پارتیشن اداری سازه ای کاربردی و مدرن در محیط کسب و کار

کد خبر: 1215848
پارتیشن اداری سازه ای کاربردی و مدرن در محیط کسب و کار

 

بسیاری از سازمان ها و شرکت ها برای به وجود آوردن یک محیط کاربردی و مناسب اقدام به استفاده از انواع پارتیشن های اداری می‌کنند. به طور کلی پارتیشن ها از قسمت ها و بخش های گوناگونی تولید می‌شوند که باعث افزایش بهره وری کارکنان در محیط کار شده و تاثیر بسیار زیادی در روند شغلی کارمندان دارند. پارتیشن اداری به دو دسته پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره طبقه بندی می‌شوند. در زمان انتخاب انواع پارتیشن باید به مواد و متریال اولیه آن توجه کنید. برخی از پارتیشن ها با مواد مختلفی مانند ام دی اف یا چوب ساخته می‌شوند و طراحی هر یک از پارتیشن های اداری باعث به وجود آمدن یک فضای مناسب در محیط کاری خواهد شد. در حال حاضر پارتیشن اداری سازه ای کاربردی و مدرن در محیط کسب و کار است.

انواع پارتیشن اداری

در سال های اخیر از پارتیشن اداری به منظور افزایش تمرکز و بازدهی کارمندان بسیار استفاده شده است. از این رو هر روزه شاهد استفاده بیشتر پارتیشن های اداری هستیم که به انواع پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن های آکوستیک تقسیم بندی می‌شوند. پارتیشن های متحرک نیز از انواع پارتیشن های اداری به شمار می‌آیند. آنها به دلیل اینکه قابلیت جا به جایی دارند، می‌توانند باعث به وجود آمدن یک فضای کاری منعطف گردند. از پرکاربردترین پارتیشن های موجود می‌توان به پارتیشن دوجداره اشاره کرد. قیمت پارتیشن دوجداره با در نظر گرفتن برخی از عوامل مانند جنس و متریال مورد استفاده، مشخص خواهد شد.

انواع پارتیشن اداری بر اساس متریال و مواد اولیه

در دفاتر کار از انواع مختلف پارتیشن ها استفاده می‌شود. هر یک از این پارتیشن ها دارای عملکرد و هدف مختلفی هستند؛ اما به طور کلی پارتیشن ها برای ایجاد حریم خصوصی و به وجود آوردن یک آرامش ذهنی برای کارمندان مورد استفاده قرار می‌گیرند. به بیان دیگر کاهش سر و صدا در محیط کار یکی از مزایای استفاده از انواع پارتیشن های اداری به شمار می‌آید.

پارتیشن ها بر اساس متریال و مواد اولیه به گروه های مختلفی طبقه بندی می‌شوند که از مهم ترین آن ها می‌توان به پارتیشن ریلی، پارتیشن استیل، پارتیشن شیشه ای و پارتیشن ام دی اف اشاره کرد. پارتیشن ها به صورت تک جداره و دوجداره نیز تولید می‌شوند و قیمت پارتیشن دوجداره و تک جداره با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مشخص می‌شود.

20

تاثیر پارتیشن اداری در فضای کسب و کار

استفاده از انواع پارتیشن های اداری باعث به وجود آمدن یک فضای رسمی در محیط کسب و کار خواهد شد. در واقع به دلیل اینکه هزینه نصب و راه اندازی انواع پارتیشن های اداری بسیار مناسب است، گزینه خوبی می‌باشند. استفاده از پارتیشن های اداری باعث به وجود آمدن یک فضا در محیط کار می‌شود که کارکنان بتوانند روند کاری خود را بدون اختلال سپری نمایند.

تفکیک پرسنل و نیروی کار در یک محیط اداری از دید مدیران عالی رتبه بسیار منطقی و عاقلانه خواهد بود. یکی دیگر از مهم ترین تاثیراتی که استفاده از انواع پارتیشن اداری در فضای کسب و کار دارد این است که در هنگام استفاده از انواع پارتیشن آزادی عمل بیشتری در دکوراسیون وجود خواهد داشت همچنین به واسطه پارتیشن می‌توان در هزینه ها نیز صرفه جویی کرد. معمولاً از پارتیشن های اداری ام دی اف برای اتاق های کنفرانس استفاده می‌شود.

مزایای نصب پارتیشن اداری در محیط کار

پارتیشن اداری با مواد اولیه و متریال مختلفی در بازار وجود دارد. در زمان نصب انواع پارتیشن اداری می‌توانید از مزایای مختلف آنها بهره ببرید. از مهم ترین مزایای نصب پارتیشن اداری در محیط کار می‌توان به نصب باندهای برق و شبکه اشاره کرد. امکان تعویض و تغییر فیلترهای سطح، بدون احتیاج به دمونتاژ نمودن پارتیشن وجود دارد. زمانی که از انواع پارتیشن اداری استفاده می‌کنید می‌توانید اقدام به نصب کرکره های ولومی به منظور تنظیم نور و یا دید به محیط اطراف کنید.

21

افزایش تمرکز کارکنان و کاهش آلودگی صوتی در کنار هماهنگی با دکوراسیون موجود از اصلی ترین مزایای نصب پارتیشن به شمار می‌آید. معمولاً کارکنانی که در فضاهای تفکیک شده اقدام به فعالیت می‌کنند، دارای تمرکز بیشتری هستند. پس از نصب انواع پارتیشن اداری مشتریان و شرکای تجاری احساس راحتی بیشتری دارند. در زمان نصب نیز به دلیل نصب راحت و جمع آوری بسیار ساده آن، در زمان بسیار کمی راه‌اندازی و مونتاژ انجام می‌شود.

کلام پایانی

در صورتی که در هنگام خرید و نصب انواع پارتیشن های اداری به نکات مهم و کاربردی دقت نشود، امکان نصب غیر اصولی و افزایش هزینه های مختلف وجود دارد. با در نظر گرفتن اینکه پارتیشن اداری سازه ای کاربردی و مدرن در محیط کسب و کار به شمار می‌آید؛ بنابراین در زمان نصب هر یک از آن ها باید به فضا و محیط مورد استفاده توجه داشته باشید. همچنین نیاز است تا متریال این پارتیشن ها را نیز مد نظر بگیرید.

برای خرید پارتیشن اداری ارزان و باکیفیت بالا می‌توانید به وبسایت تتراگلس به آدرس اینترنتی https://tetraglass.ir/ مراجعه کرده؛ همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان تتراگلس با شماره‌های 02191690887 و 09127228521 تماس حاصل نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها