متقاضیان وام فوری با سود 4 درصد جا نمانند | وام فوری بانک کشاورزی با شرایط آسان

کد خبر: 1218697
متقاضیان وام فوری با سود 4 درصد جا نمانند | وام فوری بانک کشاورزی با شرایط آسان

به گزارش پایگاه خبری سایت مه شو: وام فوری دریافت آن یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با افتتاح حساب «سپرده احسان» با حداقل مبلغ یک میلیون ریال در شعب بانک کشاورزی، پس از گذشت حداقل یک ماه از زمان سپرده گذاری و بدون نیاز به مسدود کردن وجه در حساب، طبق جداول زیر از تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد و یا با کارمزد ۴ درصد بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، امکان دریافت تسهیلات تا دو برابر میانگین حساب و امکان بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه اقساط، از دیگر ویژگی های «طرح احسان» بانک کشاورزی است.

این گزارش می افزاید: به منظور جلب رضایت مشتریان، کمک به حل مشکلات معیشتی و نیز همراهی با افراد نیکوکاری که قصد کمک به دیگران را دارند، در «طرح احسان» امکان واگذاری امتیاز سپرده گذاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به دیگر افراد وجود دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها