شرکت حسابداری

کد خبر: 1214644
شرکت حسابداری

 

شرکت های حسابداری با ارائه خدمات حسابداری برای شرکت ها و اشخاص مختلف،  چالش آن ها را جهت تشکیل یک کادر مالی و مالیاتی قوی و مسلط برطرف می کنند. همچنین به دلیل محرمانه بودن اطلاعاتی که در اختیار حسابداران قرار می گیرد، لازم است قبل از هرگونه برون سپاری امور، اعتبار آن شرکت حسابداری                                                                                                                             بررسی شود. جهت حل این موضوع پیشنهاد شده که امور مالی به یک شرکت حسابداری و مالیاتی متبحر و با سابقه سپرده شود، چرا که شرکت های حسابداری با ارائه خدمات مالی و مالیاتی امور را بهینه و هزینه ها را کاهش می دهند.

این امور می تواند شامل : تهیه ترازنامه و اظهارنامه مالیاتی، تجزیه و تحلیل، کنترل و بستن حساب ها، انجام امور اداری و پرسنلی، تهیه دفاتر قانونی و صورت های مالی، استقرار حسابدار و مشاوره در حوزه های مالیاتی، مالی و مشاوره و … باشد.

Title: شرکت حسابداری - Description: شرکت خدمات حسابداری حساب اندیش ایرانیان

لیست این خدمات عبارتند از:

  • خدمات حسابداری شرکت ها : خدمات حسابداری شرکت های تولیدی، شرکت های پیمانکاری، شرکت های بازرگانی، شرکت های صنعتی و فروشگاه ها
  • استقرار نیروی متخصص حسابداری : بر حسب میزان نیاز و حجم فعالیت های شرکت، می توان از نیروی تمام وقت و یا پاره وقت بهره گرفت.
  • نظارت بر واحد مالی جهت کنترل اسناد حسابداری : موسسات حسابداری می توانند کلیه نقص ها و مشکلات احتمالی را یافته و جهت رفع آن ها، به نیروهای مالی شرکت یاری رسانند.
  • ساماندهی و به روز رسانی حسابهای معوق : اسناد پرداختنی و حقوق پرسنل و برخی دیگر از حساب های شرکت، هزینه های معوق محسوب می شوند که در پایان هر فصل بررسی می شوند. برای رسیدگی باید تمامی اسناد و مدارک مربوط به آنها در طول فصل جمع اوری و ثبت و نگهداری شده باشد تا موسسات مالی و خدماتی بتوانند به همه آن ها رسیدگی کنند.
  • خدمات انواع نرم افزار های حسابداری :
  1. خدمات حسابداری : ثبت اسناد و مدارک بصورت سیستمی و مکانیزه و همچنین بایگانی اسناد
  2. تهیه گزارشات مالی میان دوره و سالیانه و تهیه صورتهای مالی
  3. نظارت و کنترل حسابها بصورت مداوم

شرکت حسابداری حساب اندیش ایرانیان با تکیه بر دانش افراد باتجربه و متخصص در حوزه های مختلف مالی، مالیاتی و تحلیل کسب و کار به شما عزیزان یاری می رساند. خدمات حسابداری با به کارگیری علم روز و پیاده سازی مکانیزم های مدرن و هدفمند کردن ثبت رویدادهای مالی، به تحلیل گردش های مالی کارفرمایان می پردازد.

همچنین کاهش هزینه شرکت ها، جلوگیری از تضییع حقوق مالی مشتریان، مکانیزه شدن سیستم های حسابداری و ارائه سیستم های مدرن و یکپارچه انجام امور مالی و مالیاتی در موعد مقرر جز خدمات شرکت حساب اندیش ایرانیان می باشد.

مشاوران متخصص در زمینه قوانین و بخشنامه های مالیاتی در این مجموعه، همیشه آپدیت هستند و با در اختیار گذاشتن علم و تجربه چندین ساله خود نزد کارفرمایان، مشاورینی امین و قابل اعتماد در این عرصه می باشند. در این خصوص خالی از لطف نیست که سامانه مودیان مالیاتی که قرار است از امسال اجرایی شود را کمی بررسی کنیم:

سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir، سامانه ای است که برای مودیان مالیاتی مشمول، امکان ثبت نام و ارسال صورت حساب الکترونیکی و اتصال پایانه های فروشگاهی شان، فراهم است. کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و اشخاص حقوقی، ملزم به ثبت نام در این سامانه می باشند.

افراد مشمول ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی

تمامی صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی موضوع فصل ‌های 4 و 5 باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم، مشمول ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی هستند.

به عبارت دیگر تمامی فعالان اقتصادی از جمله اشخاص حقیقی و حقوقی که به نوعی دارای درآمد هستند (بجز مواردی که مطابق قانون مستثنی شده‌ اند) باید مطابق قانون به سامانه اینترنتی ثبت نام مودیان مالیاتی مراجعه و نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند. علاوه بر ثبت نام سامانه مودیان مالیاتی باید دستورالعمل ‌ها و وظایف ابلاغی بعد را نیز مطابق قانون اجرا کنند.

نحوه ثبت نام در سامانه مودیان

  • ورود به سایت my.tax.gov.ir
  • ورود به پنل ثبت نام و درج اطلاعات اولیه
  • ایجاد کارپوشه اختصاصی
  • پس از ورود به کارپوشه دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی

تاریخ مشمولیت اشخاص در قانون پایانه ‌های فروشگاهی و سامانه مودیان

ثبت‌ نام مودیان مالیاتی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی شامل پنج مرحله یا فرخوان است. در این 5 فراخوان فقط در فرخوان اول نحوه اجرا داوطلبانه بوده اما ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی در مراحل بعد به صورت الزامی­ می­‌شود. زمان ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی به شرح زیر است؛

8

مزایای استفاده از قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

  • عدم نیاز به ارسال گزارش معاملات فصلی
  • عدم نیاز به ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • عدم نیاز به ارائه دفاتر و اسناد و مدارک
  • ممنوعیت مراجعه به محل کسب و کار مودیان و درخواست اسناد و مدارک جهت رسیدگی
  • وجود محدودیت در صورتحساب الکترونیکی صادر شده
  • عدم رسیدگی به اظهارنامه مالیاتی مودیان
  • ثبت اطلاعات در سامانه مودیان شرط دریافت هرگونه مجوز و پروانه کاری است

سخن آخر

با خدمات شرکت حسابداری در تهران(حساب اندیش ایرانیان) 02188623163 کارفرمایان می توانند خود را در مقابل پیامدهای عدم تسلط بر قوانین مالیاتی، تامین اجتماعی و اداره کار و زیان های جبران ناپذیر احتمالی بیمه کنند.

شرکت حسابداری حساب اندیش ایرانیان در فرآیند اخذ کد اقتصادی، گواهی ارزش افزوده و پلمب دفاتر تجاری به شما مودیان محترم یاری می رساند. در هریک از این موارد که نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شماره مدیر عامل شرکت 09121794550 تماس بگیرید و به صورت رایگان سوالات تخصصی خود را از بهترین شرکت حسابداری در تهران بپرسید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها