست در مقایسه با پوست سایر بخش های بدن، بیشتر در معرض آلودگی و تابش نور خورشید قرار دارد؛ به همین دلیل جوانسازی پوست دست از اهمیت زیادی برخوردار است که به منظور انجام این کار در سالن های زیبایی بانوان، خدمات مخصوصی به کار برده می شود. از متداول ترین آنها، استفاده از اسکراب لایه بردار و ماسک روشن کننده نواحی تیره بدن است که موجب رفع تیرگی و پوست های مرده سطح دست می شود و در افزایش زیبایی و سلامتی دست موثر واقع می گردد؛ به کار بردن این ماسکها در خصوص برطرف کردن تیرگی آرنج و زیربغل نیز بسیار رایج هستند.

بوتاکس زیر بغل

بوتاکس زیر بغل را میتوان از دیگر خدمات زیبایی دست در نظر گرفت که این اواخر در لیست کارهای آرایشگری زنانه قرار گرفته است؛ بوتاکس زیر بغل به منظور رفع تیرگی زیربغل و جلوگیری از تعریق انجام می شود که نتایج آن بلند مدت اما غیر دائمی است و پس از مدت مشخصی تاثیرات آن از بین می رود. ماده بوتاکس که در این روش به کار برده می شود نیز سم بوتولینیوم است که تزریق آن را برای بخش های مختلف صورت و بدن به دلایل مختلف انجام میدهند.

کلام پایانی

خدمات سالن های زیبایی زنانه شرایط خوبی را برای بانوان عزیز فراهم کرده اند تا به زیبایی و سلامتی بدن خود از طریق انها رسیدگی کنند و شرایط مناسب تری را برای خود به وجود آورند. از طرف دیگر این خدمات زیبایی زنانه در اشتغال زایی نیز موثرند و از طریق انها افراد زیادی در کشور قادر به کسب درامد هستند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها