افزایش وام مستاجران + افزایش وام مسکن

کد خبر: 1217824

ما در این خبر به بررسی افزایش وام مستاجران و وام مسکن اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

افزایش وام مستاجران + افزایش وام مسکن

 

به گزارش فردا نیوز، احمد دنیامالی عضو کمیته عمران مجلس در نشست خبری با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر افزایش وام مستاجران گفت: وزیر راه و شهرسازی اخیرا اقداماتی را در قالب بسته حمایتی از مستاجران انجام داده است. بالاترین اجلاس سران با حضور رئیس جمهور برگزار شد جلسه هیئت مسکن در راستای دستور رئیس جمهور برای حمایت از مستاجران با تسریع در تامین امکانات رفاهی و افزایش سقف مستاجران، طرح حمایت از مستاجران را تدوین کرد. شورای عالی مسکن

پروژه لبخند در چیتگر یکی از برج های موفق در منطقه 22 می باشد که می توانید برای خرید و فروش در آن اقدام نمایید.

   وی با بیان اینکه در مجلس به دنبال افزایش سقف تسهیلات مستاجران خواهیم بود و دستور رئیس جمهور نیز افزایش وام مستاجران است، ادامه داد: با فرض افزایش تسهیلات سپرده و وام مسکن برای مستاجران وزیر راه وزیر راه. و توسعه شهری گفت: یکی از اولین اقدامات افزایش قابل توجه تعداد وام مستاجر است، اما مقدار دقیق آن هنوز نهایی نشده است.

عضو شورای عالی مسکن افزود: یکی از راهکارهای موثر برای حمایت از مستاجران، اعطای تسهیلات برای ارتقای توانایی پرداخت رهن و اجاره است. با توجه به افزایش قیمت ها در بازار مسکن، تسهیلات سپرده مستاجران به ویژه برای زوج های تازه تاسیس باید افزایش یابد تا مبادا با بحران عرضه مسکن مواجه شوند.

دنیامالی درباره عدم تمکین بانک ها از پرداخت تسهیلات مسکن نهضت ملی و مستاجران بیان کرد: در قانون جهش تولید مسکن مقرر شده است در صورت عدم رعایت تعهد بانک ها در پرداخت تسهیلات که برای آنها در نظر گرفته شده است، مشمول قانون می شوند.

عضوکمیسیون ساخت و ساز مجلس تاکید کرد: در جلسه اخیر کمیته عالی مسکن از همه مدیران بانک دعوت شد و مدیران بانک ها توضیحاتی دادند اما آقای رئیس جمهور تاکید کردند که وام و سپرده مستاجران و تسهیلات مسکن بانکی تکمیل شود. 

وی در خصوص گزارش آخرین وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن گفت: 30 هزار هکتار زمین برای پروژه مسکن همسطح (جنبش گووفانگ) اختصاص یافته است و 20 هزار هکتار دیگر در حال ساخت است که در مجموع 50 هکتار است. هزار هکتار زمین به این پروژه اختصاص یافته است. این پروژه تا به امروز 111/1 میلیارد تن به تاسیسات اختصاص داده است، اما تامین منابع با مقدار مورد انتظار و در نظر گرفته شده فاصله دارد.

در حال حاضر تهران، مراکز استان های بالای 200 هزار نفر و سایر شهرها به ترتیب 100، 70 و 40 میلیون تومان سقف دارند. برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه چیتگر کافیست با املاک فروش 22 در ارتباط باشید.

افزایش وام مستاجران

تصویب وام جدید خرید مسکن در شورای عالی مسکن

افزایش سقف وام خرید مسکن در جلسه امروز شورای عالی مسکن به ریاست سید ابراهیم رشید تصویب شد.

پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سقف وام مسکن امروز در سومین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به تصویب رسید.

در جلسه فوق، وزارت راه و شهرسازی در سه حوزه زمین، تأسیسات و مصالح پیشنهاداتی ارائه کرد و پیشنهادات ارائه شده در حوزه زمین و تأسیسات مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و در مورد آن تصمیم گیری شد. پیشنهاد مواد به جلسه بعدی موکول شد.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در نشست خبری با وزیر ادارات و امور زیربنایی ارمنستان از طرح بازار مسکن خبر داد و گفت: در بخش وام و سپرده مسکن برای شهر تهران پیشنهاد داده ایم. 100 میلیون تومان وام. در اختیار شورای عالی مسکن قرار داده ایم برای اطلاعات بیشتر می توانید از املاک فروش 22 کمک بگیرید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان سود این وام مشخص نیست اما در اسرع وقت اعلام می کنیم، در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص وام خرید مسکن، افزود: برای این کار هم پیشنهاد می کنیم برای شهر تهران وام 600 تا 700 میلیون تومانی بپردازیم.» پیشنهادی دادیم که امیدواریم دولت با آن موافقت کند

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها