خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ارزان جم

کد خبر: 1215347
خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ارزان جم

 

آیا به دنبال سایتی می گردید تا با قیمت ارزان و در سریع ترین زمان ممکن برایتان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان را واریز کند؟ و یا آیا در انتخاب سایت مطمئن گیج شده اید و نمی دانید به کدام سایت می شود اعتماد کرد؟ و هزاران سوال مشابه....

نگران نباشید! در این نوشتار همراه ما باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم. 

معرفی و ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی، یک نوع بازی اندرویدی در سبک اکشن، تولید شده توسط Activision Publishing, Inc است که تاکنون 9 میلیون نفر آن را دانلود کرده اند. آخرین نسخه آن (۱.۰.۳۵) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶به روز رسانی شده و در آپدیت جدید علاوه بر ویژگی هایی نظیر: امکان رقابت گروهی به صورت آنلاین.، امکان چت صوتی با اعضای گروه، شخصیت ها و اسلحه های متنوع، امکان شخصی‌سازی بازی و کاراکترها، جلوه‌های صوتی شفاف و هیجان‌انگیز و گرافیک سه بعدی فوق‌العاده با کیفیت، ویژگی های زیر نیز به آن افزوده شده است:

  • اضافه شدن بتل پس جدید.
  • افزودن چالش های فصلی جدید.
  • افزودن اسلحه جدید Lapa.
  • بهینه سازی بخش مولتی پلیر.
  • افزودن نقشه جدید Vacant به بخش مولتی پلیر.
  • رویدادهای مخصوص سومین سالگرد بازی کالاف.
  • در دسترس قرار گرفتن اسکین های مسی، پوگبا و نیمار.

 

سی پی کالاف و روش های دریافت آن

COD POINTS،  ارز درون برنامه ای بازی کالاف دیوتی است که به اختصار سی پی (CP) می نامند و به واسطه آن می توانید اسکین، پوسته، لباس جدید برای کاراکتر انتخابی، اسلحه و تجهیزات را در بازی خریداری کنید. این خریدها علاوه بر اینکه بازی را جذاب تر و مهیج تر می کند، سبب می شود تا شما زنده بمانید و برنده میدان نبرد باشید. سوالی که اینجا پیش می آید این است که: چکونه باید این ارز ارزشمند را به دست آورد؟ ما در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.

چگونه سی پی کالاف را به دست آوریم؟

برای دریافت سی پی کالاف، تنها دو راه دارید. روش اول دریافت رایگان سی پی است که زمان بر است و نیاز به تلاش و استمرار دارد و روش دوم که بسته به نوع بسته انتخابی (فوری یا زمانبر بودن) در چند  ساعت، به حساب تان در بازی واریز می شود. اگر خواهان دریافت رایگان سی پی هستید باید یکسری ماموریت ها و چالش ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. این چالش ها به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه هستند. ولی اگر خواهان سریعتر به دست آوردن این ارز هستید حتما باید آن را بخرید. در ادامه به شما خواهیم گفت به چه سایتی می توانید برای خرید اطمینان کنید!

سایت ارزان جم، سایتی مطمئن برای خرید سی پی کالاف دیوتی

بسیار عالی می شد اگر می توانستید به صورت مستقیم از سایت اصلی بازی، که بسیار مطمئن تر است خرید را انجام دهید و لی  افسوس به دلیل تحریم کشور ایران، این امر میسر نیست. بنابراین باید به سایت های واسطی که چندین سال در این زمینه فعالیت می کنند و سابقه دارند، اطمینان کرد. سایت ارزان جم یکی از سایت های واسطی است که این امکان را برایتان فراهم می کند تا علاوه بر خرید، از تخفیفات هر بسته نیز بهره مند شوید.

سایت ارزان جم چه ویژگی هایی دارد؟

سایت ارزان جم، با ارائه دو نوع سی پی فوری (در کمتر از 20 دقیقه) و زمانبر (در کمتر از 6 ساعت)، با قیمتی ارزان، در تلاش است تا در سریع ترین زمان ممکن سی پی مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد. از ویژگی های سایت ارزان جم می توان موارد زیر را نام برد:

  • درج قیمت واقعی.
  • روش خرید باید به صورت کاملا معتبر و قانونی از طریق آیدی و اکانت کاربری.
  • پاسخگو بودن به سوالات کاربران و مشاوره دادن به صورت آنلاین در 7 روز هفته.
  • اطمینان حاصل کردن از درجه امنیت سایت با برخورداری از نمادهای اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال).

مقادیر سی پی موجود در ارزان جم

ارزان جم، انواع بسته های سی پی کالاف را با مقادیر80، 160، 240، 320، 420، 500، 580، 660، 740، 880، 960، 1300، 1760، 2400، 5000 و 10800 با قیمتی مناسب و ارزان، ارائه می دهد. علاوه بر قیمت مناسب بسته ها، تخفیفات و حراج هایی نیز بر روی هریک از بسته ها  می زنند که این خود نیز، برای یک گیمر، یک مزیت محسوب می شود.

 سی پی ارزان جم

مراحل خرید سی پی از سایت ارزان جم

برای خرید ارز درون برنامه ای از سایت ارزان جم، به دو مولفه مهم نیاز دارید، نام آیدی یا اطلاعات اکانت. تنها با در اختیار داشتن این عناوین می توانید نسبت به خرید سی پی کالاف دیوتی اقدام کنید. در ابتدا باید وارد سایت ارزان جم به نشانی  arzangem.comشده و پس از انتخاب بسته مورد نظر با تعداد سی پی مشخص و ارجاع به صفحه ای که باید اطلاعات خود را وارد کنید تا به مرحله نهایی، یعنی صفحه پرداخت وارد شوید. پس چک کردن تمام اطلاعات و اطمینان حاصل کردن از درست درج شدن موارد خواسته شده، دکمه تایید را بزنید تا مقدار سی پی خریداری شده توسط شما در بازه زمانی 20 دقیقه (فوری) تا 6 ساعت (زمانبر) به حساب تان در بازی واریز شود.

جمع بندی:

بازی کالاف دیوتی موبایل (Call Of Duty Mobile) یا ندای وظیفه یک بازی جذاب و مهیج است که دارای گرافیک بسیار با کیفیت، صداگذاری عالی و گیم پلی روان می باشد و  توسط شرکت Activision و با همکاری TiMi ساخته شده و به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. برای سرعت بخشیدن و جذاب تر کردن بازی و همچنین جهت استفاده از امکانات بازی نظیر: خرید اسلحه، مهمات، اسکین، لباس و... نیاز به سی پی(CP) یا همان ارز درون برنامه ای کالاف دیوتی دارید. شما می توانید با ورود به سایت معتبر ارزان جم arzangem.com تعداد سی پی مورد نیاز خود را چه از طرق آیدی و چه از طریق اکانت تان در بازه زمانی 20 دقیقه تا 6 ساعت خریداری نمایید. همچنین در صورت تمایل نیز، می توانید برای دیگران خرید کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها